utorak, 3. siječnja 2012.

Hvala!

Blagdani, izrada poklona, spremanje kolača, slavlje i darivanje ostavili smo u iza nas i zakoračili u Novu nadajući se da će nam donijeti više lijepih i sretnih trenutaka nego li onih neželjenih!
Ja sam se za Božić prisjećala svih poklona kojima ste me darivale, prvenstveno vi, drage moje blogerice! Nekoliko vaših čestitki je ponovno našlo svoje mjesto pod mojim borom bez obzira što su od, sada već, pretprošle godine, prelijepi anđeli i ruža na platnu (kao i prošlogodišnji pokloni o kojima sam već pisala) od Good Ghost, slika anđela na svili od Goge, čizmica i kutijica u obliku zvijezde puna papirića i jedne lijepe božine priče te podsjetnik s anđelom koji mi i dan-danas služi u tu svrhu od Tatjane s bloga "kad prestaje djetinjstvo", oveća lijepo ukrašena ovalna kutija koja mi služi za spremanje kojekakvih sitnica, ogledalo u obliku čaše u okviru, srebrne kuglice i plava kutijica od lidlovih bombona s oranamentima od Ede, patchwork jastuk, toaletna torbica, kućica dobrodošlica i srca od tkanine od Mare,  OS kugla i svijeća od Branke, srca punjena lavandom od Sandre, bookmarkeri od Nene, OS puževe kućice, prekrasna OS kutija od još jedne Tatjane s bloga "artdrops"...nadam se da ništa i nikog nisam zaboravila! Sve to je stiglo na moju adresu tijekom prošle godine i uvijek me jako razveselilo, a vaše poklone ljubomorno čuvam i svaki od njih me podsjeća na vas i zato drage moje, hvala vam!
Prije Božića doputovao je k meni jedan poseban poklon rađen s toliko ljubavi i pažnje da sam u više navrata "cmizdrila" ko malo dijete, a radi se o ručno izrađenom fotoalbumu koji je ispunjen slikama i tekstom i koji će mi biti trajna uspomena na jedno divno ljeto i dvije prijateljice koje će uvijek imati posebno mjesto u mom srcu! Nije potrebno posebno opisivati sadržaj zlatne kutije prepune različitih poklona u izradu kojih je uloženo puno truda i vremena i koji oduzimaju dah, a slike će vam reći više od riječi! Hvala ti draga Eda!
I hvala ti draga Andrea na svim koncima i končićima koje si mi poslala, a posebno ti hvala na ručno izrađenoj čestitki koja je predivna i opet će naći svoje mjesto pod mojim borom i idućeg Božića!


Broj komentara: 8:

eda kaže...

E pa sad... ma valjda si zaslužila sve to:))
I da se nisi usudila slučajno kad ostariš zaboravit na mene i Maru... u stvari, najbolji recept protiv zaborava jesu upravo ovakvi mali, slatki poklončići..
i čuj, ove bombone sa adventa nemoj čuvati za dogodine, hehe:))

Anonimno kaže...

Ti si jedna toliko draga osoba, da ja nemam riječi. Znam da se nikad nismo vidjele ali ja kao da te znam tisuću godina. I neizmjerno mi je drago što si se obradovala mojoj čestitki jer to mi i je bio cilj!!! Želim ti još jednom sve najbolje!!!

Sani kaže...

krasan post! uvjerena sam da toliki izrazi pažnje i ljubavi nisu nezasluženi! :)

Suzana kaže...

Tvoja priča je kao priča uz peć u dugim zimskim večerima. Zasluženo si dobila sve poklone i sigurno češ ih s pažnjom spremiti do novog adventa.

Nena3110 kaže...

Savršeno, Sanja, svi pokloni su divni, a ti si ih zaslužila!
Zahvalna sam što te imam za prijteljicu!

Ika Verunica kaže...

Čestitke draga na lijepim darovima!!!
Pozdrav.

Pipi kaže...

Zasluzno duso, zasluzila si ti to sve. Ti si retkost na ovoj planeti sa posebnom dusom u tebi...voli te tvoja Pipi!

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Que lindo todo lo que muestras!!!
Felicitaciones!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!