četvrtak, 16. prosinca 2010.

Swap!!!

Sudjelovala sam u dvije razmjene poklona koji će, nadam se, uspješno stići na svoja odredišta!
Ovaj swap je organizirala naša draga Izzy na svom blogu!!! Hvala :)))
Jedan poklon sam poslala u Zagreb, jednoj mladoj kreativnoj osobi - Tatjani, a njen blog možete pogledati na "djetinjstvo-i-kreativnost"! S obzirom da se radi o mladoj osobi stalno sam se dvoumila oko poklona, ali na kraju sam ipak odlučila! Čizmica koju sam vjerovali ili ne šivala prvi puta i dobro su mi došle "Marine upute", čak sam sama napravila i famozne pompone, zatim se tu našla jedna puževa kućica, jedna decoupage pločica, jedan mali božićni ukras, te malo slatkog i čestitka napravljena u zadnji čas! Nadam se da će joj se svidjeti :)))


Drugi poklon je otišao u Rijeku, mojoj nepoznatoj swap partnerici Patriciji, a njenu stranicu možete pogledati na "hand-rucni-radovi". Ovaj swap je organizirao "HobbyBoom Suncokret na facebooku"!
Za nju sam namijenila ove poklone: keramička pločica na temu anđela, polukuglu od špage  u koju je savršeno pristao jedan božićni decoupage detalj, puževa kućica (koja se negdje sakrila na slici, jer sam slikala na brzaka) i čestitka - opet na brzaka! Nadam se da će joj se svidjeti nešto od onog što sam izradila specijalno za nju :)))

I tako je prošao moj prvi swap!
Pozzzzz i do čitanja...

Broj komentara: 14:

Anonimno kaže...

Prekrasne poklone si izradila i mislim da će obje swap partnerice biti i više nego zadovoljne. Pusa.

Biljana kaže...

Draga Sanja, tvoje swap partnerice ce biti presretne kad prime tvoje mastovite, raznolike i prelijepe radove:)) Bravo!!!!
Pusa

Lilly... kaže...

Joj koliko divnih darova na jednom mjestu, tako je neki dan bilo i na mom blogu, hehehe :)) Odlično!

Tatjana kaže...

I ja bih bila tvoja swapica!

tatjana kaže...

eh...ali je swapica druga Tatjana! :))))
baš sam bila sretna kad je poštar danas pokucao! :)
Još jednom - poklon mi se baš svidio! :) čizmica mi je odlična, eto već visi na vratima... a i sve ostalo je našlo svoje mjesto po stanu! :)
HVALA JOŠ JEDNOM!!!!
...danas sam svoje poklončiće uspjela srediti do kraja i šaljem ih sutra! :)

Maite - vitoma kaže...

Por supuesto que gustaran tus regalos, son bellísimos.
Bss.

Sanja kaže...

Draga Tatjana, swapice moja, drago mi je da su ti se svidjeli poklončići :)))
Hvala Biljani, Lilly, drugoj Tatjani, Cleo i Vitomi na komentarima :)))
Pusa svima!

Mare kaže...

mogu li ja ko milka babović nekad u najboljim danima?....mogu li ?....
mare naravno da možeš -kaže sanja:))....
sve mi je preslatko ali kad si me već spomenula (opet) ne mogu da ne kažem da si za čizmu zaslužila:
-za tehničku izvedbu čista 10
-za umjetnički dojam 10+
pusa:))....

eda kaže...

Ma i ja ću prvo komentirati čizmicu, kako su ti se samo gaće tresle hoćeš li uspjeti, pa si zvala "Mare, upomoć", a na kraju napraviš genijalnu čizmicu!! Eto, meni je najdraža čizmica...
I drugi pokloni su jako slatki, uopće ne sumnjam da će tvoje swapice biti prezadovoljne...

Good Ghost kaže...

čižmica je prva liga, mislim da će djevojke biti zadovoljne svojim poklonima, pozz

Tina kaže...

odličan swap,super radovi

Pipi kaže...

verujem da ce blistati osmeh na licima ovih devojaka. Divni su ovi pokloni, a ja u tvoju sposobnost ne sumnjam ni delic. Cmok

arba kaže...

Prekrasni pokloni, ne sumnjam da će im se svidjeti!!Pozdrav!!

Sanja kaže...

Hvala vam drage moje...nemam riječi, jer kad mi je Mare dala čistu 10 i 10+ onda se tu nema šta dodati...hehe..dobro je ispalo :)))