srijeda, 14. prosinca 2011.

Božićni ukrasi!

Za one koji još nisu sigurni što će staviti na bor ili na koji način će ukrasiti svoj blagdanski stol, evo nekoliko ideja!
Sigurno se sjećate ovih košarica od das-mase koje sam uspješno izradila, a ne bih uspjela da nam Eda nije pokazala kako se rade! Ovakve košarice su upotrebljive na više načina, a moje imaju rupice kroz koje mogu provući zlatni konac i mogu ih objesiti gdje god poželim, a unutra umjesto osušene naranđine kore ukrašene gliterom, mogu staviti lučicu, šarene bombone i još mnogo toga!
A ove srcolike ukrase za bor sam također izradila od das-mase, ali mogu se napraviti i od kartona i tijesta!  Imaju reljefnu površinu jer sam preko njih položila čipku preko koje sam zagladila kit za drvo, obojala u crveno te ukrasila gliterom, provukla vrpce i ukrasi su spremni. Kad sam povezivala vrpce ponestalo mi je zlatnog konca pa sam se snašla tako da sam odrezala crveni sjajni krep-papir koji sam zarolala i provukla umjesto vrpce!
Meni su upravo ovakvi ukrasi najdraži, mali-srcoliki-crveni :)))
A da li se sjećate mog posta kad sam radila s gipsom? Tada su nastali svakakvi oblici koji su mi sada dobro došli! Evo kako sam ukrasila ptičicu od gipsa i napravila mobile za jednu dječju sobu!
Ukrasi za mobile su se stalno okretali pa ih je bilo teško poslikati s jedne i s druge strane, uglavnom, s jedne strane je karo-tkanina a s druge su obojani i ukrašeni gliterom. 
Podsjećam vas da je "giveaway" u tijeku i još uvijek se možete prijaviti za sudjelovanje!
mah mah
Objavi komentar