četvrtak, 22. ožujka 2012.

Jastuk sa srcem (2)!

Nastavljamo s jastucima, ali ovaj puta u crno-bijelim kombinacijama - točkice i kockice :))))
Jastuci su veličine 40x40! Jedan se odozgora veže u mašnu, a drugi će dobiti druker s unutrašnje strane (za sada još nije)! Ovaj na točkice je specifičan po tome što je srce s prednje strane ujedno i džepić u koji se mogu pospremiti neke sitnice koje volimo imati uvijek pri ruci, a osim toga ima dražesne volančiće oko srca i na preklopu! Sviđa vam se?
I drugi jastuk od damasta, sa ukrasnim dodacima od pamučne kockaste tkanine i opšivenim srcem cik-cak trakicom!
Ali, ni ovaj puta to nije što vam imam pokazati u ovom postu!
Naime, naša blog-prijateljica Sonaj, sa bloga "For you by sonaj" (pretpostavljam da redovito čitate ovaj blog, a ukoliko ne, sada je prilika da je posjetite i pogledate kakve sve ljepote izrađuje), me ugodno iznenadila i jako razveselila poslavši mi poklon, a sadržaj pogledajte na slikama koje slijede :)))
Haaaa? Šta velite na to? A šta kažem ja? E, pa ja kažem jedno veliko HVALA za ove prekrasne i vrlo praktične stvarčice! Nakit ću nositi, sliku ću objesiti na zid (ipak se radi o srcu, a to je moj najdraži motiv na svemu i svugdje), a ova poprilično debela bilježnica sa motivima srca i naslovom mog bloga će biti vrlo korisno iskorištena, jer ću unutra zapisivati (prepisati) vaše adrese i nazive blogova, brojeve telefona, vaša pisamca, ali i svoje kreativne ideje! Draga Sonaj imaš veliku pusu, pokloni su ti pun pogodak!
No, još uvijek nisam završila, jer imam vam još nešto za reći i pokazati! Naime, radi se o jednoj mojoj prijateljici s posla kojoj nikako nije bilo jasno kako se lijepi salveta i nakon doslovno 1/2 sata poduke ona je sve shvatila i ozbiljno se bacila na posao! Nakon nekih dva mjeseca usavršavanja odlučila je nagraditi svoju učiteljicu, tj. mene i poklonila mi je predivnu sliku koja će mi se odlično uklopiti  u moj crno-bijeli hodnik!
Pogledajte samo kako je Martina to napravila! Ahaaaa...ste vidjele kako je spretna, pedantna i maštovita! Bravo Martina!!!!
Ajmeeee, ali još nisam gotova! Na kraju vam MORAM pokazati gumbiće koje sam dobila na poklon od prijateljice Štefice...hvala draga, jako si me razveselila, jer obožavam takve vintage gumbiće!!!!
Jeeeeee....doista nemam razloga biti nesretna, jer imam toliko prijateljica!!!
Sada možete predahnuti...post je završen!
Objavi komentar