četvrtak, 16. prosinca 2010.

Swap!!!

Sudjelovala sam u dvije razmjene poklona koji će, nadam se, uspješno stići na svoja odredišta!
Ovaj swap je organizirala naša draga Izzy na svom blogu!!! Hvala :)))
Jedan poklon sam poslala u Zagreb, jednoj mladoj kreativnoj osobi - Tatjani, a njen blog možete pogledati na "djetinjstvo-i-kreativnost"! S obzirom da se radi o mladoj osobi stalno sam se dvoumila oko poklona, ali na kraju sam ipak odlučila! Čizmica koju sam vjerovali ili ne šivala prvi puta i dobro su mi došle "Marine upute", čak sam sama napravila i famozne pompone, zatim se tu našla jedna puževa kućica, jedna decoupage pločica, jedan mali božićni ukras, te malo slatkog i čestitka napravljena u zadnji čas! Nadam se da će joj se svidjeti :)))


Drugi poklon je otišao u Rijeku, mojoj nepoznatoj swap partnerici Patriciji, a njenu stranicu možete pogledati na "hand-rucni-radovi". Ovaj swap je organizirao "HobbyBoom Suncokret na facebooku"!
Za nju sam namijenila ove poklone: keramička pločica na temu anđela, polukuglu od špage  u koju je savršeno pristao jedan božićni decoupage detalj, puževa kućica (koja se negdje sakrila na slici, jer sam slikala na brzaka) i čestitka - opet na brzaka! Nadam se da će joj se svidjeti nešto od onog što sam izradila specijalno za nju :)))

I tako je prošao moj prvi swap!
Pozzzzz i do čitanja...
Objavi komentar