nedjelja, 18. prosinca 2011.

Pokloni i čestitka!

Prije nego se posvetim onim poslovima koje "tako volim" poput čišćenja i pečenja kolača, moram dovršiti izradu poklona i moram priznati da sam ubacila u petu brzinu, jer mi uvijek još padne na pamet netko koga bih mogla razveseliti hand made sitnicom...i strašno me ljuti kad vidim na našim tv-ekranima kako nas stalno potiču na kupnju skupocjenih božićnih darova, umjesto da nas potiču u smislu "jeste li izradili poklon za svoje najmilije", "jeste li pokušali od papira izraditi zvjezdice i razveseliti svoju prijateljicu", "donosimo vam prilog kako sami možete izraditi unikatan božićni poklon", "poklonite kolačiće u obliku srca koje ćete sami ispeći" i tsl., zar to ne bi bilo lijepo? Što vi mislite o tome?
Uglavnom, do sada ste imali priliku vidjeti da izrađujem raznovrsne ukrase a neki od njih su bili namijenjeni za darivanje, a znate i to da sam tražila šeme anđela i dobila sam ih zahvaljujući Mare i Miki...hvala vam! Eh, nagledala sam se šema, oči su mi ispale, nagledala sam se i lijepih anđela u svim mogućim varijantama, ali moram priznati da je to prilično pipkav posao i nije mi baš išlo kako sam očekivala! No, na kraju sam ipak dovršila dva anđela (jedan ću vam pokazati sada, a drugi još nisam uštirkala, pa ću vam ga pokazati drugom prilikom) i jedan zvončić! Kako vam se čini?
Osim toga, napravila sam aranžman od pahuljica u kantici od marmelade koju sam obojala, stavila na nju čipku koju sam posprejala srebrnim akrilnim sprejem, unutra sam stavila jedan veći stiropor, a ostatke sam narezala na kockice da odozgora glume komadiće leda (taj dio nije poslikan, ali znate kako to izgleda), zatim sam uzela drvene štapiće koje sam obukla u krep papir, a odozgora sam zalijepila pahuljicu koju sam izrezala od papira i tako je nastao ovaj božićni aranžman koji će također nekog razveseliti!
I sad se vraćam na početak posta i postavljam si pitanje da li zaista trebamo kupovati poklone u trgovinama da bi nekog razveselili!?
I na kraju, jedna lijepa blog Božićna čestitka koja me uistinu razveselila!
BLOG BOŽIĆNU ČESTITKU dobila sam od Nives sa bloga "nivescolicradovi.blogspot.com" i na tome joj puno hvala, a kako bi se širenje Božićnog duha proširilo po svim blogovima i poslalo pozitivne misli sreće, veselja i blagostanja, potrebno je podijeliti ovu čestitiku na blogova i uz to napisati svoju božićnu želju!

Moja božićna želja: neka mi svi prsti budu na broju kako bih i dalje mogla blogati i družiti se s vama, neka mi uvijek u glavi budu sve ovce na broju, neka me zdravlje služi da mogu i dalje raditi, neka bude više sretnih dana i neka u našim domovima vlada razmijevanje, tolerancija i ljubav.....uuuups ima ih više od jedne :)))
Božićnu čestitku širenja Božićnog duha i pozitivnih misli, proslijeđujem ovim blogericama:
Mare, Eda, BiljanaGoge, Sonaj....eto, taman sam se ufurala a već vas je pet na mom popisu, ali znate da ste u mislila sve tu :)))
Puse svima!
Objavi komentar