nedjelja, 13. svibnja 2012.

Prsteni!!!

Što raditi kada je ovako tmuran dan? Šetati gore-dolje po kući ili još bolje oko stola...i razmišljati...ako niste tip koji voli šetati onda se zavalite na nekom udobnom mjestu...i vjerojatno ćete opet razmišljati buljeći u televizor...prije ili poslije, shvatit ćete da je najbolje uzeti nešto u ruke i raditi te iskoristiti vrijeme u zatvorenom prostoru na najbolji mogući način! Ja sam upravo to učinila! Sjećate se onog posta u kojem sam objavila kako sam od prijateljica na poklon dobila gumbe? Bila sam zaista presretna, a priznat ću vam da sam postala opsjednuta s gumbima i to u tolikoj mjeri da sve moje prjateljice već znaju da ukoliko žele baciti neki komad odjeće, prvo što moraju učiniti je da skinu gumbe i donesu ih k meni :))) Moram vam ispričati kako je Štefica htjela pokloniti svojoj prijateljici neku heklanu vestu, ali je na njoj vidjela prekrasne gumbe, pa se sjetila mene i zamislite, zaista je skinula gumbe i donijela ih meni, a vestu je poklonila bez gumbi :))) Ovo se ne događa svaki dan!
I tako, sve se vrti oko gumbi, a nikako da dođemo do prstena! Dakle, već ste na nekim blogovima (nemojte mi zamjeriti, bilo ih je više i sada zaista ne znam koja je od vas to već radila) imali prilike vidjeti prstene koji su nastali tako da se na prsten (tj. kupljenu podlogu) zalijepi gumb i tako se dobije prekrasan i ponekad unikatan komad nakita zahvaljujući starim i rijetko viđenim gumbima!
Pa pogledajte kakvu kolekciju prstena imamo ja i moja Mihaela zahvaljujući dobrim prijateljicama ali i mojoj mami koja je uvijek čuvala sve gumbe, a ja sam nastavila tradiciju čuvanja, ali ću ih isto tako nositi i čuvati u obliku prstena!

A Mihaela je također iskoristila oblačno vrijeme između učenja kako bi savršeno fotografirala sve ove prstene! Hvala...imaš moj pristanak ih nosiš :))))
A vi, drage moje, ukoliko se odlučite za izradu ovakvih prstena, sve što vam je potrebno je prsten (ima za kupiti u hobby trgovinama, srebrni ili zlatni ili pak na e-bayu), gumbi (koji s donje strane moraju biti ravni), kliješta (posudite od muža ili susjeda, s njima režete onaj dio na gumbu koji služi za šivanje gumba), pištolj za vruće ljepljenje (da zalijepite gumb za podlogu)! Uživajte u izradi!
Očekujte barem još jedan post o ovakvim prstenima, jer na redu su zlatni :)))

22 komentara:

Sonaj kaže...

Divota!!!I ja već dulje vrijeme krećem praviti ( nakon jednog tutorijala s gumbima) ali nikako kupiti te podloške -prstenje!!!
Opsjedam kolegice i podsjećam da ne bacaju dugmadi i ostatke materijala, kako i ti veliš, uvijek ima dobrih duša koje misle na mene, pa me razvesele!Valjda još nisu vidjeli da se netko tako veseli starim dugmadima!!!EEE, da znaju što se sve s njima može napraviti, jel` tako?!!!
Ovo tvoje prsenje mi je divno, romantično i možeš nositi svaki dan drugi!!!
Bila si jako vrijedna i vjeruj da si me inspirirala!!
Veeliki pozdrav:)

Nataša kaže...

Predivno! Gde li je našla ovako lepe dugmiće? Kad sam bila mala, igranje sa dugmićima mi je bila omiljena zabava, a i sad ih volim. Prstenje je super, super!

nives kaže...

prekrasno je ja bih rekla kao da su došli iz neke poznate svjetske zlatarne preodlično izgledaju originalno i lijepo

Karmen kaže...

Predivno! Odlična ideja!

Beba Still kaže...

Prelepi su ! I sama sam nešto slično radila , čak sam i kombinovala po dva tri dugmeta za jedan prsten .... a najlepše je kad nađeš namenu nečemu što je dugo dugo čučalo zaboravljno u nekoj kutiji ....

Lilla Indigo kaže...

Predivni su! Na prvi pogled, dok nisam pročitala tekst, nije mi palo na pamet da bi mogli biti napravljeni od gumbića!

Ika Verunica kaže...

Prstenčići su ti preslatki!!!!!

Miki kaže...

Predivni su,dobra ideja,tvoja kci ima jako kreativnu i mastovitu mamu.

Sandra Z kaže...

Wow! Imate stvarno zavidnu kolekciju odličnih prstena. U žurbi kakvoj jesam, prvo sam samo pogledala fotke, a tek onda išla čitati tekst. I da iskreno kažem, nisam znala da se radi o gumbima!!! Još jednom, predivno.

Pozz majstoricama :))

Romana kaže...

Predivni su, meni je svaki prsten-gumb poseban! I moja mama je godinama skupljala gumbe, pa sad imamo poveću kolekciju. Možda bi i ja mogla štogod iskoristiti.

Suzana kaže...

Wow! Koja zbirka gumbića! Savršeno prstenje:):):)

Goge kaže...

Ajme koja kolekcija. Tko bi rekao da su to gumbi.

Mare kaže...

stvarno mi nabijaš komplekse!!!!.....pa ti ženo brže radiš nego što ja pišem:)))))......kada,kako? to mi je kod tebe misterij:))).......
a kolekcija prstenčića je za svaku pohvalu,ni pasionirane skupljačice nakita se ne bi postidjele imati sve ovo:)))......

A... nakit kaže...

super su! :)

eda kaže...

Majko mila!!!! Ti si 100% na nekom red bullu ili piješ stolitre kave!! i ja se pitam kako je moguće ovo sve stići napraviti, biti zaposlen, imati obitelj, životinje, da ne nabrajam... vezeš, šivaš, slikaš (i to kako dobro)...
Draga moja vrijedna pčelice, kolekcija je fantastična:))

Anonimno kaže...

Bok..moze samo pitanje..kolko otprilike kostaju ti prsteni u hobby ducanima?

Sanja kaže...

od 5,90 kn do nekih 7,00 kn!

Anonimno kaže...

Hvala :-)

Sanja kaže...

Ma daj, sad si stvarno pretjerala!!! To sve što ja radim, isto tako radiš i ti i još k tome imaš školarca u pubertetu i stotinu drugih obaveza i eto, sve stigneš, pa je divljenje obostrano :)))
hvala Edić

Sanja kaže...

tebi??? komplekse??? ajd da i to doživim!!! ti si meni od početka bloganja bila uzor žene koja zna i stigne sve, baš sve, napraviti i ja samo lagano kaskam za tobom :))))

Sanja kaže...

:))) drago mi je da sam te inspirirala..samo navali...eh, da mi je zaviriti u tvoju kolekciju gumbi!

Anonimno kaže...

Ovo je predivno!!! Ne mogu vjerovati šta se sve može s dugmićima. Pa ja ih imam milijon!!! Pusa :)))