ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

Vjenčani poklon!

Bila jednom jedna kutija koja je skupljala prašinu, bilo je puno salveta i boja, a ideje odnikud! No, onda je došla pozivnica za vjenčanje i ideja je bilo previše i bojala sam se da neću biti zadovoljna s onim što napravim, ali ipak, nastala je jedna vrlo lijepa, romantična kutija koja je bila vjenčani dar!


Izvana sam je obojala bijelom bojom, na poklopac sam zalijepila salvetu, zatim sam s jako razrijeđenom bojom (žutom i roza) dodatno obojala sve četiri strane kutije i rubove. Na kraju sam poklopac ukrasila šljokicama tako da sam srebrnim ljepilom sa šljokicama prstima razmazala ljepilo po cijeloj površini.
 
 
 Unutrašnjost sam obojala bijelom i roza bojom i odlučila se za bubamare, jer one navodno donose sreću, a ja mladencima to i želim - da budu sretni u budućem zajedničkom životu!
Unutra još treba staviti malo onih papirnatih, šuškavih novčanica bez kojih ne možemo živjeti i poklon je spreman!
 Još jedan pogled na kutiju!
Sretno Ivana i Valentino!

Broj komentara: 8:

Sonaj kaže...

Divna,romantična..Odlična ideja ovo što si napravila s ljepilom...Hvala na ideji a mladencima želim svaku sreću..Ti uživaj u veselju i druženju:)

Anonimno kaže...

Divno si ukrasila kutiju! I sama se pomalo razumem u dekupaž, čak imam istu ovakvu salvetu sa bubamarama, ali nisam je do sada koristila i nisam znala da donose sreću - sad kad znam moraću pod hitno na nešto da je stavim. :) Takvi ručno rađeni i unikatni pokloni nisu za svakoga i nažalost malo ljudi zna da ih ceni, ali kada znaju onda nema veće radosti nego da nekoga obradujete svojim trudom. Nadam se da će im se dopasti. :)

Klaudija Rajković kaže...

wow. predivna je kutija..
Sve najljepše u Novoj godini i još puno tako divnih radova :D lp

Vesna Maric kaže...

Divna kutija. Nisam našla ovakvu salvetu s notama, baš mi se sviđa. Svako dobro u Novoj i puno kreativnih ideja.

Nena3110 kaže...

Kutija je savršena, kao i sve što ti radiš, jer radiš s ljubavlju.
Srećna Nova godina, draga!

Goge kaže...

Jako lijepo. Kad je pogledaš popravi ti se raspoloženje.

Nataša kaže...

Ona je samo čekala svoj momenat, nije da ideje nije bilo. Sve u svoje vreme, a neka 2014. bude baš, tvoje vreme.

Milica ♥ kaže...

Uvek nekako od stvari sa kojima trenutno ne znamo šta da uradimo na kraju ispadnu najlepše. Srećna Nova godina :)