nedjelja, 25. rujna 2011.

Spremam vrpce!

Ne znam da li je za nastajanje ovih spremnika za vrpce kriva Tatjana i njeni spremnici ili sam jednostavno tražeći način da pospremim svoje vrpce došla na ovu ideju, ali, kako god bilo, zadovoljna sam što sam našla način na koji će vrpce biti vidljive, pospremljene i lako dostupne!
Evo kako to izgleda!

Bilo mi je potrebno:
- staklenke od našeg omiljenog namaza za palačinke
- bušilicom izbušene rupe na poklopcu
- vrpce, trakice, mašnice, cvjetići, ljepilo i spremanje je moglo početi
Praktično i jednostavno! Vrpcu koja mi je potrebna jednostavno izvučem kroz rupicu!
Inače, prvobitna ideja mi je bila da dno staklenki učvrstim za neku podlogu pa da stoje vodoravno u odnosu na zid, međutim zbog toga što nemam svoj vlastiti radno-kreativni prostor u kojem bi mogla tako nešto napraviti, odustala sam!
Evo još nekoliko šarenih spremalica!
Kako nemam velike količine vrpci ispostavilo se da nakon što sam u prethodne spremnike pospremila njih ukupno 21, za ovaj spremnik mi je ponestalo vrpci, pa sam za sada u njega pospremila razne cvjetiće od tkanine!
I na kraju ću vam pokazati jednu plastičnu eksperimentalnu spremalicu od koje je sve počelo :)))
Uživajte u ovom lijepom jesenskom suncem okupanom danu i prošetajte prirodom, što ću i ja učiniti!
Do čitanja :)))
Objavi komentar