subota, 14. siječnja 2012.

Sezona srca!

Kao što sam imala prilike vidjeti sezona srca je već otvorena, a ja je ne želim propustiti, jer kao što znate, srca obožavam a radim ih i izvan sezone :))))
Dakle, pripremite se, jer stižu srcaaaa!!!
Za izradu ovakvih srca potrebna vam je tkanina, konac i igla za kukičanje, šivaća mašina, vatelin i dobra volja!
Kao što ste već vidjeli u prethodnim postovima ovakva srca sam već radila, ali opet nisu ista, jer svako ima neki novi detalj i drugačiju heklanu čipku! Pa pogledajte jedno veliko i jedno malo...plavo...
Na kraju ovog kratkog posta želim se zahvaliti našoj dragoj blogerici Andriani (ona koja radi prekrasne broševe s gumbićima i bezvremenskim satovima) koja je organizirala giveaway na svom blogu koji možete pogledati OVDJE i u kojem sam ja kao jedna od dobitnica osvojila ovu prelijepu božićnu kutiju u kojoj se nalazi bezvremenski sat i mogu vam potvrditi da Andriana zaista prekrasno radi, te joj se i ovim putem puno zahvaljujem na ovim lijepim poklonima koji će mi biti uspomena na naše blogersko prijateljstvo!
Hvala Andriana!

U slijedećem postu srca u mojoj omiljenoj crveno-bijeloj kombinaciji :))))
Pozzzzz svima!!!
Objavi komentar