subota, 31. prosinca 2011.

Novogodišnje torte i tortice!

SRETNA VAM NOVA GODINA UZ OBILJE JELA I PIĆA I DOBAR PROVOD!

Prije odlaska na doček Nove godine počastit ću vas sa kreativnim tortama i torticama :)))

Mađarske tortice (a neki ih zovu "mađarski čupavci")
Nisu onakve kakve bi trebale biti, jer nisam mogla pronaći kalup za rezanje, pa sam prerezala jednu plastičnu bocu i s njome rezala okrugle oblike tako da su ispali širi nego što bi trebali, a osim toga tijesto je bilo dosta mrvljivo pa ih nisam mogla složiti onako kako bi zaista trebale izgledati, pa sam ih dovršila po svoje :)))
Evo recepta:
TIJESTO: 7 žumanjaka, 35 dkg šećera, 9 žica hladne vode, 2 žlice kakao, 22 dkg brašna, 1/2 praška za pecivo, 7 bjelanjaka-snijeg
KREMA: 2 žumanjka, 3 žlice brašna, 9 dkg šećera, skuhaj u 1/2 l mlijeka, u mlako dodaj 20 dkg margarina
Tijesto izreži okruglim kalupom, prereži na pola, pa filaj kremom između tijesta i okolo,pa uvaljaj u kokos i na kraju malom žličicom pažljivo stavi glazuru od čokolade ili improviziraj po svome kao ja :)))
GLAZURA koja mi uvijek uspije:
3 žlice vode, 3 žice šećera, 10 dkg čokolade - rastopi (ne smije zavrijeti), odmah dodaj 8 dkg margarina i miješaj dok se ne rastopi

Kolač by Mare!
Ovaj recept sam dobila od naše Mare i oduševio me, brzo je gotovo, a jako, jako fino!
Kupiti gotove tamne kore za tortu, 1/2 l vrhnja za kuhanje, 30 dkg čokolade
Postupak: otopi u vrhnju čokoladu (ne smije zavrijeti) i dio nalij na svaku koru
Vrijeme izrade: 10 minuta


Torta od oraha
TIJESTO: 6 jaja, 20 dkg šećera, 18 dkg brašna, 10 dkg oraha, 4 žlice hladne vode, 1/2  praška za pecivo, malo korice od limuna i malo čokolade u prahu
KREMA: 1/2 l mlijeka, 14 dkg šećera, 5 velikih žica brašna, 1 žlica ruma, 10 dkg čokolade za kuhanje, 15 dkg margarina, 1 naranđa
Mlijeko, šećer, brašno i čokoladu skuhati, u mlako dodati rum, margarin, sok od naranđe i narezane komadiće naranđe.
Ukrasiti po želji!
Torte sam ukrašavala slatkim vrhnjem a kako nemam "onu stvar" s kojom se ukrašavaju torte, stavila sam vrhnje u vrećicu kojoj sam na jednom čošku prorezala rupicu i tako sam ukrašavala, a svako malo mi je vrećica pukla na nekoj drugoj strani i onda opet ispočetka, pa zbog toga ukrašavanje nije precizno, ali bitno je da je sve jako ukusno!
U slast!
A ja se odoh se spremati za doček!

Broj komentara: 16:

Suzana kaže...

Što reći,osim fino izgledaju sve torte i tortice koje si pokazala. Najvrednije od svega je ne dozvoliti da te nešto omete u naumu. Mađarskih čupavaca češ se sigurno naraditi u 2012. Sretna ti i vesela, uspješna i kreativna 2012.

Miki kaže...

Mmm,izgledaju lepo i ukusno,recepte prepisujem.
Sretna Nova godina i sve najbolje.

Andriana Draganic kaže...

mmm...njami, utopila bi se sad u tvojim torticama, tortama i kolačima.

Prirodna kaže...

izgledaju jako ukusno, sretna nova, sve najbolje :) :)

Biljana kaže...

Mmmmmmmmmmmm sve izgleda jako fino:-)
Zelim ti zdravu, sretnu i veselu Novu godinu!
Pusa

Romana kaže...

Sretna ti nova! Kao da je bitno izgleda li kolač estetski ili ne, Nova je godina i želja za jelom naginje čovjeka da sve pojede! :)

Anonimno kaže...

Mljac. .Sretna ti Nova godina, sve najbolje ti želim. .

Nely kaže...

Draga Sanja sretna Nova godina tebi tvojim najmilijima,recepti su divni,bilježim ovu tortu od oraha,sudeći po tvojim krasnim kolačima godina će biti slatka..velika pusa!

Sandra kaže...

Sretna ti Nova draga Sanja, kolači ti izgledaju predobro, tek sada sam shvatila da ja nisam stavila slike onih koje sam ja radila, a znaš li zašto...jer sam odmah navalila i zaboravila ih slikati:))))

nives kaže...

sretna nova

Creations by Ane kaže...

Sretnu i uspješnu novu godinu

Tatjana kaže...

Njami-salami!

Sve najbolje ti želim draga Sanja i puno svega lijepoga i uzbudljivoga u 2012.g!

Olija kaže...

Sve najbolje u novoj godini! Ovo izgleda jako fino :)

Pozdrav

Anonimno kaže...

Njamiiiii, predivno izgledaju!!! Svaka ti čast, baš si se potrudila!!! A onaj Marin recept sam isprobala...baš je brzo i fino!!! I sve najbolje ti želim u Novoj godini!!! :))))

LivesArt kaže...

Prekrasno, mmm...
Sretna ti Nova Godina!

Good Ghost kaže...

Malo kasnim, ali još uvijek na vrijeme. Ovo odmah idem kopirat, sve. Glazura me zainteresirala, ja imam problema s izradom, a sad vidim i zašto. Hvala ti na otkrivanju tajne (hi hi). A ovu Marinu ću i isprobat ovih dana, 10 minuta? yes!
Draga i tebi i tvojima sve naj naj
kiss