utorak, 7. siječnja 2014.

Šmensi-fensi :)

Kako drukčije nazvati ovakve torbe nego šmensi-fensi :)
Sašila sam ih od recikliranog trapera (prije nego su postale torbe to su bile traper-hlače i ostaci tkanina)!


Vrlo su ugodne za nošenje, naravno, u ljetnim mjesecima i ja ih obožavam, a ove dvije sam sašila za Mihaelu i nadam se da će ih nositi!
 Unutrašnjost torbe krasi cvjetni uzorak, kao i ručke koje su s jedne strane traper a s druge cvjetne. Upravo taj cvjetno-šareni uzorak mi se jako sviđa i žao mi je što ga nisam imala i više za još koju torbu.
 Džepić je naravno sa stražnjeg dijela hlača (čemu se mučiti sa šivanjem džepića kad imam gotov na hlačama).
 Dodatno sam ukrasila malim volančićima i mogu vam reći da uživo izgleda zaista zgodno!
 Drugoj torbi sam dodala prugaste uzorke tkanina od jedne Mihaeline kratke suknje koju nikad nije nosila.
 Torba nema zatvarač, nego ću eventualno staviti druker ili nešto slično!
 Remen je od točkastog materijala!
 Mašna je također točkasta...ma, stvarno je šmensi!
Sviđaju vam se?
Dal bi i same nosile ovako nešto?
Koja vam je zapela za oko?
Lp

Broj komentara: 5:

Nataša kaže...

I meni se ovakve torbe sopadaju, jer koliko god farmerice od kojih su šivene izgledale isto, torbe u uvek različite.

U pravu si i za ovaj cvetni uzorak tekstila, jako je lep j er je na teget pozadini, osnovi, a to je moja omiljena boja.

Sve tri su lepe, ali mi je ova sa mašnom i prugama najlepša, jer su mi to nekako prave, letnje kombinacije.

Kako god, samo ti nastavi da radiš, ukusi su različiti, ali se svi slažemo u jednom, a to je da je kreativnost lepa osobina i da je treba negovati.

Milica ♥ kaže...

Dve torbe, obe od starih farmerki, a potpuno su različite. Ne sumnjam da će ih Mihaela nositi sa uživanjem.

Klaudija Rajković kaže...

ja bih nosila obe, ovisi gdje i kamo idem tako kako koju :D
super su te torbe ja obožavam sve tako fensi :D lp

Biljana kaže...

Zaista su fensi-smensi, uvijek su mi se sviđale torbe od trapera.
Draga Sanja, zaista si svestrana, sve ti super ide i igla i kist u ruci:) hvala draga na posjeti :)

nives kaže...

preslatke