subota, 14. siječnja 2012.

Sezona srca!

Kao što sam imala prilike vidjeti sezona srca je već otvorena, a ja je ne želim propustiti, jer kao što znate, srca obožavam a radim ih i izvan sezone :))))
Dakle, pripremite se, jer stižu srcaaaa!!!
Za izradu ovakvih srca potrebna vam je tkanina, konac i igla za kukičanje, šivaća mašina, vatelin i dobra volja!
Kao što ste već vidjeli u prethodnim postovima ovakva srca sam već radila, ali opet nisu ista, jer svako ima neki novi detalj i drugačiju heklanu čipku! Pa pogledajte jedno veliko i jedno malo...plavo...
Na kraju ovog kratkog posta želim se zahvaliti našoj dragoj blogerici Andriani (ona koja radi prekrasne broševe s gumbićima i bezvremenskim satovima) koja je organizirala giveaway na svom blogu koji možete pogledati OVDJE i u kojem sam ja kao jedna od dobitnica osvojila ovu prelijepu božićnu kutiju u kojoj se nalazi bezvremenski sat i mogu vam potvrditi da Andriana zaista prekrasno radi, te joj se i ovim putem puno zahvaljujem na ovim lijepim poklonima koji će mi biti uspomena na naše blogersko prijateljstvo!
Hvala Andriana!

U slijedećem postu srca u mojoj omiljenoj crveno-bijeloj kombinaciji :))))
Pozzzzz svima!!!

Broj komentara: 28:

Anonimno kaže...

Srca su ti prekrasna, sve pohvale Sanja, jako si ih lijepo napravila!

Čestitke na krasnoj kutiji koju si osvojila!

Pozdrav:)

Unknown kaže...

Kao uvijek,tvoja srca su stvarno SRCA za svu pohvalu.Znam da si po njima stvarno prepoznatljiva.Velika pusa za srca.

Biljana kaže...

Cestitam na nagradi! Otvorena je sezona srca, uskoro dolazi i Valentinovo. Tvoja srca su savrsena, izrađena s ljubavlju u etno-retro stilu, su bez konkurencije, jednostavno su naj naj najljepsa:-)

Sani kaže...

Srca su divna, i ja jako volim taj motiv! Ona su bezvremen motiv: svaka sezona je sezona ljubavi! :)

Sanja kaže...

Hvala Gordana, ovakav komentar je vrlo motivirajući...i tebi pusa!

Sanja kaže...

Hm, bez konkurencije? Ma trudim se i usavršavam radeći ih...hvala ti na ovako lijepom komentaru :)))

Miki kaže...

Divna srca.Cestitam na nagradi,zaista je lepa i kutija i sat.

Anonimno kaže...

Ova plava srca su me definitivno osvojila. Jako mi se sviđaju te odišu nekom posebnom svježinom. A i poklon od Andriane je kako bi se reklo: mrak!!! Baš su mi fora ti bezvremenski satovi!!!

Svjetlana kaže...

Prekrasan poklon, čestitam,
a srca, što reći, predivno ih radiš, ali ja jedva čekam crvena, to je ipak moja omiljena boja !!!

Sonaj kaže...

Kod tebe je uvijek sezona srca što mi je posebno drago!!!Baš je lijepo vidjeti i plava srca, meni su još ljepši.
Čestitam na divnim poklonima i želim ti ih još puuuuno.
Uživaj u izradi svojih srca , a i mi ćemo skupa s tobom!

Nena3110 kaže...

kad sam na svom blogu na listi videla naslov, pre nego što sam otvorila tvoj blog, pomislila sam, kod sanje je uvek sezona srca.
To se i potvrdilo.
Dopadaju mi se za promenu plava, divno si ih uradila.
A poklon je u pravim rukama, i ja sam svoj dobila, ali nisam od tada imala novih postova, da se pohvalim.

Andriana Draganic kaže...

a to je tvoja prepoznatljivost...srca :)

Romana kaže...

Srčeka su totalno kjutasta, takva karirana i kukičana sa strane. I čestitam na kutijici. :)

nives kaže...

srca su baš slatka i jako mi se sviđa tvoje novo ruho bloga

Tatjana kaže...

Ova srca su toliko posebna da me iznova oduševe svaki put!Kakva sezona...kod tebe je to konstanta!

eda kaže...

Aaaa, kako ti prekrasno izgleda blog!!
A srca... po tko zna koji put i iznova - ja sam jednostavno luda za ovim tvojim srcima, meni je to neodoljiv detalj koji pristaje u svaki interijer!!
I da, čestitke na nagradi, baš si lijepe poklone dobila:))

Tina kaže...

srca su fantastična! mene je osvojilo ono veliko prvo,plavo!

Creations by Ane kaže...

srčeko s rukicama...:)
volim plavo i stvarno si ih lijepo uradila

Pipi kaže...

cestitke za poklon...a srcaaaaaaaaaaaa, e gledala sam ih iz srca, sa puno ljubavi i znas sta... obozavam tvoja srca... cmokic

Sanja kaže...

:))))

Sanja kaže...

Kjutasta? Kako dobar izraz!!! Moram ga zapamtiti i iskoristiti za jedan od slijedećih naslova :))))

Sanja kaže...

Hvala vam što volite moja srca :)))

Good Ghost kaže...

Viva la srca! mmmmmmm plava!!! Prekrasna! Jedva čekam nove ideje. Čestitam na nagradi i prekrasnom poklonu

Nely kaže...

Obožavam tvoja srca,krasno izgledaju.znam zašto voliš srca jer si i ti sama jedno veliko srce..blog ti je prelijep u novom ruhu,šaljem ti lijep pozdrav!

Anonimno kaže...

Predivna su tvoja srčeka, tako posebna. I čestitke na poklonu, predivan je. Pozz.

Ika Verunica kaže...

Srce moje plavo i garavo!!!!!!
Ma predivno srce, još s tom čipkicom, krasno.
Pozdrav.

Ančica kaže...

Sezona srca je počela;))) Super mi je što je srce plavo u tvom postu. Zašto uvijek mora biti crveno????

Sanja kaže...

...malo za promjenu, iako je meni osobno crveno ipak draže...hvala :)))