petak, 30. rujna 2011.

Transfer nije uspio!

Upravo tako, nije uspio! Ne znam u čemu griješim, ali jednostavno to nije to! Guglala sam, čitala, gledala, isprobavala, ali sve uzalud!
Gledala sam kako ste to vi radile ali očito nisam ništa naučila i zbog toga pišem ovaj post da razriješim svoje dileme i možda saznam od vas gdje stalno griješim!
Eda nam je pokazala kako napraviti sliku sa transfer gel, ali njega nemam, pa nisam radila na taj način, dakle ona mi ne može pomoći!
Na blogu "Kakav nered" i "Izzy creations" lijepo je sve opisano rječju i slikom kako se radi transfer s drvofixom, ali ni to nisam probala, jer mi se ne da guliti papir!
A baš sve o transferu možete pročitati na: http://carvesncards.blogspot.com/! Svakako preporučam (pročitala sam i ja i isprobala nešto od svega, ali rezultati su bili ravni 0)!
U čemu je tajna? U mom printeru (epson ink jet), u vrsti papira (80g), u podlozi (hamer papir se pokazao kao najbolji, a na drvenoj površini obojanom bijelom akrilnom bojom, ništa)...i zato nemam pojma! Također sam čitala da je dobar photo transfer papir ali ga nisam uspjela nabaviti! Kakva su vaša iskustva i koja je uopće razlika transfera koji se radi acetonom i onim koji se radi s drvofixom pa se guli papir?

Mare nam je objasnila kako se radi transfer sa acetonom i to mi se činilo najjednostavnije, ali ipak nije bilo tako, pa evo dva (od desetak) mojih neuspjelih uradaka!
Nadam se da ću nakon ovog posta biti pametnija i saznati u čemu griješim :)))

Broj komentara: 17:

Tadeja kaže...

Ojoj, znam frustraciju. :( Ja sam dosad radila po Izzinoj tehnici, drvofix i guljenje, običan papir 80g za printanje i inkjet printer. I polovipno sam zadovoljna, nisam ništa ni objavljivala, jer čekam završiti. Naime, to guljenje jest tlaka, a osim toga ja tako zdušno gulim da na mjestima ogulim sve, ne volim taj sloj koji ostane.
Spremam se probati sa acetonom odkad je Mare objavila, ali ni to još nisam, s time da sam ja kupila pravi aceton, koliko vidim ovo što ti imaš je kozmetički odstranjivač laka za nokte koji vjerojatno sadrži dodatke i ulja,
Možda? je u tome djelomično kvaka.

Anonimno kaže...

Meni se sviđa, iskreno nisam nikad probala tu tehniku:) Samo nastavi dalje, sigurna sam da ćeš ti to brzo usvojiti.

Pusa i hvala na lijepom komentaru:)

Biljana kaže...

Za utjehu i meni nije uspjelo. Probala sam sa pravim acetonom kao Mare, nista se nije dogodilo, probala sam sa ljepilom, tu sam u startu sve okupala vodom (da mi bude lakse guliti) pa mi se sve razmrljalo, tako da sam odustala:-(

Mare kaže...

ja se ne mogu pohvaliti nekim prevelikim iskustvom u transferu jer od dva pokušaja oba su uspjela ....a jedan sam i kao tutorijal pokazala na blogu......
radila sam s acetonom kupljenim u apoteci,da li je onaj iz bojia i lakova drugačiji tj. jači ili možda slabiji ne znam.....
sve što sam čitala o trensferu acetonom se odnosilo na crni print,mislim da u boji zbog kombinacije osnovne plave,žute i crvene transfer ne uspjeva......
za transfer u boji postoje neke druge cake,koje iskreno nisam ni proučila ni zapamtila jer mi nisu bile potrebne.......
dakle po mom iskustvu samo crno na bijelo funkcionira:))))).....
trenutno sam okupurana drugim poslovima a i stanje tonera u printeru mi ne dozvoljava prevelike eksperimente ali sad si me zaintrigirala i svakako ću se uskoro pozabaviti vražjim transferom i njegovim tajnama:)).....

by pure kaže...

daleko sam ja od toga, ali sigurna sam da ćeš uspjeti. sretno!

Romana kaže...

Eh, rado bih te savjetovala, ali o tome apsolutno nemam pojma, tako da.. Žao mi je.

Svjetlana kaže...

Ja sam također probavala na sve načine i ništa, pa odustala:)

eda kaže...

Ajme meni, ovo sliči na moje radove... prvo bih ih ovako transferirala, pa onda poviše oslikavala... sve dok nisam otišla na radionicu u Art Shop.. u pravu si, jako je jednostavno ali postoji nekoliko caka..
Nema mi druge nego napraviti hitni tutorijal..
p.s. opet vidim svoje radove ispod tvoga posta?? Možda da skineš link sa moga imena?

Sanja kaže...

...ajd neke naznake boljeg upoznavanja s transferom postoje..za sada je sve "crno na bijelo" :))) pričekat ću Edinih nekoliko caka :)))
hvala curama kojima isto tako nije uspio transfer, bar nisam jedina :)))

Pipi kaže...

E da ti ja sad ispletem to prucem i da budemo mirne, ovako nemam sanse da ti bilo sta objasnim. Ja i transfer.... hahahahahh, pletenje, lepljenje i nema problema onda kod mene. Hajd ne tuguj resices ti to, znam te ja. Pozdravljamo te moj marsovac i ja...

