petak, 6. siječnja 2012.

Još jedna torta...

...ali nije jestiva, jer je izrađena od pelena kako bi moja Mihaela mogla posjetiti svoju prijateljicu i njenu novorođenu bebicu koja se zove Laura!
Torta od pelena više nije novost i može se izraditi na mnogo načina, a isto tako ukrasiti sa raznovrsnim ukrasima, a prvu ovakvu tortu sam vidjela kod Izzy koja nam je i pokazala kako je možemo izraditi (o čemu sam već pisala) i od tada je mi je to No1 poklon za ovakve prilike!
Za izradu sam koristila podloge od čvršćeg kartona izrazanih skalpelom u krug od najvećeg do najmanjeg koje sam obukla u bijeli čipkasti papir (podložak za torte), ali sam dodala i šareni papir koji sam izrezala u krugove i zalijepila ukrug u oblik cvijeta, u sredinu sam zalijepila tuljac od papirnatih ručnika koje sam također obukla u ukrasni papir, pelene sam zarolala i povezala gumicom te posložila oko tuljca pa sve pozvala ukrasnim trakama, mašnama, čipkama i ostalih detaljima! Evo kako izgleda!
 Do čitanja!
Objavi komentar