srijeda, 15. prosinca 2010.

Ususret blagdanima!!!

Kako se sve više bliži vrijeme blagdana zima nam pokazuje svoje zube i još samo da padne snijet, pa da imamo bijeli Božić kakav priželjkujemo svake godine, no, ako ga i ne bude, ja neću žaliti, jer ne volim zimu... grrrrrrr
Izrada ukrasa je više-manje gotova, još poneka kugla, čestitka i mogu se baciti na jedan sasvim drugi kreativni posao, koji sam u zadnje vrijeme prilično zanemarila - pripremu kolača...uffff...kako se veselim...hehe...ma, nije da ne volim peći kolače al mi nekako više leži kist nego kuhača :)))
Dakle, poslije špage, ljepila, balona...družila sam se opet s kistom i napravila neke prigodne slikice i jedan tanjur za kolače!

Decoupage sa rižinim print-papirom na drvenoj podlozi, 
shabby (crna podloga, vosak, bijela boja gore, brušenje brusnim papirom).

Decoupage na drvenoj podlozi, 
efekt ispucanog izgleda (rub- bijela boja-craquele lack medium, crvena boja, 
unutrašnjost - crvena boja-craquele lack medium, bijela boja)!
Decoupage stakleni tanjur  (ovu salvetu mi je poslala Mare), rađen od ispod, prvo motivi salvete (iscrtala sam ih crvenom kontur pastom), zatim craquele lak, bijela boja, crvena boja, lakiranje)!

I decoupage na keramičkoj pločici (zelena podloga, craquele lack, bijela boja, salveta, lakiranje)!

Do slijedećeg posta
......mah mah....

Broj komentara: 18:

Sandra kaže...

Draga Sanja
Tvoj Božić će biti nezaboravan sa svim lijepih stvari ste učinili!
Mnogi poljupci!
Sandra

Good Ghost kaže...

eh, da, i ja radije biram kolače nego kuhaču--- Blago tebi, ti si već gotova s poklonima, ja sam tek na polovici, uh, uh.....prekrasne su ti ove slikice. ajde na sunce s dobrim receptima, ako imaš koji za neke jaaaako fine sitne kolačiće....puse

Lenka kaže...

Ptičice su preslatke!!!

Tanema kaže...

i ja radije biram kist od kuhače... prekrasni su radovi, a osobito me ptičica oduševila!

VolimBoje kaže...

krasni radovi no ptičice su mi favorit jer me podsjećaju na romantični motiv sa starih čestitki...

Maite - vitoma kaže...

Bonitos detalles Sanja.
Bss.

eda kaže...

Draga Sanja, vidim da će kod tebe biti jako veselo kada se budu otvarali pokloni, svaki rad je predivan na svoj način... meni je za oko zapao ovaj tanjur, baš mi je sladak i vjerujem da će na njemu kolači biti još slađi i slađi...

Mare kaže...

i ja biram kist ali me niko ne pita!!!!.....kuhača mi je suđena:((((....
opet si u svom stvaralačkom zanosu napravila divne stvari....ptičica mi je prelijepa,shabby je savršeno sjeo na taj motiv:)))....
tanjur s medenjacima si odlično složila,sad ne moraš ni stavljati kolače na njega:))).....
idem dalje gledati šta si radila,u zaostatku sam;)))....da ne kažem zaostala sam:))))....

Tatjana kaže...

Jao ,koje prelijepo društvo.Meni ptičica naj,baš moćno izgleda,a tanjur za kolače baš razigran i veseo!

Croccheta kaže...

bellissimi questi lavori

jasna kaže...

Kao i uvijek, jako lijepe radove si napravila i teško se odlučiti što mi se više sviđa. Stvarno si postala prava majstorica!

mihaela kaže...

prekrasni radovi :)))
P.S. veselim se kolačima :)))) već ne znam kako izgledaju :P

Pipi kaže...

Prelepo Sanjice. Ja nikako da uklopim neku salveticu, slicicu, da se malo isprobam u tome. Pusa

kiselbri kaže...

PRE CIO SO !!!!! Muy bonitos tus trabajos, felicitaciones amiga.
un abrazo!!!!

Biljana kaže...

Prekrasne blagdanske slikice i tanjur, uzitak za gledanje, a bit ce i za papanje. Iako, na njemu su vec medenjaci, pa bi mogao zavarati goste:)
Pusa

arba kaže...

Lijepi su mi svi radovi ali i meni je ptica favorit...Prekrasno.
Lijep pozdrav!

Sanja kaže...

Hvala vam vrijedne moje komentatorice na svemu što ste napisale :)))
Vidim da ipak neću peći kolače...sviđa mi se prijedlog da zavaram goste sa svojim kolač-tanjurom..hehe...al eto, Mihaela već jedva čeka prave slastice na stolu, pa ću tjedan dana kistove staviti pod ključ, a ključ ću dati Željku nek ga dobro sakrije :)))

tatjana kaže...

...danas mi je poštar pokucao na vrata!!!! :))))) jaooo kako me obradovao! :))) sve je prekrasno! čizmica je ODLIČNA!!! I uopće se ne vidi da je prva... svaka čast!!! Hvala, hvala, HVALA PUUUUNOOO! :)))
evo ja svoje danas još dovršavam i sutra šaljem! :))))