ponedjeljak, 21. svibnja 2012.

Jastuk od ruža i nagrada!

Sjećate se prvog jastuka od ruža? Možete se podsjetiti OVDJE!
Tada sam obećala da će drugi biti bolji (procijenite sami), a radila sam ga svojoj Mihaeli koja je poželjela plavo-bijelu kombinaciju, rečeno-učinjeno!

A proljetna nagrada mi je stigla s bloga "Moje heklanje"! Hvala Klaudiji koja me razveselila ovom nagradom, a koja sa sobom nosi i određena pravila: 
1.) Napisati 7 stvari o sebi
2.) Nagradu proslijediti na 6 blogova
3.) Obavijestiti blogerice o nagradi
 
Iako sam u nekoliko navrata odigrala igre ovakvog tipa, ipak ću se ponovno potruditi i poštivati pravila :)))
7 stvari o meni: 
- malo spavam, malo jedem, puno pušim, puno radim, pijem kavu, volim blogerska druženja i volim biti u društvu optimističnih osoba
Nagradu proslijeđujem:
Goge, Angie, Karmen, Elmedini, Nely, Iskrici, Rei, drage moje možete preuzeti svoju nagradu, a svima vama lijep pozdrav do nekog novog posta!




Objavi komentar