utorak, 29. ožujka 2011.

Još malo recikliranja!!!

Kao što kaže sam naslov posta još ćemo malo reciklirati! Nakupilo se svakakvog korisnog smeća, a proljetno pospremanje čeka na svakom koraku! Ovaj puta sam odlučila iskoristiti stare novine i časopise, te ostatke kolaž papira kako bih napravila poklon vrećice poput ovih!
Iz starih časopisa sam izrezala zanimljive slikice, napravila vrećice od kolaž papira, pak-papira i sl., te ih nalijepila na vrećice. Izbušila sam rupe kroz koje sam provukla vrpce od lika u boji, krep-papira i sl., isprintala i zalijepila neku porukicu i vrećice su spremne!
Ovi Sanaderovi satovi još nisu završili ni na jednoj vrećici, al to će biti jedna posebna muška vrećica (kad smislim) :-)))
I evo još nekoliko koje sam uspjela napraviti!



Uz malo dobre volje iskoristite svoje slobodno vrijeme ili vrijeme kad ne možete spavati (kao ja) pa napravite nešto korisno za okoliš, za sebe, za nekog do koga vam je stalo :)))
Lijep pozdrav svima koji me sa zanimanjem pratite i komentirate
Objavi komentar