srijeda, 30. svibnja 2012.

Za uspomene...

Kao što sam najavila u prethodnom postu izradila sam još jednu bilježnicu, također za moju Mihaelu! Ona je manjeg formata, a izradila sam je tako da sam korice stare bilježnice obukla u ukrasni papir, a unutrašnje ispisane listove sam istrgnula te ulijepila druge koristeći bijeli i pak-papir koji sam prije uvezivanja "pročipkala"! Jako sam zadovoljna, a Mihaela je bila oduševljena i nagradila me s puno poljubaca i zagrljaja! Idemo je malo prolistati!



Na prvoj stranici sam iskoristila jedan od mojih transfera s kojim nisam bila zadovoljna, ali se savršeno uklopio u ovu bilježnicu, prekrila sam ga transparentnim papirom!
Na posljednjem listu je koverta, a u koverti pisamce povezano gumbom i špagom!

Toliko od mene...hvala na pažnji :))))
Objavi komentar