nedjelja, 13. svibnja 2012.

Prsteni!!!

Što raditi kada je ovako tmuran dan? Šetati gore-dolje po kući ili još bolje oko stola...i razmišljati...ako niste tip koji voli šetati onda se zavalite na nekom udobnom mjestu...i vjerojatno ćete opet razmišljati buljeći u televizor...prije ili poslije, shvatit ćete da je najbolje uzeti nešto u ruke i raditi te iskoristiti vrijeme u zatvorenom prostoru na najbolji mogući način! Ja sam upravo to učinila! Sjećate se onog posta u kojem sam objavila kako sam od prijateljica na poklon dobila gumbe? Bila sam zaista presretna, a priznat ću vam da sam postala opsjednuta s gumbima i to u tolikoj mjeri da sve moje prjateljice već znaju da ukoliko žele baciti neki komad odjeće, prvo što moraju učiniti je da skinu gumbe i donesu ih k meni :))) Moram vam ispričati kako je Štefica htjela pokloniti svojoj prijateljici neku heklanu vestu, ali je na njoj vidjela prekrasne gumbe, pa se sjetila mene i zamislite, zaista je skinula gumbe i donijela ih meni, a vestu je poklonila bez gumbi :))) Ovo se ne događa svaki dan!
I tako, sve se vrti oko gumbi, a nikako da dođemo do prstena! Dakle, već ste na nekim blogovima (nemojte mi zamjeriti, bilo ih je više i sada zaista ne znam koja je od vas to već radila) imali prilike vidjeti prstene koji su nastali tako da se na prsten (tj. kupljenu podlogu) zalijepi gumb i tako se dobije prekrasan i ponekad unikatan komad nakita zahvaljujući starim i rijetko viđenim gumbima!
Pa pogledajte kakvu kolekciju prstena imamo ja i moja Mihaela zahvaljujući dobrim prijateljicama ali i mojoj mami koja je uvijek čuvala sve gumbe, a ja sam nastavila tradiciju čuvanja, ali ću ih isto tako nositi i čuvati u obliku prstena!

A Mihaela je također iskoristila oblačno vrijeme između učenja kako bi savršeno fotografirala sve ove prstene! Hvala...imaš moj pristanak ih nosiš :))))
A vi, drage moje, ukoliko se odlučite za izradu ovakvih prstena, sve što vam je potrebno je prsten (ima za kupiti u hobby trgovinama, srebrni ili zlatni ili pak na e-bayu), gumbi (koji s donje strane moraju biti ravni), kliješta (posudite od muža ili susjeda, s njima režete onaj dio na gumbu koji služi za šivanje gumba), pištolj za vruće ljepljenje (da zalijepite gumb za podlogu)! Uživajte u izradi!
Očekujte barem još jedan post o ovakvim prstenima, jer na redu su zlatni :)))
Objavi komentar