utorak, 27. rujna 2011.

Na igli :)

Da, upravo tako, na igli sam, a to ne znači da bockam vene, nego platno i tu i tamo jagodice prsta, odnosno, vezem i heklam, a što bi drugo nego svoja srca na domaćem platnu¨i porukom za nekoga "Tak imam te rad!". Motivi su sa starih šema i trudim se svako srce učiniti posebnim i drugačijim, bilo da se radi o sadržaju poruke, o izboru motiva i konca ili o šemi za heklanje!
U nastavku tri srca, dva velika i jedno mini!

Zainteresirani za kupnju ovih i sličnih srca mogu me pronaći na WooHoo  u kojem sam se odlučila za model "Mate" za 0 kn, a poslije ću vidjeti!
Svim vjernim čitateljima mog bloga: "Tak imam vas rad!"

Broj komentara: 19:

Good Ghost kaže...

joj, kak su krasna. Taman kad pomislim da si već sve isprobala na tim svojim srdašcima, evo te u novom ruhu. Prekrasno
puse

Nena3110 kaže...

Medena su srca, i ja imam jedno!
obožavam tvoje radove, i prava si vrednica!

ivana kaže...

Srčeka su krasna, osobni favorit prvo :))

A... nakit kaže...

srdašca su baš srčana :)

Mare kaže...

u srce sam te zaključala ne možeš izaći,ključeve sam izgubila ne mogu ih naći....<3<3<3<3<3

VolimBoje kaže...

Prekrasna srdašca koja asociraju na naše bake i neka prošla vremena...barem mene.

eda kaže...

znaš ti dobro koliko mene raznježe tvoja srca... i znaš dobro koliko obožavam ono moje kojim si me ljetos darivala...
a tvome malom "hart-brandu" želim od srca uspjeh:))

Pipi kaže...

i mi tebe imamo rad i te kako draga nasa. Luda sam za srcima. Pa u meni je cela ljubav, volim samu sebe i sve vas. Posle svega sto sam ja prosla i danas sam ko novaaaaaa, ja jedino sto znam je voleti celi svet. Eto bas umem da se snadjem u toj ljubavi. Ovaj svet je tako divan i vi u njemuuuuuuuu. Hvala vam sto postojite i sto ste takve pune ljubaviiiiiiiii. Hvalaaaaaaaaa

Anonimno kaže...

kak su ti lijepa ova srćeka..

Tatjana kaže...

Jaj,volim srca...a jedno imam tak rad!Prekrasna su,a meni ih zaista nkada dosta,u svim oblicima,veličinama i bojama!

Goge kaže...

Srca su predivna. Jako puno truda je potrebno uložiti za ovako nešto. Posebno me očaravaju slova koja si tako precizno izvezla. sretno s prodajom.

Lenka kaže...

Kako ova srca unose dašak prošlih vremena, predivno :))

Olija kaže...

Prekrasna srčeka! Posebno mi je prvo srce, ali ni ostala ne zaostaju.

Pozdrav

Unknown kaže...

A,ha ! Draga moja i tebe su zgrabila srčeka?!Baš te imam rad :)

Sandra kaže...

Ti si jako vrijedna, ja se još držim ljepljenja sličica na srca, to mi je lakše:)))A da popravim stvar napunim ih lavandom:)))

Romana kaže...

Kako si ti radišna, a srčeka preslatka.. I mi tebe imamo rad! :)

Jolanda kaže...

Vrijednice jedna!!!!!! Srčeka su ti sam tak!!!!!! Naravno za poželjet:))))))
Znam ja kak to zgleda pikati se sama po jagodicama :)))))

Nely kaže...

Predivno Sanja sa toliko topline i ukusa napravljeno...oduševljena sam,tvoje ručice su zbilja zlatne:)

Anonimno kaže...

znaš kaj, jako su mi lepa srčeka. idem pogledati tvoj woohoo profil!