nedjelja, 25. ožujka 2012.

Jastuci sa srcem (3)!

Jastuci sa srcem 3. put, grupnjak!!!

A ovaj prvi sa plavo-bijelom kockastom tkaninom je ujedno i posljednji (za sada) koji sam sašila! On je po visini malo veći od ostalih, a i prilično je "popunjen", jer je dobio malo preveliko punjenje pa se sav nakrivio i napuhnuo kao da će eksplodirati :)))) On je dobio mašnicu pomoću koje se veže, dobio je ukrasnu trakicu oko srca i jedan mali bijeli pompončić!
I malo se izgužvao nakon što sam iz njega izvukla punjenje :)))
I tako smo došli do kraja još jednog posta! Uživajte u novom tjednu, u lijepom vremenu, sadite cvijeće, ali radite i nešto kreativno za svoju dušu!
Do slijedećeg posta, puse svima!

Broj komentara: 12:

Lenka kaže...

Jako su slatki:))
Mašnice im daju potpuno romantičnu notu.

Marta kaže...

¡Me encantan los corazones!.
Besos desde España

Sonaj kaže...

Ovo je prava serija jastučića, svaki ljepši od drugoga i poseban na svoj način!!!Ovaj posljednji baš treba takav i biti, bolje da je kao da će eksplodirati nego da je mlohav.. mmm.. hoću reći, ne znam kako da to kažem...Ma , baš ti je super ovaj grupnjak...

A... nakit kaže...

odlično izgleda ovaj "grupnjak", namjerno ili ne, sviđa mi se kako daje dojam na ovoj žućkastoj podlozi :))

Nely kaže...

Prelijepi jastučići svi do jednoga,ipak bih izdvojila sebi plavo-bijeli,zaista je prekrasan.:)lijep ti dan želim!

Beba Still kaže...

Divni su ! Prosto me mame da i ja probam da uradim neki ..... Hvala na inspiraciji :))

Nataša kaže...

ovako prazan podseća na torbicu, što možda i nije loša ideja za leto.

Ania kaže...

sweet!!!

Ika Verunica kaže...

Aaaaa... koliko je srca u tebe...jastučići su predivni, bravo draga!!!

nives kaže...

svi su prekrasni sivi mi se jako sviđa a srčeka su baš posebna pozzzz

šestinčanka kaže...

izgleda da smo u istom kreativnom zanosu,
pozdrav

Biljana kaže...

Kako su slatki!