srijeda, 15. prosinca 2010.

Ususret blagdanima!!!

Kako se sve više bliži vrijeme blagdana zima nam pokazuje svoje zube i još samo da padne snijet, pa da imamo bijeli Božić kakav priželjkujemo svake godine, no, ako ga i ne bude, ja neću žaliti, jer ne volim zimu... grrrrrrr
Izrada ukrasa je više-manje gotova, još poneka kugla, čestitka i mogu se baciti na jedan sasvim drugi kreativni posao, koji sam u zadnje vrijeme prilično zanemarila - pripremu kolača...uffff...kako se veselim...hehe...ma, nije da ne volim peći kolače al mi nekako više leži kist nego kuhača :)))
Dakle, poslije špage, ljepila, balona...družila sam se opet s kistom i napravila neke prigodne slikice i jedan tanjur za kolače!

Decoupage sa rižinim print-papirom na drvenoj podlozi, 
shabby (crna podloga, vosak, bijela boja gore, brušenje brusnim papirom).

Decoupage na drvenoj podlozi, 
efekt ispucanog izgleda (rub- bijela boja-craquele lack medium, crvena boja, 
unutrašnjost - crvena boja-craquele lack medium, bijela boja)!
Decoupage stakleni tanjur  (ovu salvetu mi je poslala Mare), rađen od ispod, prvo motivi salvete (iscrtala sam ih crvenom kontur pastom), zatim craquele lak, bijela boja, crvena boja, lakiranje)!

I decoupage na keramičkoj pločici (zelena podloga, craquele lack, bijela boja, salveta, lakiranje)!

Do slijedećeg posta
......mah mah....
Objavi komentar