utorak, 20. prosinca 2011.

Kugle i.... :)))

Svakodnevno se divim vrijednim ručicama naših blogerica koje izrađuju prekrasne kugle na bezbroj načina i od svih mogućih i nemogućih materijala, a ja sam se u mnoštvu ideja odlučila za špagu i to zato jer volim s njom raditi i zato jer kugle mogu biti jaaakooo velike (što zavisi od veličine balona), a špagu mogu ispreplitati kako god želim i uvijek dobijem vrlo zanimljive viseće ili stojeće ukrase, koji osim za bor, mogu biti dekorativni ukras interijera ali i eksterijera! I jako volim efekt paučine!!!
Ove tri kugle su promjera 20 cm, obojane su akrilnim sprejom bijele i srebrne boje kojima odgovaraju mašnice svih boja, pa ću ih po potrebi mijenjati!
Osim špage, odlučila sam se i poigrati s orasima i lješnjacima! Orahe sam sam lijepila u oblik cvijeta, jednog do drugog a povrh njih sam lijepila lješnjake, dok sam u sredinu stavila kapicu lješnjaka s udubljenjem prema van, na kraju sam ih posula šećerom po vrućem ljepilu i posprejala srebrnim akrilnim sprejom! Dodala sam mašnice od crvenog krep papira i to je to :)))
Povješala sam ih na rukohvat i mislila sam dodati girlandu ali sam odustala jer će smetati za ruke :)))
I na kraju, zahvaljujem se dragoj Jadranki na superfantastičnim poklonima koji su me danas dočekali kad sam došla s posla! Naime, sudjelovala sam u giveawayu koji je ona organizirala na blogu "Health From Nature" i osvojila jednu nagradu, a dobila sve :))) I dok pišem ovaj post, već pijuckam tako ukusni i mirišljavi čaj da vam to ne mogu riječima opisati...najbolji čaj ikad i ukoliko ste ljubitelj domaćih čajeva, preporučam vam da posjetite blog "Health From Nature", pročitate korisne savjete i domaće recepte, te naručite i barem jedan paketić ovog okrepljujućeg napitka!!!
Evo što sam sve dobila!
Dakle, dobila sam srce, potkovu, lijepe ukrasne vrećice, jedna s mješavinom domaćeg čaja i ispisanim receptom kako ga pripremiti, a druga s mirisnim ružmarinom (ko da je znala da ga upravo ove godine nemam jer mi se moj smrznuo prošle godine) i transferom na platnu (jooooj predobro izgleda) i planerom za poslovne žene....jupiiiiii...iako sam upravo planer ostavila za kraj, on mi je tako lijep da ga se ne mogu nagledati, a osim toga poslužit će svojoj svrsi, jer volim stalno nešto zapisivati i bilježiti na kalendare koji će ove godine biti pošteđeni!
Hvala Jadranka!!! Čaj mi baš godi, grije mi tijelo i dušu :)))

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

Divne kugle i prekrasni darovi!:)
Lijep pozdrav!

Miki kaže...

Kugle su prelepe,jako mi se dopadaju,bravo.
A i darovi su odlični,posebno mi se dopada potkovica.

Ika Verunica kaže...

Kuglice su ti super ispale.Koja slučajnost i ja sam ih danas radila,suše se sutra ću ih slikati.
Krasni poklončići, čestitam...
Pozdrav.

Nena3110 kaže...

Zlatne ruke imaš i bujnu maštu, bravo za sve tvoje radove!
I pokloni su u pravim rukama<3

Romana kaže...

Kugle super izgledaju! Da nemam toliko kuglica pripremljenih za bor, možda bi ih i izradila. A pokloni su predivni, rado pratim njen blog i kupim savjete, a nema toga što volim više od domaćih čajeva! Planere i rokovnike također obožavam, ali meni je žao u njih išta upisivati pa ih skupljam samo.. :)

Andriana Draganic kaže...

kugle su prekrasne! i čestitke na osvojenoj nagradi!

eda kaže...

Ma kako li samo uspiješ napraviti ovako savršeno lijepe kugle?? Stvarno izgledaju fantastično!!
A pokloni... bravo za Jadranku!! Uf, koji dobar planer za poslovnu Sanjicu:))

Sonaj kaže...

Kasnim ovoga puta s komentarima ( frka je u školi , kraj polugodišta)! Kugle su ti ispale odlične.Ja sam jednom pokušala i nisam bila zadovoljna.Jako mi se sviđaju ove kuglice sa crvenim mašnicama.
I nikako ne smijem zaboraviti!!!HVALA ti na poslanoj Božićnoj čestitki i neka ti bude radostan svaki dan u tvom kreativnom stvaranju.
Veliki pozdrav :))

Creations by Ane kaže...

kuglice su ti stvarno lijepe,gledam ih već koju godinu ali još nisam nijednu odšpagirala ali doći će i to na red

Anonimno kaže...

Predivne Sanjine kugle!!!! Znaš da ih obožavam!!! A i predivne si poklončiće dobila. Jako mi se sviđa ovaj kalendar za poslovne žene!!! Pozz :)))

MartaV kaže...

Sanja...tvoji postovi me uvijek tako nekako zagriju oko srca da je to nevjerojatno :))))

jasna kaže...

Kugle su ti odlično ispale, a za one koji misle da je jako jednostavno izraditi ih- e, varaju se. O ljepljivim rukama da ne govorim. Ja sam ih prošle godine radila sa štirkom i posprejala zlatnim sprejom. Ove tvoje srebrne su mi ljepše.

Lenka kaže...

Kuglice su stvarno pravo remek delo, dredivna dekoracija :)))
Baš je lep ovaj zimski motiv na tvom blogu :D

Good Ghost kaže...

wow!!! Prekrasne su ti kugle. A ima tutić o špagi? Budem potražila baš si me zainteresirala. Drago mi je da si zadovoljna poklonima puse

Good Ghost kaže...

Pronašla, idem proučavat :))

Biljana kaže...

Draga, kugle su ti predobre, obozavam ovaj efekt paucine. Cestitam na poklonima:-)

Olija kaže...

Ukrasi su ti krasni, a ja sam trenutno luda za ovim kuglama od špage! Jako lijepo :)

Pozdrav

Pipi kaže...

Hehehee. Toliko lepote, nagledah se i nacitah. Kombinacija oraha i lesnika me je odusevio, tako da ako nekad napravim nesto i zaboravim gde sam to videla, slobodno podseti.
Drago mi ej i za polkone i za preukusan caj. Ziveli.
Lepe praznike i hvala na svemu draga.