Tatjana kaže...

Pa da se nisi potužila,ja bih mislila da je to to!Nisam ništa pametnija od ostalih :(

Good Ghost kaže...

Eh, i ja sam probala i nije mi baš uspjelo. Onda je moja Lidija sebi nokte transferirala. I to odlično. Dijete otkrilo negdje kako. Najbolji se pokazao novinski papir. vjerojatno zbog samog načina na koji su tiskane. A ona je koristila, ni manje ni više, već rakiju, pravu domaću rakiju. Ah, ta djeca.
Je, nema ti druge nego isprobavat do besvijesti dok ne uspije...he he sretno

Nena3110 kaže...

Ja se u to ne razumem, ali meni izgleda solidno na fotografijama, verujem da je uživo još bolje. Sigurna sam da ćeš vremenom usavršiti tehniku.

Keks kaže...

Ja se isto baš ne mogu pohvaliti sa uspjelim radovima, no imala sam samo dva pokušaja, nisam ja za to guljenje i ribanje :) Uglavnom ja mislim da je kod verzije sa acetonom bitno na kojoj podlozi radiš. Idem čisto logički....poanta je u tome da aceton otopi boju na papiru i podloga na kojoj radiš bi trebala upiti tu boju. Ako ti je podloga akrilna boja, sumnjam da će upiti kao kako bi upilo čisto drvo, zbog različitih svojstava. Iz tog razloga ti uspije na hameru, jer on ima mogućnost upiti boju. Ako radiš transfer na već obojanu površinu, mislim da bi trebala probati sa ljepilom ili gelom, jer onda oni upiju boju i slijepe je na podlogu. Uh što sam pametna! :) ali tako nekako sam si ja to protumačila. A naravno ovisi i o printeru i postavkama s kojima printaš (više boje, manje boje,...)
Ja sam radila transfer s Mod Podgeom na obojanom drvetu, print je bio u boji i uspjelo je, samo što su boje bile bljeđe nego u originalu, no to je normalno. Nemoj očekivati da će izgledati kao na papiru, jer jednostavno je nemoguće prenjeti sav pigment.

Tadeja kaže...

Sad je meni Keksin (pazi deklinacije :P) komentar pomogao, jer mene je to mučilo. Ja sam radila sa drvofixom, na obojenom drvu, crno -bijeli print i gulila i negdje lijepo ostane intenzivno crno, negdje izblijedi i mene je to žderalo, djelom sam i sama kriva jer prerevno gulim, ali postoji jedna tanka granica između toga da oguliš ljepilo, a da ostane intenzivna boja printa, koja ne uspije svaki put. Kad ostaje i taj film od ljepila, boje su uvijek blijeđe. Nije to tako strašno kod mene jer je i trebalo imati starinski i pohabani štih, ali ..... :(
Moram to dovršiti pa pokazati.
U svakom slučaju ima logike ovo što Keks kaže, jer se i meni događalo da na mjestim potpuno obrišem print-transfer, od prerevnog guljenja, dakle doista se ne upije u obojanu podlogu!

Sanja kaže...

Bravo Keksice!!! Svojim objašnjenjem si mi pomogla i sada znam...aceton na neobojanom drvu, na papiru i sl. će uspjeti, ali ne i na obojanoj površini...svakako ću pokušati...hvalaaaa, a eto pomogla si i Tadeji :)))

MartaV kaže...

Sad tek vidim post :))) ne izgleda ti to baš loše što si napravila ;)) ja sam isprobavala sve igdje spomenute tehnike transfera koje sam mogla naći - i znaš šta? većina njih je od nekud izvana, koriste komponente koje je često nemoguće prevesti i uopće pronaći kod nas. Onda posegneš za nekim približno jednakim i ne dobiješ zadovoljavajući rezultat...i tako u krug...
ja sam se najviše zakačila za transfer na tkaninu jer sam htjela proizvesti svoju vlastitu s vlastitim uzorkom. Bilo mi je preskupo kupovati akrilne gelove u hobby shopovima dok vani kupuju prozirni akrilni gel za sanitarije...kod nas još i nađeš akrilna brtvila u moru raznih silikona, ali prozirnog ni za lijek. Gledali su me kao da sam s Marsa opala kad sam inzistirala na tome i tvrdila da mi silikon ne pomaže, pa bi im onda objasnila za što mi to treba - tek tada bi umrli od smijeha u stilu:"ova je totalno luda" :)))
no, snašla sam se s bijelom varijantom na svijetlim tkaninama i nije loše ispalo.
Ovo što tebe muči je sljedeće: bitan je papir, poželjna je transparentna folija ili foto papir kakav kod nas ne postoji, toneri su presudni - ako radiš transfer s laserskim printom ili kopijom onda je bitno da čim isprintaš odmah transferiraš, a ako je ink jet onda je bitna kvaliteta tinte i printa (originalne tinte, po mogućnosti foto ili za epsone Dura brite Ultra (znaju i zamjenske biti dobre)te ptintanje na najvećoj mogućoj kvaliteti i transfer prije nego se papir osuši.
Ako radiš s vodom ili acetonom onda ne trebaš vezivno sredstvo ali ti podloga mora biti porozna.
Ako podloga nije porozna onda ti treba Drvofix, Mod ili što već.
Za tkanine je pak priča preduga ;)))