petak, 16. prosinca 2011.

Pahuljice padajte...radost donesite :)))

Petak je, 16.12. i giveaway na mom blogu je završio!
Za giveaway vas se prijavilo 23 i zahvaljujem svima na sudjelovanju!
U želji da izvlačenje dobitnica bude zanimljive dosjetila sam se pahuljica koje sam izrezala od papira (nisu sve savršene jer je bilo na brzinu, ali poslužile su mi kod izvlačenja)!
Prvo sam izrezala četiri velike da provjerim kako to meni ide, pa pogledajte kako izgledaju!
Prije fotkanja ih nisam stavila u knjigu da se izravnaju pa su malo neravne, a evo kako su izgledale kad sam ih izrezala...poput borića!
Ali vi ne želite gledati pahuljice nego izvlačenje za potrebe kojeg sam izrezala 23 male pahuljice na koje sam napisala brojeve koji označavaju broj pod kojim ste ostavile svoj komentar (jedan sam preskočila jer je jedna od vas ostavila dva komentara), a sudjelovale su Good Ghost, Svjetlana, Pipi-strela, Sandra Z, Tina, Daleko na istoku, Rea, Suzana, Biljana, Nena, Sonaj, Raki, Keks, Rocgranny, Eda, Bluebell Boo, Ana Marija, Zondra Art, Nives, Mare, Tatjana i Branka!
Sve pahuljice sam stavila u staklenku, te sam izvukla jednu sretnu pahuljicu, a zatim sam sve istresla iz staklenke i izabrala još jednu sretnu pahuljicu!
I izvučeni su ovi brojevi...

ovako izgledaju pahuljice kad se otvore...
i ovako izgledaju na hrpi...
i konačno.....prvo je izvučen broj 7, a zatim broj 4....
sretne pahuljice su broj 7 i 4 :))) ...čestitam cure, pošaljite mi svoje adrese na e-mail da vam vaš poklončić čim prije stigne! Broj 7 će dobiti jastučić, a broj 4 kuglicu i borić!

Pahuljice letite i radost donesite Rei i Sandri Z!!!!
Puse svima!

21 komentar:

by pure kaže...

sad mi je žao! zakasnil sam, ali svakako želim čestitati sretnicama!

Faniquito kaže...

What a great job ... loved it!

I'm following your blog

Good weekend

kisses

Ana

Sonaj kaže...

Čestitam sretnim dobitnicama , a tebi na strpljenju u izradi dobrih,starih pahuljica od papira!
P.S. Jedino me zanima zašto se zovem Nema ( za Sonaj mi je jasno)?Opet sam nešto prčkala po blogu ne bi li ga dotjerala , pa me možda nema!
P.P.S.Otkrila sam kod tebe jedan divan blog za uređenje blogova.Hvala!!!
Pozdrav:))

Sandra Z kaže...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))) Pahuljice padajte, meke i guste, na široke ceste i stazice puste :)))

Ujutro sam pogledala kroz prozor kad tamo? Malo sramežljivog snijega se ulovilo po krovovima automobila. Zatim sam uzela svoju kavu, sjela na komp i otputovala u blogosferu. Kad tamo? Još veće iznenađenje.

Hvala ti puno Sanja, jako si me obradovala. Jedva čekam otvoriti paketić da kuglici i bor stavimo na počasno mjesto.

Lijep pozdrav i čestitke Rei :))

Sanja kaže...

haha..Sonaj draga...oprosti idem odmah ispraviti...pisala sam na brzinu...Nema znači Nena i fali zarez :)))

Unknown kaže...

Phuljice padajte meke i guste. Na stazice tihe i puteve puste, jer već se bliži onaj čas...Se sjećaš ove pjesmice? Čestitam sretnim dobitnicama! Pozdrav

eda kaže...

Čestitke dobitnicama na prekrasnim poklonima i tebi na ovako lijepom izvlačenju:))

Tatjana kaže...

kako je ovo dobro ispalo!Čestitam sretnicama :))

Good Ghost kaže...

WoooW! Pahuljice su preslatke.
Čestitam sretnim dobitnicama!!!! A tebi hvala na igranju. :))

Romana kaže...

Ajme, ova ideja izvlačenja s pahuljicama je tako divna! Baš se sad to predbožićno vrijeme i ove pahuljice su tako slatke.. A onda je još slađe vidjeti da si dobitnik, jer sam zaboravila već na tvoj giveaway i sad vidim.. Kako sam sretna, jastučić je predivan i baš mi se sviđio i sad je moj. Hvala ti draga od srca. Čestitam i Sandri, a ostalima više sreće drugi put!

Anonimno kaže...

Čestitke dobitnicim! Pahuljice su prekrasne!:)
Lijep pozdrav draga!:)

Ika Verunica kaže...

Aaa..kreativno moje oko šesno, oborila si me ovim pahuljicama i borićima, preslatkoooo....
Čestitke dobitnicama!!!!

Pipi kaže...

Moje cestitke.. ideja je prekrasna... lepe praznike i puno veselih pahuljica...

fotolabida maria kaže...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ!!!

nives kaže...

vrlo zanimljivo izvlačenje jako maštovito , čestitam pobjednicama tebi šaljem pozzzz

Biljana kaže...

Ajme draga, kako su ti slatke pahuljice, cestitam dobitnicama:-)

Suzana kaže...

Pahulje su odlične i zaista mrak izgledaju one na kojima su dobitni brojevi. Čestitam dobitnicama.

nives kaže...

imam za tebe jednu čestitku na svom blogu nadam se da će ti se svidjeti posjeti moj blog

Keks kaže...

Super su ti te pahuljice, mogu misliti kako je bilo kada su počele letjeti po sobi :)
Čestitke sretnim dobitnicama!

Nena3110 kaže...

Koliko si vredna, ja ne mogu toliko komentara napisati...divne radove radiš, divna dušo!

Nena3110 kaže...

U žurbi da sve vidim, slabo sam videla:)
Moje iskrene čestitke dobitnicama!