petak, 6. siječnja 2012.

Još jedna torta...

...ali nije jestiva, jer je izrađena od pelena kako bi moja Mihaela mogla posjetiti svoju prijateljicu i njenu novorođenu bebicu koja se zove Laura!
Torta od pelena više nije novost i može se izraditi na mnogo načina, a isto tako ukrasiti sa raznovrsnim ukrasima, a prvu ovakvu tortu sam vidjela kod Izzy koja nam je i pokazala kako je možemo izraditi (o čemu sam već pisala) i od tada je mi je to No1 poklon za ovakve prilike!
Za izradu sam koristila podloge od čvršćeg kartona izrazanih skalpelom u krug od najvećeg do najmanjeg koje sam obukla u bijeli čipkasti papir (podložak za torte), ali sam dodala i šareni papir koji sam izrezala u krugove i zalijepila ukrug u oblik cvijeta, u sredinu sam zalijepila tuljac od papirnatih ručnika koje sam također obukla u ukrasni papir, pelene sam zarolala i povezala gumicom te posložila oko tuljca pa sve pozvala ukrasnim trakama, mašnama, čipkama i ostalih detaljima! Evo kako izgleda!
 Do čitanja!

Broj komentara: 17:

Sani kaže...

tortu od pelena još nisam vidjela uživo! ova tvoja izgleda odlično. budući da moje brojne prijateljice čekaju bebe, ovo mi je pravo nadahnuće za slijedeći potez! ali padne li nekom na um meni praviti ovakvu tortu, nek pelene budu platnene! ;)

Nataša kaže...

Obozavam ove torte od pelena jer su jako lep i praktican poklon (osim ako slucajno ne poklonis manje hehe.)Ova mi je bas lepa :))

Pipi kaže...

Prekrasno... da to je sada i ovde hit za te kretivne mame, kao i baloni bebe koje kace cak i iznenada na vratima sa paketicima pelena, ili odelca... Ovo je bas lepo... bravo za tebe.. pozdrav

Unique Hrebina kaže...

super je.. vidla sam i toret od pelena i robice... i sve su mi super... a ne sumnjam da će nova mama bit vesela poklonu :)

Nena3110 kaže...

Savršeno si je uradila!
Tvoj trud će ostati zabeležen u srcu i na fotografijama, a pelene...neka beba raste!

eda kaže...

Olala, koji trud!! A rezultat je prekrasan!!
Hej, bilježim se na vrijeme, ako jednoga dana postanem baka, rado te primamo u goste:))
Draga moja Sanja, torta je jednostavno savršena, mogu zamsliti reakciju novopečenih roditelja na ovako lijep poklon:))

Anonimno kaže...

Odlično si me podsjetila!!! Predivna je i molim te nemoj se ljutiti što ću te kopirati (kao da je prvi put)...Zbilja je odličan poklon za babinje!!! Pusa :)))

Tina kaže...

odlična je! radila sam je i ja,a imam i još jednu napravit ovaj put za dječaka! :)

Nely kaže...

Ovakvu tortu još nisam imala prilike vidjeti,stvarno genijalna ideja za poklon,ova tvoja izgleda savršeno...veliki pozdrav!

Creations by Ane kaže...

jako ti je lijepa, i ja ću za koji mjesec napraviti koju za poklon,nadam se da će mi ićio kako sam si zamislila

ivana kaže...

Svidja mi se spoj praktičnosti i posebnosti poklona! Nešto što je potrebno u velikim kjoličinama, a opet ponuđeno na zanimljiv i duhovit način :)

MartaV kaže...

koliko truda!!!! i krasna je :)))

ja bi radila ovakvu tortu nekome a nemam kome :D

Good Ghost kaže...

Prekrasna je. Odlično si je "zbegecala" :))
P.S. Mislim ja na tebe, ali nikako da stignem, bit će, sorry :))

Miki kaže...

Jako lepo izgleda,zasto nisu radili ovakve torte ranije :).

Anonimno kaže...

Bravo draga, tebi ide od ruke sve čega se primiš. odlično izgleda.

nena kaže...

obožavam ove torte od pelena...prelijepa je

Unknown kaže...

Muy linda tarta.
Me gusta tu blog !!!
Te invito a que visites el mio.
Un saludo.
Raquel.