subota, 21. siječnja 2012.

Malo sam šivala!

Mislim, mislim, nikako da smislim...ali jesam...napokon!
Platnena torbica u koju mogu smjestiti kockasto-čipkasto srce!
Ovo je bila probna, a sad bi trebala napraviti još nekoliko većih i manjih i plavih i jednobojnih!
Kroj i ideju sam posudila od svoje mame (koje nažalost već dugo nema među nama), ali kad sam bila mala uvijek sam maštala biti princeza i imati čipkastu torbicu, pa kako je ona znala šivati, sašila mi je jednu bijelu svilenu torbicu s čipkom koju i dan-danas imam iako je u dosta lošem stanju jer sam se puno s njom igrala! Torbica ima okruglo dno, a  1-2cm od ruba je porub kroz koji sam provukla trakicu tako da se torbica može otvoriti i zatvoriti! Čipka je kupovna i samo sam je prišila, ali naravno da ću ubuduće nastojati ručno heklati čipku! Kako vam se čini?

I jedna s malim srcem...
koje izgleda ovako!

Do čitanja i puse svima!

Objavi komentar