ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Vintage fotografije!

Malo sam pregledavala fotografije koje imam kod kuće i pokušala sam se sa svojim suprugom prisjetiti tko je na tim fotografijama, a par njih sam izdvojila, skenirala, pa ću ih pokazati i vama!
Nadam se da ste primijetili da sam promijenila sliku profila (lijevo), ali sigurno ne znate da sam to ustvari ja i evo me na povećanoj fotografiji iz 1970.g. (ako ne znate, to je bilo nedavno :)))
A na ovoj slici je moja mama (lijevo) i njena najbolja prijateljica..slika bi mogla biti 1960.g.
Fotografija suprugovog tate koji je radio u Stuttgartu, iz 1967.g.
Dečki iz 1930.g. (suprugov djed, desno)!
Fotografija iz 1930 i neke...ne znamo tko je na slici, ali saznat ćemo!
Ovo je moj tata, fotografija iz 60-tih godina!
Jako stara fotografija iz 1800 i neke!
Volim te stare crno-bijele i sepia fotografije, imaju nekakvu posebnu draž, kao i svi ti ljudi koji su na njima...njihova odjeća, držanje i njihovi nepomični, ozbiljni, pomalo strogi izrazi lica govore nam o teškim uvjetima u kojima su živjeli! Volite li i vi ovakve stare fotografije?

31 komentar:

nives kaže...

slike su jako lijepe i zanimljive uvijek je zanimljivo gledati stare fotografije pozzzz

Anonimno kaže...

Draga, obožavam ovakve fotografije, ma za mene su one neprocijenjivo blago. Kako je divno kad znaš kako su izgledali baka i djed kad su bili mali ili prabaka i pradjed, jer mi ih znamo kao dobre i drage, ali stare. Meni je to super jer mogu si onda stvoriti sliku njihovih života, i što ti kažeš teških uvijeta u kojima su živjeli. Neke stvari ne mogu ni zamisliti da se nekad radilo, ali vjerovatno i oni nikad nisu si mogli zamisliti da nam perilice peru veš i suđe, a mi prčkamo po kompjuterima...Dva svijeta, a kad pogledaš, ma i nije nešto puno godina prošlo.
A što sam se raspisala, ali si me pogodila...imala sam prabaku i pradjeda do svoje 17.-te godine a živjeli su na selu u staroj šokačkoj kući sa bunarom, ma imali su i hidrofor, ali bunar je bio baš fora. Baš sam ih voljela! Pusa :)

Anonimno kaže...

Fotografije su ti stvarno prekrasne!
Obožavam sve što ej Vintage.

Pusa. :)

Olija kaže...

Prekrasnooo! Obožavam šarm i zračenje tih fotografija! Pozdrav

eda kaže...

Ma kako si na toj fotografiji slatkaaaa!!
A ove ostale fotografije su zbilja neprocjenjivo blago, svaka priča svoju priču... ja se baš ne mogu pohvaliti fotkama pradjedova i prabaka i to mi je jako žao... rado bih vidjela svoje pretke uokvirene u nekom kutku...

Lilla Indigo kaže...

Ova slika tebe s medom mi je preslatka a ostale su mi super, poseebno zadnja. Volim pregledavati stare fotografije :)

Sandra Z kaže...

Divne su ove uspomene na neke zaista davne godine. Svaka od njih priča svoju priču i inače ih volim gledati i zamišljati tko su bili ti ljudi, što su radili ... voljeli.

Puno pozdrava :))

p.s. moj tata ima jednu svoju jako sličnu fotografiju uz auto ali ne iz Stuttgarta nego iz Neussa :))

Andriana Draganic kaže...

Ma ko ih ne voli! vintage se vratio. i nadam se da ćeš otkriti tko je sve na njima.

Sonaj kaže...

Pa daaaa! To si ti s medom!A ja se pitala gdje si nestala(ha,ha,ha)!Baš negdje prije brat mi poslao neke stare fotografije(imam jednu na blogu) za koje nisam ni znala da postoje!Jooooj, kako je to meni lijepo.Nekada smo ,kada se okupimo,gledali stare fotografije ,a sada buljimo u televizor!!!Baaaš mi je drago što si se dosjetila i pokazala nam ove stare fotografije( naravno neke od njih nisu davno snimljene-he,he,he).Medo i ti-ma preslatko!Tako sam željela imati jednog takvog,ali kako ti reče-teško se živjelo-jedna ili dvije lutke za cijelo djetinjstvo, ali smo ih čuvale i pazile!
Sorry, ja se raspisala.
Veeelika pusa!

