subota, 11. siječnja 2014.

Propustili ste...pogledajte!

Osvrt na proteklu godinu!
Nisu baš svi dani u protekloj godini bili crni ni sivi, već naprotiv, neki su bili ružičasti i crveni!
Zašto?
Pogledajte i pročitajte u nastavku i pripremite se za punoooo slika!


Tko je mlada dama sa prve fotografije?
Moja kćer Mihaela koju toliko puta spominjem u svojim postovima, a kako i ne bi kad sam zaista jako ponosna na nju!
Sretan dan vjenčanja bio je 12.10.2013.g. u crkvi "Svete Katarine" u Hlebinama, a ovo su mladenci
Mihaela i Toni

a ovo su Mihaelini roditelji, tj. ja i njen tata i mala slatka djeveruša!
Ulazak u crkvu,

 stavljanje prstena, simbola vječne ljubavi i vjernosti,
 
s kumovima,
 i upravo vjenčani, radosni i sretni, izlaze iz crkve!
Za prekrasno uređenu salu zaslužna je "Svadbena bajka" iz Koprivnice koje možete pronaći na njihovoj FB stranici i obratiti im se s punim povjerenjem!
Prvi ples,
rezanje svadbene torte,
a bez odlične svirke nema ni odličnog raspoloženja, a za to su zaslužni šarmantni dečki iz muzičkog sastava pod imenom  "Vizija-band" iz Varaždina koji imaju i svog Elvisa Presleya!
Dečki su zaista dali sve od sebe da do ranih jutarnjih sati dobro zabave sve goste i hvala im na tome! 
I tako je, u kratkim crtama, proteklo vjenčanje Mihaele i Tonija, a u nastavku uživajte u još nekoliko odličnih fotografija!
 
A za prekrasne fotografije zaslužan je Foto studio "DM" Novska! Veliko hvala!

SRETNO MIHAELA I TONI!

To je bio jedan od onih dana obojanih u ružičasto i crveno, a drugi je dan kad je Mihaela imala promociju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu i dobila pismeni dokaz da je sada magistra socijalni pedagog, s posebnom pohvalom, a ja sam bila ponosna i sretna. To je priznanje za njen trud, rad, odricanja, neprospavane noći, druženje s buhama u sobici studentskog doma, strepnje od svakog ispita, nošenja teških torbi svakog vikenda...sve je to sada iza nje, a sada su pred njom neki drugi životni izazovi i prepreke koje treba savladati, ali ja vjerujem u nju i njene sposobnosti!
 THE END
Čića mića gotova je priča!

PS. Kao što sam napisala u božićnoj čestitki, tijekom prošle godine nisu mi cvale ruže, ali unatoč tome ovi svijetli trenuci su prekrili sve sive i crne oblake i nadam se da ću slijedeću godinu imati neke nove razloge za više ružičasto-crvenih dana :)



Broj komentara: 13:

Nataša kaže...

Sa srećom da bude mladencima, a što se tebe tiče, verujem da je ovo bio poseban dan u svakom smislu i jedan od onih za koje vredi živeti.

Znam koliko si ponosna na svoju ćerku, jer i ja sam, isto tako, ponosna na svoju. Ljubi je majka!
Ova godina će biti bolja, sigurna sam, jer posle kiše dolazi sunce, to je normalno.
Svi u životu imamo loše periode, ali i to prođe, ostavi trag za sobom, u nama, ali na kraju, ipak budemo zahvalni za takvo iskustvo, jer nas je naučilo nečemu. Sigurno iz toga izlazimo jači i mudriji.

nives kaže...

nek je sa srečom ;)

Nena3110 kaže...

Tako se radujem Mihaelinim uspesima i želim joj puno uspeha i sreće, sve najbolje što bih i svojim ćerkama poželela.
Drago mi je što vidim osmeh i na tvom licu.
Veruj da brišem suze radosnice. Živeli i srećni bili!

Sandra Pecić kaže...

Ovo je prvi post u Novoj godini koji čitam...i iskreno,nije mogao biti bolji.Drago mi je za sve ove srećne trenutke,uživaj i dalje u njima,zaslužila si ih.Mladencima srećno i dugovečno.Mihaeli puno uspeha još...<3

bensedin art kaže...

Svako dobro od srca!

CreativaCale kaže...

Ti si dozivela san svake majke.Uspesnu,lepu,srecno udatu cerku.Cestitam od srca:))

school-ήκια kaže...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!

marileni kaže...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙ ΑΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!!

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!

Goge kaže...

Želim ti puno ružičastih i crvenih dana u Novoj.

Sanja kaže...

Hvala vam cure na komentarima i na suzama radosnicama :)))

Snežana Vuletić Stanišić kaže...

Sve najlepše mladencima,zdravlja i ljubavi,da im se sve želje ostvare u životu....
a i tebi naravno sve najlepše u Novoj 2014. od srca!

Nely kaže...

Draga Sanja,najprije ću ti zaželjeti sve najljepše u Novoj godini,jest da malo kasnim,ali zaista u takvim sam (ne)prilikama da kasnim puno u svemu,..ovo je prekrasno vjenčanje,slike su me skroz raznježile,Mihaela je zaista tvoja sretna zvijezda,vjerujem da si prepuna ponosa,želim joj najiskrenije svaku sreću a tebi još puno ovako divnih trenutaka i nadalje..velika pusa!

Biljana kaže...

Cestitam draga Sanja! Uzivala sam u prekrasnim fotografijama, sretno mladencima, Mihaela je bila prelijepa!