utorak, 7. lipnja 2011.

1+1=)))

Jedan plus jedan jednako moj široki osmjeh!
Naime, jako su me razveselili bookmarkeri naše drage blogerice Nene! Da, i ja sam ih dobila...weeeeee!!!
Kao što je jednom rekla naša draga Mare, uživo su još ljepši, i to je istina! Njihova ljepota ogleda se u različitosti njihovih oblika, preciznoj izradi i naravno, u tome što su napravljeni od cvijeća koje Nena sama preša! Pa zar postoje dostojniji bookmarkeri od ovih da obilježavaju stranicu omiljene knjige! Nena, hvala ti puno :)))


 I drugi razlog za moj osmjeh je nagrada koju mi je dodijelila Lyra-style! Svakako posjetite njen kreativan blog! Kratko vrijeme pratim njen blog, pa nisam još uspjela vidjeti sve ljepote koje radi, ali znam da izrađuje prekrasan naki i čestitke, a također i decoupage! Hvala draga Lyra :)))








Nagradu proslijeđujem svim neumornim kreativcima!

Lijep pozdrav,

Broj komentara: 13:

Prirodna kaže...

prekrasan poklon :) :) i naravno, nagrada (sama sam izradila te awards, nadam se da vam se sviđaju) :) :)

Pipi kaže...

Hahaahaaha, dok mene nema, vi bas veselo raspalili. Ne znam gde cu pre da gvirnem. Raduje me da je cika postar zazvonio kod tebe sa ovako lepim bookmarkerima. Nasa Nena je neumorna vrednica. Ovako nesto samo iz njene radnje moze da izadje, prelepi su. Cestitke za nagrade, a srca i tutorial su ekstraa, predivno draga Sanja, ja se samo pitam koliko ti zapravo ruku imas, nesto brojim, brojim i nikako mi ne izlazi u racunicu samo 2 ruke za sve ovo. Ti si svetsko cudo. Pusa

Good Ghost kaže...

Bravo, čestitam na poklonu, prekrasan i originalan, a čestitke i za nagradu, pozz

Majto kaže...

Čestitke za nagradicu :-))) A bookmarkeri su predivni! Ma sve je predivno i posebno, baš onako kako ti to i zaslužuješ :-)))

Jolanda kaže...

I ja se priključujem čestitkama za poklončiće i nagradicu :))

Maite - vitoma kaže...

Muy bonitos.
Bss.

Sandra kaže...

Bravo, bravo za Nenu, i ti ih imaš, čestitam na nagradi:)))

Tatjana kaže...

Weeeeee,sve si ti to i zaslužila.Bravo cure!

Unknown kaže...

Predivne pokloncice si dobila.Cestitam i njih i nagradu si zasluzila.Bravo i za tebe i Nenu.Pozdrav

Anonimno kaže...

Čestitam na poklončićima koje si dobila i na nagradi od Lyre...posjetila sam i pratim. Tebi draga sve najjj i puno pusa!!!! :)))

Nena3110 kaže...

Drago mi je da ti se dopadaju!

Unknown kaže...

kao prvo: hvala :) kao drugo: nema na čemu (ovo je za nagradu) kao treće ali ne i najmanje važno: predivni su Nenini bookmarkeri. sećam se kako sam se ja obradovala paketiću koji sam dobila od nje i jako mi je drago što e sada raduješ i ti
pozdrav!

Tina kaže...

predivan poklon