Good Ghost kaže...

jeeee
sanja kad je bila mala, bap je cute!!!!
ja obožavam vintage.
Sad si me bocnula. Moram ići spasiti neke fotke kod svekrve jer ih ona baca kad skuži da više nikog ne pozna tko je gore. Uh uh a ja po netu tražim vintage
Hvala sanjić što si ovo podijelila s nama pusek

Mare kaže...

o draga moja kako divan post!!.....odmah sam se rastužila jer je puno naših starih fotografija nestalo.....jako mi je žao jedne na kojoj je moja baka kraj bunara a ja kraj nje u haljinici,soknicama i s palmom na glavi!!.....
na sreću danas postoji mogućnost skeniranja tako da sam neke fotografije djedova i baka i neke starije rodbine uspjele sačuvati....
vidjela sam ja da si ti promijenila sliku profile i malo mi fali tvoj nasmijani lik u komentarima .....
ov je negdje iz perioda mende i slavice?....mendo je golem i lijepo se vidi da si ti već onda bila ustrajna da savladaš sve prepreke koje te čekaju:)))...

Suzana kaže...

Ovo što si pokazala je obiteljsko blago i zaista se tako treba odnositi prema starim fotkama. Naravno da je najslađa ona s medekom koji te pridržava.

A... nakit kaže...

odlične, nema ljepšeg nego pronaći "stare" stvari i vratiti neke uspomene, nice!!!

Romana kaže...

Naravno da volim takve fotografije, imam ih nekolicinu doma i trebala bi ih isto tako skenirati i pokupiti te zalijepiti sve u jedan album za uspomenu, dok su još u dobrom stanju.

Milka kaže...

ovo je nešto najlepše što sam videla danas posle svih ovih divnih, divnih stvarčica
kao da sam gledala sebe i svoje sličice , suze su mi pošle ... ljubim te za ovo

Nely kaže...

Sanja ovo je toliko divan post,posebno sentimentalan,slike su predivne,preslatka si na sličici,i baš sam ti htjela pohvaliti novu sliku na profilu,do sada nisam ni znala da si to ti..stvarno divan post!

Karmen kaže...

O, gospođo vi ste baš bili medeni - još kraj ovog medeka. Da mi je samo znati tko tu koga pridržava:) Super se prisjećati davnih vremena uz ovakve fotografije.

Stomatologija Zagreb kaže...

Odlične su mi ovakve fotografije - zbilja imaju dušu. Današnje fotke uopće nemaju dušu. Sve te stare fotke pričaju neku priču. Jako mi je zanimljivo kako su i tada malo retuširali fotke. Najviše se to vidi na lijepo iscrtanim usnicama.

Јасна kaže...

Naravno da volim! Iako 'svako vreme nosi svoje breme', pa tako i ova na slikama, mene uvek uhvati neka nostalgija kada gledam stare fotografije. Nego, pored ove medene devojcice sa medom :), mnogo su mi jaka i ova tri smekera sa cetvrte slike! :)))

Biljana kaže...

Draga Sanja, predivne su tvoje stare fotografije, ja ih jednostavno obozavam, one su pravo blago uspomena. Sviđa mi se tvoja nova fotka profila, preslatka si:-))

Emina kaže...

predivan blog i pratim te! a obožavam ove stare fotografije i priče koje nose, redovno sam na sartorialistu pratila one objave sa vintage fotografijama, ima jedan divan ceffe u Sarajevu (napravila sam i post o njemu ) koji je tako pun tih vintage slika .. svaki put kad odem pregledam ih nanovo i uvijek otkrijem neki novi detalj.

Tatjana kaže...

Da volim?Obožavam!!!Slike su odlične,a i ja ih imam i sve ih skupljam kao hrčak!Blago neprocjenjivo!

Ika Verunica kaže...

Jooooj kako je ovo slatko. Prekrasne stare fotografije!!
Nova sličica profila je preslatka..

Sanja kaže...

Hvala Biljana!

Sanja kaže...

haha...ne sjećam se tko-koga-šta...ali to sam ja i imam lijepu frizuru i slatkog medu :)))

Sanja kaže...

aaaaaa...baš mi je drago zanti da sam nekog dirnula ovim starim fotografijama!

Sanja kaže...

;((( i meni je žao, ali ipak neke slike nosimo u svom srcu i nikad ne izblijede!

Beba Still kaže...

Kako li ste se ovoga samo setili .... divno jeeee ... ja bih mogla satima da prelistavam stare fotografije , zagledajući sve detalje , ponekad i razmišljam o čemu su u tom trenutku oni razmišljali , moje bake , deke , njihovi roditelji.....ali i o samom vremenu u kom su živeli .... ma svaka čast za ovaj post .... oduševili ste me ...

naldor kaže...

volim stare fotografije, imam ih brdo, sto od moje familije, sto s muzeve strane, a potpuno sam zaboravila na skener:P

Miki kaže...

Slike su mnogo lepe.
Volim ovakve crno bele fotografije,i negde sam na fotoshopu naisla i na tu opciju,mislim da je ima photobucket.
Ti si mnogo vredna zena,ponekad ne stignem komentirati,a vec je objavljen novi post.Pozz..

LivesArt kaže...

Nasmijala sam se na onu iz 1800 i neke..., imam i ja jednu mojih predaka, koji su u drugačijoj nošnji( makarko primorje), al u istoj pozi, isto namješteni , tako da mi je na prvi pogled bilo ono deja vu!!!