četvrtak, 22. prosinca 2011.

ČESTITKA!

Želim vam da se puno smijete i zahvalite na svakom novom danu!
Zahvalite što možete hodati, govoriti, misliti, raditi, osjećati, jer ima onih koji nešto od navedenog ne mogu, pa se prisjetimo kako je njima i da li smo dovoljno zahvalni na onome što imamo i zašto bi trebali željeti nešto više! Zagrlite svoje najmilije i recite im da ih volite, jer ne znamo što će biti sutra!
Ja sam izgrlila svoje prijateljice na poslu i darivala sam ih sitnicama koje sam izrađivala tijekom godine, grlim i sve vas, a i svoje najmilije, one koji su tu i mog anđela!
 Moji darovi nisu skupocjeni, ali su napravljeni s ljubavlju za one koji mi svakodnevno uljepšavaju dan! Hvala im! Hvala vam!

Broj komentara: 28:

Pipi kaže...

Jos jednom moje cestitke. Tvoju darovi zlata vrede.

Pipi kaže...

A zaboravih, cestitka, andjeo je prelepa.......posebna...

Anonimno kaže...

Divan post!:)
Želim ti sretne i vesele blagdane ispunjene ljubavlju i toplinom i čaroban Božić da ga provedeš u krugu svojih najdražih!
Lijep pozdrav draga!:)

eda kaže...

Koliko ljubavi, topline izvire iz svake, baš svake tvoje riječi... i iz ove prelijepe čestitke!!
I ja tebi, Željku i Mihaeli šaljem jedan veeeliki blagdanski zagrljaj:))

Ika Verunica kaže...

O draga moja, izmamila si mi suzu baš si me takla ovim svojim riječima.Hvala na ovoj lijepoj i iskrenoj čestitki!!!!I ja želim tebi i tvojima puno sreće i zdravlja u ovo blagdansko vrijeme!!!
Pozdrav.

Nena3110 kaže...

I tebi neka je srećan Božić i Nova godina!
Divno si ovo napisala, ali me nisi iznenadila, jer ja već dugo znam kako si divna osoba i šaljem ti jedan topli zagrljaj!

Creations by Ane kaže...

Sve dobro i tebi za Božić i novu godinu
što se tiće poklona najbolje su mi sitnice,jer one zapravo život znače,znače da te se netko sjetio,danas u obilju svega nekako bi bila najsretnija da se vrati onaj stari običaj -jabuke

Sonaj kaže...

I tebi , draga , želim sretan Božić!!!
Ja ću svoje kolegice sutra izljubiti i konačno ćemo otići na zasluženu kavu.Pokloni i trebaju biti naših ruku djelo , a takvi će biti i moji.Kada ih radim , radim sa srcem i mislim na osobu kojoj su namijenjeni.
Ti se odmori , zaslužila si i uživaj u nadolazećim blagdanima skupa sa svojom obitelji i prijateljima!!!
Veeeliki zagrljaj i pozdrav:))

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Feliz Navidad y un Próspero Año Nuevo 2012.
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Sandra Z kaže...

Hvala ti na lijepim željama. Tebi i tvojim najdražima želim sretan Božić.
Pusa :))

Andreja kaže...

Vse lepo tudi tebi. Tvoja darilca pa so sigurno čudovita, saj ustvarjaš same unikatne lepotke!♥

Andriana Draganic kaže...

Sanja, svako dobro tebi i tvojima! Nek vam se svima ispune sve želje. A darovi, rađeni od srca, su zaista nešto najljepše što čovjek može primiti!

Sandra kaže...

Sretan Božić tebi i tvojima, pokloni su najljepši kada su od srca:))))

Biljana kaže...

I tebi draga Sanja, sretan Bozic i Nova godina, puno zdravlja, radosti i ljubavi! Pusa

Nely kaže...

Draga Sanja,sve najljepše i tebi i tvojim najmilijima,sretan Božić! ..pokloni su prelijepi,a znam da ih radiš dušom stoga zaista su naj vrijedniji!veliki zagrljaj ti leti!

Svjetlana kaže...

Sve najljepše ti želim !!!!

jasna kaže...

Draga Sanja, tvoje postove stvarno vrlo rado čitam i zaista se osjećam bolje kad ih pročitam. Tako je i ovaj put. Sretan ti Božić!

LivesArt kaže...

Sretan Božić i puno sretnih trenutaka u Novoj ti od srca želim!

Unknown kaže...

Sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojoj familiji!

Tatjana kaže...

Sretan ti Božić draga Sanja i puno lijepih trenutaka!

Jasminka kaže...

Sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojim najmilijima želi Jasminka.

Tadeja kaže...

Rijetko ostavljam komentare, ali sve popratim u readeru!
Želim ti još mnoštvo uspješnih uradaka i postova i tebi i tvojim najmilijima sretan Božić i Novu godinu! :)

nives kaže...

SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA DA VAM SE ISPUNE SVE ŽELJE, DA OVA GODINA KOJA DOLAZI BUDE BOLJA OD OVE A LOŠIJA OD IDUČE POZZZZ

Karmen kaže...

Hvala i tebi draga Sanja na ovako lijepoj čestitci. I ja tebi i tvojoj obitelji želim puno zdravlja, ljubavi i radosti. Stoga neka ti je blagoslovljen Božić!

Unknown kaže...

Sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojim najdražima

Jolanda kaže...

Blagoslovljen božić tebi i tvojoj obitelji draga želim od srca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown kaže...

Sretan Božić i novu 2012. godinu, tebi i tvojoj familiji!

Villa-loredana kaže...

Hvala na iskrenim čestitkama, i tebi želim svako dobro, mnogo sreće i zdravlja tijekom naredne godine. Loredana