četvrtak, 9. lipnja 2011.

:)))

Jedna prijateljica me zamolila da napravim nešto prigodno, a što ima veze sa psićima i tako su nastala dva decoupage rada na tu temu! Nadam se da će joj se svidjeti :)))
Prvo sam reciklirala i dekupažirala na način da sam uzela limenku od pseće hrane, što je naravno, prigodno! Obojala sam ju žućkastom akrilnom bojom u dva sloja i zatim sam aplicirala salvetu lak-ljepilom te dodatno zaštitila bezbojnim akrilnim lak-sprejom! Na rub sam zaljepila žutu trakicu, a iznutra sam posprejala bijelim akrilnim sprejom! Nisam slikala unutrašnjost, ali unutra se nalazi odrezan komad stiropora obučen krep-papirom u koji sam zabola veliki drveni štapić koji sam prethodno obukla u žuti krep-papir.Izrezala sam si komadić bijelog kartona i isprintala porukice na žuti papir, probušila rupice i provukla trakicu te zavezala za štapić! I to je to, ima svoju namjenu...daj kunu, daj pet :))))



A napravila sam još jednu prigodnu pseću sliku na drvenoj podlozi koju sam obojala akrilnim bojama (hm, više boja je bilo u pitanju, nisam se mogla odlučiti), pa malo jedva primjetnog raspucavanja, po rubu sam stavila trakicu (pa nije baš trakica, nego, kako se to ono zove?) i još dodatno s unutrašnje strane kraj te trakice sam se poigrala konturom!
PS. Draga Vesna, hvala ti na ovom zadatku u kojem sam baš uživala :)))

No, tu se sasvim slučajno dogodila još jedna dječja slikica, jer sam se baš zaigrala!
I kako vam se čini, opet novi, izgled bloga? Ne bojte se neće biti dugo takav, jer ću zasigurno opet mijenjati, šta mogu kad ne mogu mijenjati namještaj po kući, bar mijenjam izgled bloga..hehe
Puseki svima od


Broj komentara: 17:

Suzana kaže...

Jako,jako lijepo.....super.

Nena3110 kaže...

Preslatko je sve<3

Karmen kaže...

Draga Sanja ja tako volim kada se ti zaigraš jer nas tada nagradiš s puno novih radova.
Konzerva odlična ideja a ovaj psić pravi ljepotan i moj favorit. Pusa

Prirodna kaže...

neopisivo mi je drag što si radila upravo na ovu temu, jer se rijetko ima prilike vidjeti, meni osobno najdraža tema i izvor inspiracije, prekrasan rad :) :)

Jolanda kaže...

Preslatko draga :)) Posebno me raznježnila slika sa roza slonekom i ostalim životinjicama.
Novi izgled bloga :))
Pusa

eda kaže...

Draga moja svestrana prijateljice, preslatko si ovo napravila!! Ti zbilja u svemu vidiš inspiraciju i mašta ti radi sto na sat:))

Unknown kaže...

Tvoja masta je kao Univerzum, a igre fantasticne.Toliko ideja i kreativnosti na jednom mestu.Predivno.Koliko traje tvoj dan????Nije sigurno 24h kao nama ostalima!!!!

jasna kaže...

Ovaj psić u sredini mi je najljepši.Je li to salveta? Nikad nisam vidjela takvu.

Mare kaže...

u kasicu prasicu odmah ubacujem kunu,dvije,pet....ma neka bude 10kn:))....
i sviđa mi se ono s onom trakicom koja nije trakica nego k vragu ne mogu se sjetiti kako se to zove ali sviđa mi se:))))....
novi izgled bloga je ok ali mi uopće ne liči na tebe.....sad možeš ubiti glasnika ali ja biti iskrena:))))

Tatjana kaže...

Ha?Koje lude ideje.Ovaj Scooby doo je fenomenalan,ali i svi ostali likovi.

Sanja kaže...

Hvala drage moje vjerne komentatorice :)))
Hm, oke Mare, znaš da volim iskrenost...ni sama ne znam šta me puklo, da, u pravu si, ne liči baš na mene, no to je neka faza :))) I ne mogu jbg vjerovati da ni ti ne znaš kak se zove ta "trakica"...jooooj Mare, Mare, godine su valjda u pitanju :))))
Draga Jasna, da, slika psića u sredini je salveta i karo dio je isto salveta!
Aleks draga, ma ne traje 24h a ni duže, makar bi nekad htjela da dani duže traju...no, dovoljno je svakodnevno bar nešto napraviti...2,3...sata dnevno je sasvim dovoljno!
Pozzzz

Biljana kaže...

Samo ti menjaj izgled bloga, meni se sviđa:-))
Limenka mi je SUPER, a tek zastavica, originalno i duhovito, svaka cast!
Pusa

Majto kaže...

Ženo, pa kad ti sve to stigneš??? Tvoje cuce (peseki) su mi zakon! Kao i ova dječja sličica! I znaš kaj, meni je svejedno kako će tvoj blogek izgledati jer ja volim njegov sadržaj i tvoje radove, a da li će podloga biti na točkice ili srčeka, sasvim je svejedno... dobro, malo više volim srčeka, ha, ha :-)))

Unknown kaže...

Jako lepi radovi!
A izgled bloga je super. Elegantan ali i moderan u isto vreme. Dopada mi se!

Tina kaže...

volim tu zaigranost i dječije motive. izgled bloga,mi se iskreno ne sviđa,ova boja mu nikako ne pristaje,treba nesto veselije,pastelnije,osobnije,neznam kako da vise opisem....

straiji izledi bloga su mi bili daleko drazi od ovog! eto,iskreo da iskrenije nemoze biti!

Angie kaže...

Kutijica od melema me oborila s nogu! Božanstveno...

Maite - vitoma kaže...

Me ha encantado todo lo que has hecho.