četvrtak, 17. svibnja 2012.

Zeleno i i ljubičasto!

Što? Pa, jastuci!!!
Ne znam više što bih vam pisala o jastucima, jer sam već sve rekla u prijašnjim postovima, od šivanja, veza, punjenja do domaćeg platna, jedino što još uvijek nisam napravila obećani tut o tome kako vezem pojedini bod, ali bitno je da nisam zaboravila na obećanje, a za sada pogledajte nove jastuke!
U zelenom tonu...na njega sam posebno ponosna, jer sam sama osmislila i nacrtala šemu po kojoj sam vezla! Kako vam se čini? Ja bih npr. više voljela da su ove neobične glavice cvjetova  raznobojne, ali zahtjev je bio da bude samo zeleno, pa eto, neka bude zeleno!
Cvjetna buketa u ljubičastom!
I to je sve, dva jastuka, ali puno posla, puno uboda iglom, no još je veće zadovoljstvo nakon dovršenog posla! Ponekad me pitaju da napravim identičan ručni rad, ali ja svaki puta volim raditi nešto novo i drugačije i što jednom napravim ne volim ponovno raditi, osim ako mi je ta osoba jako, jako draga :)))
Na kraju želim sve vas blogerice pohvaliti, jer ste jako kreativne i vrijedne i iako ne ostavim svakoj komentar znajte da je jako lijepo sve što radite! Neke od vas su me u prošlom postu nahvalile kako sve to stignem, ići na posao, brinut o kućnim i okokućnim poslovima itd...i još raditi sve što dijelim s vama putem bloga, moram reći da ja nisam ni po čemu posebnija od vas (da, na poslu sam od 7-15 i ponekad sam iscrpljena, ali u dane kad nisam, sve nadoknadim) i da sve vi isto tako sve stignete uskladiti i odraditi, možda ne idete na posao, ali imate malu djecu, možda morate svaki dan kuhati, ja ne moram, jer ponekad sam sama kod kuće pa uopće ni ne pomislim na hranu, ukratko, radim i u tome nalazim svoje osobno zadovoljstvo, kao što je nekom zadovoljstvo ići u "šoping"! U svemu tome, jedina mi je gnjavaža fotografiranje radova, ali na sreću, imam svoju Mihaelu koja obožava fotkati pa mi ona odradi taj dio posla! Svom mužu ponekad idem na živce što se stalno motam po kući i stalno nešto odnosim, donosim, prenosim, tražim, režem, ali priviknuo se na sve to, a osim toga vidi koliko uživam u svom kreativnom svijetu, pa me ostavi na miru, samo da ga, ne daj bože, ne bih pitala da mi nešto pomogne, no on odrađuje sve one tkz. "muške" poslove :))) S nama živi i suprugova baka (85 g.), koja se na svu sreću još uvijek može brinuti sama o sebi! Eto, uopće nisam imala namjeru pisati nešto više o sebi i svojoj obitelji, ali nekako su riječi došle same od sebe i na ovaj način sam vam malo približila sebe!
Dakle, žene drage, sve smo mi jako vrijedne!

23 komentara:

Anonimno kaže...

prekrasni jastuci svaki na svoj način daje posebnu draž bez obzira u kojoj boji i kojem tonu su veženi i hvala što si nam približila malo i sebe :)pozz

Nataša kaže...

Jastuci su lepi,a koliko se uživa u kreativnom radu to je druga priča koju ne može svako razumeti. Volim što imam tu osobinu pa kako god ko tumačio, a što se muževa tiče, sve mi je jasno, ali zahvali Bogu što je tako, što ima razumevanja jer to ti je najvažnije. Svi smo mi isti ma gde bili i koliko god nećeš da pričaš o sebi, omakne se. Nije to loše. Pozdrav svima, naročito Mihaeli.

Noblesse kaže...

very nice, Ilove it!

Romana kaže...

Meni se sviđaju obje verzije jastuka i baš je lijepo tako zeleno samo ili ljubičasto.
A u tom blogerskom svijetu, u tim silnim komentarima, stvarno se čovjeku omakne i poželi podijeliti dio i privatnog života s drugima. To je lijepo. :)

Sonaj kaže...

