nedjelja, 27. svibnja 2012.

Nove igračke :)))

Nije to bilo ni tako davno, prije samo šest mjeseci, kada sam dobila jedan originalan poklon, a radilo se o foto-albumu (ovdje se podsjetite) i toliko mi se svidio da sam morala potražiti spravice pomoću kojih bi mogla izraditi nešto slično! Hvala Eda što si nam pokazala na kako se to radi :))) (provjerite ovdje)! Dakle, nove igračke sam uspjela kupitit u knjižari, papiri, ljepilo i škare su uvijek tu negdje, samo mi je trebala motivacija, a nju sam našla istog časa kad sam shvatila da se približava rođendan moje Mihaele! Znate i sami kako to ide s rođendanima, više puta ne znate što pokloniti...i tako sam se sjetila da bi bilo dobro da Mihaela ima jednu bilježnicu s mojim receptima, točnije nekim jelima i slasticama koje ona voli, pa kad se jednom prihvati kuhače a mene ne bude u blizini, uvijek može zaviriti u svoju bilježnicu! I tako je nastala bilježnica "recepti moje mame" za moju Mihaelu!
...otvaramo bilježnicu...


Za izradu mi je bilo potrebno:
- tapeta (za korice) - prvo sam mislila da ću korice obući u tkaninu, ali sam pomislila kako bi se bilježnica mogla zaprljati, pa sam se odlučila za perivu tapetu
- drvofix
- ljepilo za papir
- svilena trakica (srca)
- bušač papira (tzv. čipkator)
- vrpce za za označivanje stranica s perlicom
- hamer papir (za korice)
- ispisani recepti
Kao što vidite na donjoj slici,crveni i roza papir sam izrezala na trakice koje sam presavinula na pola te "pročipkala" uzduž jedne i druge strane, a zatim sam ih povezala kroz sredinu iglom i koncem. Zatim sam na svaki lijepila (ljepilom za papir) po jedan list ispisanog papira s receptom ili pak praznog (na koji će si Mihaela moći naknadno upisivati recepte po svojoj želji)!
...zatvaramo bilježnicu...u kvadratić može upisati što želi...a srca su tu kao detalj kojim iskazujem svoju majčinsku ljubav..
...otvorena licem prema gore...
...okrećemo drugi list koji je prazan i u koji će upisati svoj prvi recept
...i tako se izmjenjuju ispisani i neispisani listovi papira :)))
Naravno, nisam stala na jednoj bilježnici, jer to je bio samo uvod u još jednu koju ću vam pokazati slijedeći put!
Hvala na pažnji :))))

Broj komentara: 16:

Milica Marušić kaže...

Sjajno izgleda. :)

Nataša kaže...

Prelep poklon, jedinstven i sa najviše ljubavi na svetu. Neću da pričam o tome kako lepo izgleda, to već znaš, a i daleko mi je draže kad pomislim sa koliko ljubavi i pažnje se to radilo. Ja sam svojoj ćerki napisala ove stihove, za 5. rođendan na poklonu: sa ponosom nosi svoje ime
nek te krase dobre osobine
u životu svaki dan
da ti bude lep i poseban
kao što je meni, u godini
dan kad si se rodila TI. Ako želiš, iskoristi ih, ako ništa drugo, kao inspiraciju za posvetu, a ja joj želim da uvek bude okružena ljudima koje voli i koji će da je vole.

jasna kaže...

A što reći, nego predivan, poseban poklon koji odiše majčinskom ljubavlju.

Nely kaže...

Ovo je najljepši i tako originalan poklon koji si mogla osmisliti Mihaeli,sve je sa toliko pažnje izrađeno,zaista mi zasjajiš oči svaki puta iznova svojim umijećima i emocijama:)

nives kaže...

odlično je pozzzz

Mare kaže...

ovo hvala na pažnji me podsjetilo na zvonka leticu,on je prvi svaku emisiju završavao upravo tim riječima:).....da se zabrinem što se toga sjećam??)).....
a šta reći za bilježnicu,prepuna je ljubavi,što je i normalno i prepuna je detaljan baš onako u tvom stilu......jednom riječju preslatka je sa svim tim srčekima i čipkanim papirima:)...

Sonaj kaže...

I opet si me ganula -ideja ti je tako emotivna(ako ideja može biti takva?!)Jednostavno,neki pokloni mogu biti lijepi neki zanimljivi neki smiješni, a neki opet puni emocija i dušu ti dirnu!!!Ovo je jedan takav...pun emocija i ljubavi.
Hvala ti na detaljnim koracima i odličnoj ideji,izvedbi...cijeli look:):)

Ika Verunica kaže...

Jako lijepo!!!

Sanja kaže...

Hvala Iskrica...stihovi su prekrasni i svakako ću ih iskoristiti, ako ne prije, za slijedeći rođendan :))))

eda kaže...

Znala sam da je album "bačena rukavica" i da ćeš kad tad u dućan po čipkator:))
A što reći na ovu malu bilježnicu prepunu osjećaja, ljubavi i totalno u tvome stilu nego - prekrasna je!! Mihaeli želim sve najljepše za rođendan:))

Beba Still kaže...

Odlično izgleda ! I prelep je poklon , svaka čast !

Biljana kaže...

Ti si SUPER! Uvijek se igras i imas neke nove spravice, zao mi je samo sto ne zivis blize tj. u Rijeci:-)Predivna je tapeta, koju si koristila za korice biljeznice, koja sa svim detaljima je jednostavno carobna. Mihaela ce biti presretna:-)

Anonimno kaže...

divno!

LivesArt kaže...

Super, koji iscrpni tutorijal, tako maštovito si ovo napravila!

VolimBoje kaže...

mama zna najbolje!:)

Nena3110 kaže...

Prelepo izgleda.
Toliko sam toga propustila, a ti si bila tako vredna. Oprosti...