ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Jastuci sa srcem!

Jastuke sam sašila od popelina i pamučne kockaste tkanine, te čipkastih traka!
Za jastuk veličine 40x40 cm potrebno je:
- iskrojiti platno
* širina  44 cm (sa svake strane 2 cm za porub)
* visina 1. strana 46 cm (za porub s gornje strane 4 cm, za porub na dnu 2 cm)
* visina 2. strana 56 cm (za preklop 14 cm, za porub na dnu 2 cm)
- spojiti dvije strane zajedno (okrenute licem na lice), paziti kako se stavi preklop, te prošiti s jedne i druge strane oblik pravokutnika, a zatim spojiti sa strane i na dnu, a svi ostali dodaci neka budu plod vaše maštovitosti.
Punjenje za jastuke sam također sama sašila i to od žutice te ih napunila vatelinom!
Opet sam izbjegla šivanje rupice za gumbe (to mi je slijedeći zadatak da naučim)...učim dalje, a vi učite sa mnom :)))
Ovaj jastuk je Mihaelin i ima preklop s prednje strane...pa pogledajte ga sa punjenjem i bez!
Detalj srca!

 A ovaj jastuk je namijenjen mojoj prijateljici Koraljki koja voli moja srca, pa sam mislila kako bi joj bilo drago imati i jastuk i tako sam joj ga upravo danas i poklonila!

Ali, to nije sve! Na blogu "Blue hortensia"vidjela sam jednu prekrasnu kokicu, a Nely je bila tako dobra pa nam je pokazala kako ju je izradila i tako sam sašila i isheklala svoju kokicu koja još nema perje ni krila, ali možda joj ni ne trebaju! Što vi mislite?
Evo je kako se udobrno smjestila na jastuku, još joj samo nedostaju jaja :)))
Do čitanja!
Objavi komentar