petak, 30. rujna 2011.

Transfer nije uspio!

Upravo tako, nije uspio! Ne znam u čemu griješim, ali jednostavno to nije to! Guglala sam, čitala, gledala, isprobavala, ali sve uzalud!
Gledala sam kako ste to vi radile ali očito nisam ništa naučila i zbog toga pišem ovaj post da razriješim svoje dileme i možda saznam od vas gdje stalno griješim!
Eda nam je pokazala kako napraviti sliku sa transfer gel, ali njega nemam, pa nisam radila na taj način, dakle ona mi ne može pomoći!
Na blogu "Kakav nered" i "Izzy creations" lijepo je sve opisano rječju i slikom kako se radi transfer s drvofixom, ali ni to nisam probala, jer mi se ne da guliti papir!
A baš sve o transferu možete pročitati na: http://carvesncards.blogspot.com/! Svakako preporučam (pročitala sam i ja i isprobala nešto od svega, ali rezultati su bili ravni 0)!
U čemu je tajna? U mom printeru (epson ink jet), u vrsti papira (80g), u podlozi (hamer papir se pokazao kao najbolji, a na drvenoj površini obojanom bijelom akrilnom bojom, ništa)...i zato nemam pojma! Također sam čitala da je dobar photo transfer papir ali ga nisam uspjela nabaviti! Kakva su vaša iskustva i koja je uopće razlika transfera koji se radi acetonom i onim koji se radi s drvofixom pa se guli papir?

Mare nam je objasnila kako se radi transfer sa acetonom i to mi se činilo najjednostavnije, ali ipak nije bilo tako, pa evo dva (od desetak) mojih neuspjelih uradaka!
Nadam se da ću nakon ovog posta biti pametnija i saznati u čemu griješim :)))
Objavi komentar