utorak, 7. lipnja 2011.

1+1=)))

Jedan plus jedan jednako moj široki osmjeh!
Naime, jako su me razveselili bookmarkeri naše drage blogerice Nene! Da, i ja sam ih dobila...weeeeee!!!
Kao što je jednom rekla naša draga Mare, uživo su još ljepši, i to je istina! Njihova ljepota ogleda se u različitosti njihovih oblika, preciznoj izradi i naravno, u tome što su napravljeni od cvijeća koje Nena sama preša! Pa zar postoje dostojniji bookmarkeri od ovih da obilježavaju stranicu omiljene knjige! Nena, hvala ti puno :)))


 I drugi razlog za moj osmjeh je nagrada koju mi je dodijelila Lyra-style! Svakako posjetite njen kreativan blog! Kratko vrijeme pratim njen blog, pa nisam još uspjela vidjeti sve ljepote koje radi, ali znam da izrađuje prekrasan naki i čestitke, a također i decoupage! Hvala draga Lyra :)))








Nagradu proslijeđujem svim neumornim kreativcima!

Lijep pozdrav,
Objavi komentar