četvrtak, 9. lipnja 2011.

:)))

Jedna prijateljica me zamolila da napravim nešto prigodno, a što ima veze sa psićima i tako su nastala dva decoupage rada na tu temu! Nadam se da će joj se svidjeti :)))
Prvo sam reciklirala i dekupažirala na način da sam uzela limenku od pseće hrane, što je naravno, prigodno! Obojala sam ju žućkastom akrilnom bojom u dva sloja i zatim sam aplicirala salvetu lak-ljepilom te dodatno zaštitila bezbojnim akrilnim lak-sprejom! Na rub sam zaljepila žutu trakicu, a iznutra sam posprejala bijelim akrilnim sprejom! Nisam slikala unutrašnjost, ali unutra se nalazi odrezan komad stiropora obučen krep-papirom u koji sam zabola veliki drveni štapić koji sam prethodno obukla u žuti krep-papir.Izrezala sam si komadić bijelog kartona i isprintala porukice na žuti papir, probušila rupice i provukla trakicu te zavezala za štapić! I to je to, ima svoju namjenu...daj kunu, daj pet :))))



A napravila sam još jednu prigodnu pseću sliku na drvenoj podlozi koju sam obojala akrilnim bojama (hm, više boja je bilo u pitanju, nisam se mogla odlučiti), pa malo jedva primjetnog raspucavanja, po rubu sam stavila trakicu (pa nije baš trakica, nego, kako se to ono zove?) i još dodatno s unutrašnje strane kraj te trakice sam se poigrala konturom!
PS. Draga Vesna, hvala ti na ovom zadatku u kojem sam baš uživala :)))

No, tu se sasvim slučajno dogodila još jedna dječja slikica, jer sam se baš zaigrala!
I kako vam se čini, opet novi, izgled bloga? Ne bojte se neće biti dugo takav, jer ću zasigurno opet mijenjati, šta mogu kad ne mogu mijenjati namještaj po kući, bar mijenjam izgled bloga..hehe
Puseki svima od


Objavi komentar