Zeleni cvjetići stidljivo izviruju iz ovog jastuka, ali su se zato ovi ljubičasti razbaškarili:):)Puuuno je to bockanja, svaka čast!
Baš volim pročitati po koju malu pričicu iz vaših života, kao da smo si bliži!I lijepo je podijeliti djeliće svoga života !Čovjek se nekako opusti i raspiše, pomalo otvori dušu i ja to podržavam! To je jedna pozitivna energija koja nas povezuje i oplemenjuje.
Također pozdrav i tebi , vrijedna i draga ženo( ljepše zvuči ženice):):)

Unknown kaže...

jasuci su preljepi,a boje kao da su radene za mene:)

Beba Still kaže...

Prelepi su jastuci i imaš na šta biti ponosna .... zeleni mi je odličan baš takav kakav je u tim svojim nijansama , ne bih ja tu ništa dodavala :)))
A što se tiče ručnih radova i nalaženja vremena za sve obaveze u kući i sa porodicom ja eto ustajem svako jutro oko 7 a nekad nešto lakiram i u 22 .... ispunjen mi je svaki minut i u svakom uživam , što u spremanju klope , što sa svojim klincima , što u rukotvorinama ....sve se može kad se hoće :))

Anonimno kaže...

Ovo si jako lijepo napisala, da si nam približila sebe. Već si mi jako draga i obožavam tvoje radove. Vidi se da su rađeni s puno ljubavi i pažnje, što ti kažeš jako puno uboda iglom, ali finalni proizvod je divan. Vjerujem ti da jako voliš raditi nove stvari, jer i ja to volim. Najviše me vesele neke nove aplikacije koje do sada nisam radila. Zadnjih dana (tjedana)sam u totalnoj gužvi, ali još malo i to će proći pa ću se moći posvetiti svojim hobijima. Tebi želim da budeš i dalje tako kreativna i vrijedna i da se ne ljutiš ako ne komentiram, jer ja se zbilja trudim!!! Pusa i lijep pozdrav!!! :)))

Nely kaže...

Jastuci su prelijepi Sanja,ne znam uvijek neka posebnost izviruje iz svega onoga što radiš,mislim da je to zbog toliko tvoje pozitivne energije uložene u sve to..ne brini za komentare,važno je da mislimo jedni na druge i znamo da smo si uvijek inspiracija:)

nives kaže...

jastuci su prekrasni neznam koji je ljepši oba zraće nekakvo ljepotom i drago mi je što si nam rekla nešto o sebi i svaka ti čast koka sve stigneš skidam kapu i veliki pozzzz

Unknown kaže...

Predivni si oba, svaka cast :)

Ika Verunica kaže...

Riječi su nepotrebne, prekrasni suuuu...

Karmen kaže...

Ženo draga, ja imam osjećaj da ti stalno nešto radiš i da su ti prsti stalno zaposleni. Jastuci su ma baš po guštu i jedan i drugi!

Manuela kaže...

Hello

Beautiful!

Manuela

Anonimno kaže...

eto mene opet ali sa jednom nagradicom pokupi ju na mom blogu :) pozz

Tatjana kaže...

Ma daj,svi su tvoji jastuci posebni!Zeleni je tako svjež,a ljubičasti miriše na lavandu!

eda kaže...

A što reći nego - prelijepo, baš prelijepo... za mene su ovakvi radovi uvijek nešto ekstra i posebno, upravo iz razloga što zahtijevaju jako puno vremena, strpljenja i umješnosti. Tim više pohvale na ovako zanimljivoj shemi... joj Sanja, opet moooram reći - ma kad to sve stižeš!!

Biljana kaže...

Ja vez posebno volim, kao i raznolikost. Lijepi su jednobojni i sareni, svaki ima svoju draz.Ne bih se mogla odluciti, da li je ljepsi zeleni ili ljubicasti, oba su jednostavno prelijepa:-)

Goge kaže...

Draga veziljo ovo je predobro!

Unknown kaže...

Prekrasani su jedan i drugi!

Noah kaže...

Lindas!

VolimBoje kaže...

Krasno! Dugo me nije bilo na blogovima i sad vidim da si se pretežito fokusirala na vezenje i drago mi je zbog toga jer si zaista majstorica u igri iglice i konca!

Maite - vitoma kaže...

Hola guapa.
Aquí estoy de nuevo, poniendome al día con vuestros trabajos. Hoy me toca recorrer tu blog y lo estoy pasando bien, está bellísimo todo.
Un abrazo.