ponedjeljak, 21. svibnja 2012.

Jastuk od ruža i nagrada!

Sjećate se prvog jastuka od ruža? Možete se podsjetiti OVDJE!
Tada sam obećala da će drugi biti bolji (procijenite sami), a radila sam ga svojoj Mihaeli koja je poželjela plavo-bijelu kombinaciju, rečeno-učinjeno!

A proljetna nagrada mi je stigla s bloga "Moje heklanje"! Hvala Klaudiji koja me razveselila ovom nagradom, a koja sa sobom nosi i određena pravila: 
1.) Napisati 7 stvari o sebi
2.) Nagradu proslijediti na 6 blogova
3.) Obavijestiti blogerice o nagradi
 
Iako sam u nekoliko navrata odigrala igre ovakvog tipa, ipak ću se ponovno potruditi i poštivati pravila :)))
7 stvari o meni: 
- malo spavam, malo jedem, puno pušim, puno radim, pijem kavu, volim blogerska druženja i volim biti u društvu optimističnih osoba
Nagradu proslijeđujem:
Goge, Angie, Karmen, Elmedini, Nely, Iskrici, Rei, drage moje možete preuzeti svoju nagradu, a svima vama lijep pozdrav do nekog novog posta!




Broj komentara: 11:

Creations by Ane kaže...

predobar je

Anonimno kaže...

super je jastuk, svaka čast :) pozz

Nataša kaže...

Hvala na nagradi, a i jastuk ti je super. Jedan ovakav, samo dosta šareniji, je bio moj omiljeni kad sam bila mala. Sviđale su mi se te ruže i uvek sam se pitala kako je to napravljeno. Ne znam gde je sad, možda još stoji negde, a inače, moja mama ga je dobila kad se udala.

Nely kaže...

Kada vidim ovaj prelijepi jastučić i kako je izrađen,samo duboko uzdahnem i kažem sebi ehhh kada bih ja barem ovako znala..prekrasan je!

Karmen kaže...

Jastuk ja prelijepi!

Jagoda kaže...

Krasan je, baš je Mihaela sretnica!

Tatjana kaže...

Majstorice!

nives kaže...

prekrasn je

Beba Still kaže...

Divan je jastuk ! ... i čestitam na nagradici :))

Sonaj kaže...

EEE, nostalgija! Valjda je većini nas ostao u lijepom sjećanju ovakav jastuk i ružice još iz djetinjstva:)Drago mi je što "otimaš" zaboravu ovakve "sitnice" iz prošlosti!!!
P.S.Možemo se družiti, ja jedino i puno jedem:):):)

eda kaže...

I meni ovo jako nostalgično izgleda... od mame s ljubavlju za svoju kćerku, pa tako iz generacije u generaciju:))
Draga moja majstorice jastučića, prekrasno si ovo napravila, pozdrav Mihaeli:)