ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Jastuci sa srcem!

Jastuke sam sašila od popelina i pamučne kockaste tkanine, te čipkastih traka!
Za jastuk veličine 40x40 cm potrebno je:
- iskrojiti platno
* širina  44 cm (sa svake strane 2 cm za porub)
* visina 1. strana 46 cm (za porub s gornje strane 4 cm, za porub na dnu 2 cm)
* visina 2. strana 56 cm (za preklop 14 cm, za porub na dnu 2 cm)
- spojiti dvije strane zajedno (okrenute licem na lice), paziti kako se stavi preklop, te prošiti s jedne i druge strane oblik pravokutnika, a zatim spojiti sa strane i na dnu, a svi ostali dodaci neka budu plod vaše maštovitosti.
Punjenje za jastuke sam također sama sašila i to od žutice te ih napunila vatelinom!
Opet sam izbjegla šivanje rupice za gumbe (to mi je slijedeći zadatak da naučim)...učim dalje, a vi učite sa mnom :)))
Ovaj jastuk je Mihaelin i ima preklop s prednje strane...pa pogledajte ga sa punjenjem i bez!
Detalj srca!

 A ovaj jastuk je namijenjen mojoj prijateljici Koraljki koja voli moja srca, pa sam mislila kako bi joj bilo drago imati i jastuk i tako sam joj ga upravo danas i poklonila!

Ali, to nije sve! Na blogu "Blue hortensia"vidjela sam jednu prekrasnu kokicu, a Nely je bila tako dobra pa nam je pokazala kako ju je izradila i tako sam sašila i isheklala svoju kokicu koja još nema perje ni krila, ali možda joj ni ne trebaju! Što vi mislite?
Evo je kako se udobrno smjestila na jastuku, još joj samo nedostaju jaja :)))
Do čitanja!

Broj komentara: 20:

Tatjana kaže...

Ajme,ajme,ajme...što mi mislimo?Ne znam,ali ja mislim da je sve kockasto i nevjerojatno preslatko!Divno!Preljepo!
I koki ništa ne fali.Zakon je!

Sandra Z kaže...

Kako slatko!!!!!!!!!!!! I jastuk i gđa koka. Isto mislim da kokici ama baš ništa ne fali.
Pozz:))

Mare kaže...

očerupana kokoš je zvijezda posta!!!!....nisam imala prilike vidjeti kako se radi ali sam sigurna da si ti sve to dobro proučila:)....
jastuci su preslatki ali ja još uvijek čekam rupice:))....ti to možeš,ti to znaš:)....
možda bih na mihaelin ipak za kopčanje stavila drukere:)))

Sani kaže...

nije prijateljica Koraljka izuzetak, tko ne bi volio tvoja srca?!

Anonimno kaže...

šta reći nego-preslatko... sviđa mi se sve i jastučići sa srcima i kokica koja je jastucima dala posebnu draž, što se tiče krila -može i nemora, lijepa je i ovako :=)

Sanja kaže...

:))))
drukeri su u planu...čekala sam da mi predložiš treću opciju (patent, gumbi, drukeri) hehe
Očerupana kokoš? Jaaaao...kako si je uvrijedila, ima da se odmah ispričaš, jer ona je ipak zvijezda :))))))

Good Ghost kaže...

he he, ova kokoš na kraju je genijalna. Blago tvojoj prijateljici što te ima. jastuk je prekrasan

Pipi kaže...

Sto ja volim sve ovo. Ti si pravo srce sama...cmok

Vesna Maric kaže...

Baš volim što je Nely pokrenula epidemiju kokica pa svatko od nas napravi sličnu - naravno u svom stilu! Meni ovoj heklanoj ništa ne treba!

nives kaže...

jastuk je prelijep a koka je šečer na kraju pozzzzz

Nena3110 kaže...

Divno, sanja, baš si jastuk majstorica.
Volim tvoje radove :)

Miki kaže...

Mnogo mi se dopada jastuk sa srcem a i koka je lepa i bez krila.

Nely kaže...

Sanja tvoji radovi oduševljavaju uvijek,posebno mi je drago da je kokica našla svoje mjesto i kod tebe,fantastično si ju izradila,zbilja si malo je reći maheerica za sve:)

Beba Still kaže...

Divan je jastuk ! A koki ne bih ništa dodavala , baš mi je slatka , i nekako ima stav !

Olija kaže...

Ajme! Divno!

Pozdrav

Anonimno kaže...

Predivno izgleda, jako mi se sviđaju jastuci! A i kokica je ludilo, preslatka je takva kakva je. Još samo koje jaje...:)))

Marta kaže...

Precioso trabajo, me encanta la combinación.
Besos desde España

Sonaj kaže...

Kod tvojih uradaka me puno toga fascinira, a ponajviše urednost, besprijekornost i savršenstvo-pa zar tebi nikada niti jedan končić ne visi ili čipkica ode u krivo ili se krijesta ne nakrivi!Neee!Uvijek je sve baš kako treba i na svom mjestu!Nabijaš mi komplekse(ha, ha, ha)
Pusa!

Sanja kaže...

ma daaaaj o čemu ti to pričaš :))))
ima, ima končića, ne volih ih rezati, a kad radim i ja sam sva u koncima...nije baš sve savršeno, uvijek može bolje, ali hvala ti...pusa

Romana kaže...

Jastuk je odličan, ali mi se najviše sviđa ova koka! :)))