ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Vintage fotografije!

Malo sam pregledavala fotografije koje imam kod kuće i pokušala sam se sa svojim suprugom prisjetiti tko je na tim fotografijama, a par njih sam izdvojila, skenirala, pa ću ih pokazati i vama!
Nadam se da ste primijetili da sam promijenila sliku profila (lijevo), ali sigurno ne znate da sam to ustvari ja i evo me na povećanoj fotografiji iz 1970.g. (ako ne znate, to je bilo nedavno :)))
A na ovoj slici je moja mama (lijevo) i njena najbolja prijateljica..slika bi mogla biti 1960.g.
Fotografija suprugovog tate koji je radio u Stuttgartu, iz 1967.g.
Dečki iz 1930.g. (suprugov djed, desno)!
Fotografija iz 1930 i neke...ne znamo tko je na slici, ali saznat ćemo!
Ovo je moj tata, fotografija iz 60-tih godina!
Jako stara fotografija iz 1800 i neke!
Volim te stare crno-bijele i sepia fotografije, imaju nekakvu posebnu draž, kao i svi ti ljudi koji su na njima...njihova odjeća, držanje i njihovi nepomični, ozbiljni, pomalo strogi izrazi lica govore nam o teškim uvjetima u kojima su živjeli! Volite li i vi ovakve stare fotografije?
Objavi komentar