petak, 16. prosinca 2011.

Pahuljice padajte...radost donesite :)))

Petak je, 16.12. i giveaway na mom blogu je završio!
Za giveaway vas se prijavilo 23 i zahvaljujem svima na sudjelovanju!
U želji da izvlačenje dobitnica bude zanimljive dosjetila sam se pahuljica koje sam izrezala od papira (nisu sve savršene jer je bilo na brzinu, ali poslužile su mi kod izvlačenja)!
Prvo sam izrezala četiri velike da provjerim kako to meni ide, pa pogledajte kako izgledaju!
Prije fotkanja ih nisam stavila u knjigu da se izravnaju pa su malo neravne, a evo kako su izgledale kad sam ih izrezala...poput borića!
Ali vi ne želite gledati pahuljice nego izvlačenje za potrebe kojeg sam izrezala 23 male pahuljice na koje sam napisala brojeve koji označavaju broj pod kojim ste ostavile svoj komentar (jedan sam preskočila jer je jedna od vas ostavila dva komentara), a sudjelovale su Good Ghost, Svjetlana, Pipi-strela, Sandra Z, Tina, Daleko na istoku, Rea, Suzana, Biljana, Nena, Sonaj, Raki, Keks, Rocgranny, Eda, Bluebell Boo, Ana Marija, Zondra Art, Nives, Mare, Tatjana i Branka!
Sve pahuljice sam stavila u staklenku, te sam izvukla jednu sretnu pahuljicu, a zatim sam sve istresla iz staklenke i izabrala još jednu sretnu pahuljicu!
I izvučeni su ovi brojevi...

ovako izgledaju pahuljice kad se otvore...
i ovako izgledaju na hrpi...
i konačno.....prvo je izvučen broj 7, a zatim broj 4....
sretne pahuljice su broj 7 i 4 :))) ...čestitam cure, pošaljite mi svoje adrese na e-mail da vam vaš poklončić čim prije stigne! Broj 7 će dobiti jastučić, a broj 4 kuglicu i borić!

Pahuljice letite i radost donesite Rei i Sandri Z!!!!
Puse svima!
Objavi komentar