srijeda, 1. rujna 2010.

Nove zanimljive ideje-reklamiranje drugih!

Sasvim slučajno sam naišla na nešto što bi moglo zaokupiti vašu pažnju, kao što je moju, jer nešto slično još nisam vidjela, pa sam odlučila podijeliti to s vama. Gledajući slike ostala sam zapanjena šta čovjek napravi od obične olovke! Naravno, tako nešto ja ne želim ni pokušati...to ipak nije za mene, ali vrijedno je divljenja :)
Da li ste znali?: Grafitna olovka: "Grafitna olovka je izumljena 60-tih godina 16. vijeka. On se miješa s glinom pa može biti različitih tvrdoća - od jako mekanog do tvrdog, ..."

Osim toga, pronašla sam nešto fantastično za pogledati...kao da sanjate i lebdite u oblacima...ljepota bjeline koja će vas oduševiti...pogledajte Decodreamscometrue!

Odlična stranica koju volim pogledati ovaj puta donosi zanimljive ideje kako se na mnogo maštovitih i jednostavnih načina mogu upakirati sapuni...pogledajte na Duhbe!
sample soap table setup

Da li ste radili sa magnetnom bojom? Ja nisam, ali inspirirala me Jasminka, pa ću pokušati vođena njenim uputama u postu Jasminka-magnetna boja!

Ako već niste, pogledajte Picasa album koji će vas oduševiti od Maite-vitoma!

Ukoliko volite oslikane čaše, boce i sl., pogledajte Picasa album Hana koji će vas oduševiti!


I za kraj još jedna poslastica za sve one koji vole predmete od drva! Naime, skulptur Zuby radi  nevjerojatne stvari koje zaslužuju vašu pažnju, pa bacite pogled i na njegove skulpture, reljefe u drvu i dr. WoodSculptorKuharovic


Eto, samo toliko ovaj puta...nadam se da ste izabrali nešto od ponuđenog da pogledate i izrazite svoju vlastitu kreativnost vođeni novim idejama!

Broj komentara: 6:

Mare kaže...

ovo je tako lijepi post:))...hvala ti da si podijelila s nama sve interesantno što si pronašla:))...meke osobe već pratim npr. maite a neki su mi do sada bili nepoznanica......
a hanu i osobno poznam,čudo žena:)))....radi fantastične stvari i uvijek istražuje nove mogućnosti:))...
M:))....

Maite - vitoma kaže...

Hola guapa, gracias por acordarte de mi en tu entrada.
Besos

kiselbri kaže...

Estoy encantada con todos tus trabajos. Como mi ordenador va muy lento recibe en este comentario las felicitaciones por todos los trabajos que haces. Sinceramente, me encantan !!!
besitos

Sanja kaže...

Gracias por su visita y los comentarios ... besos Kitty, Maite-vitoma :)))

Tina kaže...

predivan post,hvala sto ste ga podjelili sa nama.

Anonimno kaže...

Hvala za zanimljiv blog