utorak, 20. prosinca 2011.

Kugle i.... :)))

Svakodnevno se divim vrijednim ručicama naših blogerica koje izrađuju prekrasne kugle na bezbroj načina i od svih mogućih i nemogućih materijala, a ja sam se u mnoštvu ideja odlučila za špagu i to zato jer volim s njom raditi i zato jer kugle mogu biti jaaakooo velike (što zavisi od veličine balona), a špagu mogu ispreplitati kako god želim i uvijek dobijem vrlo zanimljive viseće ili stojeće ukrase, koji osim za bor, mogu biti dekorativni ukras interijera ali i eksterijera! I jako volim efekt paučine!!!
Ove tri kugle su promjera 20 cm, obojane su akrilnim sprejom bijele i srebrne boje kojima odgovaraju mašnice svih boja, pa ću ih po potrebi mijenjati!
Osim špage, odlučila sam se i poigrati s orasima i lješnjacima! Orahe sam sam lijepila u oblik cvijeta, jednog do drugog a povrh njih sam lijepila lješnjake, dok sam u sredinu stavila kapicu lješnjaka s udubljenjem prema van, na kraju sam ih posula šećerom po vrućem ljepilu i posprejala srebrnim akrilnim sprejom! Dodala sam mašnice od crvenog krep papira i to je to :)))
Povješala sam ih na rukohvat i mislila sam dodati girlandu ali sam odustala jer će smetati za ruke :)))
I na kraju, zahvaljujem se dragoj Jadranki na superfantastičnim poklonima koji su me danas dočekali kad sam došla s posla! Naime, sudjelovala sam u giveawayu koji je ona organizirala na blogu "Health From Nature" i osvojila jednu nagradu, a dobila sve :))) I dok pišem ovaj post, već pijuckam tako ukusni i mirišljavi čaj da vam to ne mogu riječima opisati...najbolji čaj ikad i ukoliko ste ljubitelj domaćih čajeva, preporučam vam da posjetite blog "Health From Nature", pročitate korisne savjete i domaće recepte, te naručite i barem jedan paketić ovog okrepljujućeg napitka!!!
Evo što sam sve dobila!
Dakle, dobila sam srce, potkovu, lijepe ukrasne vrećice, jedna s mješavinom domaćeg čaja i ispisanim receptom kako ga pripremiti, a druga s mirisnim ružmarinom (ko da je znala da ga upravo ove godine nemam jer mi se moj smrznuo prošle godine) i transferom na platnu (jooooj predobro izgleda) i planerom za poslovne žene....jupiiiiii...iako sam upravo planer ostavila za kraj, on mi je tako lijep da ga se ne mogu nagledati, a osim toga poslužit će svojoj svrsi, jer volim stalno nešto zapisivati i bilježiti na kalendare koji će ove godine biti pošteđeni!
Hvala Jadranka!!! Čaj mi baš godi, grije mi tijelo i dušu :)))
Objavi komentar