srijeda, 15. veljače 2012.

Etno-retro torbice!

Sanjala sam jednu vezenu torbicu u etno-retro stilu i svoj san sam i ostvarila, a već sanjam drugu i treću... :)))
U izradi sam koristila domaće laneno platno, osmislila sam izgled, izvezla ružice, opšila sa strane zelenim koncem, naheklala čipku na donjem dijelu i na preklopu, a potom spojila šivaćom mašinom. Potom sam naheklala ručkicu u koju sam na par mjesta uheklala perlice! U torbicu se mogu smjestiti sve ženske neophodne sitnice!

Nakon ove torbice nastala je još jedna mala u istom stilu, ali od damasta, sa našivenom trakicom i heklanim ručkama od vune, te prošivenim ukrasnim dijelovima!
Da li vam se sviđaju ovakve etno/retro stvarčice?

21 komentar:

Angelica kaže...

Predivan vez na torbici!

Lilly... kaže...

Najljepše je kad se snovi ostvare, jel da? :)) Jako lijepo! Pozdrav! :)

Sani kaže...

divna je!!! gdje se može nabaviti to domaće laneno tkanje? nemoj mi reći da ga ti tkaš osobno?

Noblesse kaže...

wonderful bag, very nice!

Sanja kaže...

hvala Sani...ja ga imam na zalihi još od svoje bake, ona je tkala...ali ja niti nemam tkalački stan, niti imam lan, a niti bih znala!

Lilla Indigo kaže...

Torbica je prekrasna a sviđa mi se i novi izgled bloga! :)

Biljana kaže...

Savrsene su! Volim tvoj etno-retro stil, majstorski si ih osmislila i napravila, prelijepe su:-))

Biljana kaže...

Ops, zaboravila sam reci, da ti je novi drzac bloga predivan, a sa ovom pozadinom je puno bolje:-))

Nena3110 kaže...

Svaki put kad svratim kod tebe, oduševim se i svaki put isto pišem da se oduševim.
A šta bih drugo, kad je ovo tako prekrasno!

Angie kaže...

Wow, kakav krasan san... nastavi sanjati, ide te to...

Anonimno kaže...

Draga, znaš da sam ja torbarica, i moram priznati da ove tvoje torbice su mi nešto prekrasno!!! Oduvijek me fasciniraju torbice u etno stilovima koje ja naravno nemam pojma napraviti....(što ne znači da jednog dana...)
Pusa I jako mi se sviđaju!!!!!

nives kaže...

jako lijepe torbe i novo ruho bloga je preslatko pozzzz

Romana kaže...

Između ostalih, bilo je i takvih torbica u našem dvorcu na izložbi. :)

Manuela kaže...

Olá

Que bonitos Trabalhos! Muito originais e úteis.

Manuela

eda kaže...

Olala!!! Pa ovo je savršeno!! Odavno nisam vidjela nešto ovako lijepo!!

Sonaj kaže...

Prekrasno.Posebno me fascinira ova od lanenog platna(meni su ostali ručnici pretvoreni u stolnjake-naravno od bake).Samo ti reče :torbica za ženske sitnice!!!Bojim se da sve moje "sitnice" ne bi stale:):):):)

Good Ghost kaže...

wow! Odlične su. Sanja svaka čast, izgledaju fabtastično.
Draga na mom blogu te čeka nekoliko nagradica pa preuzmi one koje nemaš kiss

Andjela kaže...

Mnogo slatko, bas su mi nekako prolecne :)

Nely kaže...

Prelijepe su Sanja,divan starinski štih odiše iz svake,obožavam laneno platno,ono je postalo prava rijetkost za naći_)

Mare kaže...

sanjao sam noćas ljiljn bijeli....poznato??....
ma ne,ti si sanjala bijelu torbicu:))....ne znam šta bih reka ali ti si postigla ono o čemu maštamo tj.snove si pretočila u stvarnost:)....
iako si na prvoj radila puno više,sav taj vez i heklanje meni je i druga jednako slatka:))....
zbog tebe ću postati ljubitelj crveno bijelih kombinacija.....a možda i nekretnina:))....

Pepeljuga s' Juga kaže...

Jao,ova prva je prekrasna :) Tako bi mi se divno uklopila u letnju garderobu :)))