nedjelja, 25. rujna 2011.

Spremam vrpce!

Ne znam da li je za nastajanje ovih spremnika za vrpce kriva Tatjana i njeni spremnici ili sam jednostavno tražeći način da pospremim svoje vrpce došla na ovu ideju, ali, kako god bilo, zadovoljna sam što sam našla način na koji će vrpce biti vidljive, pospremljene i lako dostupne!
Evo kako to izgleda!

Bilo mi je potrebno:
- staklenke od našeg omiljenog namaza za palačinke
- bušilicom izbušene rupe na poklopcu
- vrpce, trakice, mašnice, cvjetići, ljepilo i spremanje je moglo početi
Praktično i jednostavno! Vrpcu koja mi je potrebna jednostavno izvučem kroz rupicu!
Inače, prvobitna ideja mi je bila da dno staklenki učvrstim za neku podlogu pa da stoje vodoravno u odnosu na zid, međutim zbog toga što nemam svoj vlastiti radno-kreativni prostor u kojem bi mogla tako nešto napraviti, odustala sam!
Evo još nekoliko šarenih spremalica!
Kako nemam velike količine vrpci ispostavilo se da nakon što sam u prethodne spremnike pospremila njih ukupno 21, za ovaj spremnik mi je ponestalo vrpci, pa sam za sada u njega pospremila razne cvjetiće od tkanine!
I na kraju ću vam pokazati jednu plastičnu eksperimentalnu spremalicu od koje je sve počelo :)))
Uživajte u ovom lijepom jesenskom suncem okupanom danu i prošetajte prirodom, što ću i ja učiniti!
Do čitanja :)))

23 komentara:

Unique Hrebina kaže...

zanimljivo... ja svoje trakice držim posvuda po vrećicama, škarniclima, stalažama i slično... nikak da dođu na red da i njih organiziram :)

Romana kaže...

Super ideja! Meni to još ne treba jer nemam puno trakica i vrpci, ali ako mi zatreba, znam gdje mogu ukrasti ideju :)

Svjetlana kaže...

super ideja, ja sam još na kutiji od sladoleda, sve izmješano:)

Noblesse kaže...

thanks for the great idea!

Sandra Z kaže...

Super ti je ideja s odlaganjem vrpci na ovaj način. Uvijek pri ruci ... uvijek spremne da budu upotrebljene.
Odlično.
Lijep pozdrav :))

eda kaže...

Draga moja spremalice, ideja ti je tako dobra da više nemam opravdanja za onu zbrku u mojoj kutiji sa končićima i vrpcama... bušilicu u ruke i trakice u staklenke... i želim ti jednog dana vlastiti kutak u kojem će staklenke stajati pričvršćene na zid, vodoravno... makar na verandi, u sjeni kestena:))

Tatjana kaže...

Pa ovo je genijalno.Samo izvučeš onu koja ti treba i koliko ti treba,a uz sve to tegle su ukrašene veselim cvjetićima!Pa ima li što ljepše i veselije????

I za sve nisam ja kriva,sama si si kriva,hi,hi,hi!

Suzana kaže...

Odlično si složila trakice, imaš točan uvid u boje i kombinaciije.

Unknown kaže...

Jako dobra ideja! Meni su trakice spakovane u papirne kese i pojma nemam gde je koja i uvek mi se upletu. Ovo [to si nam danas pokazala je i lepo za oko a i maksimalno praktično.

Lenka kaže...

Predivna ideja za organizaciju !

Jolanda kaže...

Odlične su!!!!!!!! Super ideja!! Još samo da pronađem kam sam sve trakice, paspule..... spremila. Uvijek ih spremim na neko vidljivo mjesto kao kak bi znala gdje su, al jako ih teško nađem kad ih trebam :))))))
Pusa

Andreja kaže...

Krasna ideja!

Nely kaže...

Fantastična ideja Sanja,jako mi se sviđa..sve je na jednom mjestu,a uz sve to izgleda tako dekorativno..najljepši pozdrav:)

Nena3110 kaže...

Imaš sjajne ideje i još bolje ih realizuješ.

Marina kaže...

Mister Choc je odlično poslužio! :)

Mare kaže...

draga moja ovo je fenomenalna ideja za spremanje trakica:))...
već sam pomislila kako su moji problemi riješeni ali sam onda ustanovila da imam previše trakicau prevelikim količinama:))......pokušat ću nešto ovako napraviti ali s onim velikom bocama od paprike ili krastavaca:)).....

Tadeja kaže...

svi ste vrijedni, samo ja štekam! :( Odlično napravljeno! Aaaaa da dođeš i k meni pospremiti? :)))

MartaV kaže...

preslatko izgleda :))) ja sam svoje namatala na male kaleme od kartona pa sve nagurala u kutiju ;)

Villa-loredana kaže...

traka do trakice ideja hvale vrijedna, i tebi želim ugodnu šetnju, hvala na posjeti, ja još muljam i razmišljam s čim da krenem, nešto ću izkemijati. Pozdrav. Loredana

Olija kaže...

Ovaj Mister Choc obično pojedem samo sa žlicom (bijeli dio ima okus po kremi kinder buena) :D

A ideja je preeesuper, to si definitivno moram napraviti jer mi se sve trakice i slične stvari zapetljaju!

Pozdrav!

Tina kaže...

super! spremam ih i ja al u jednu plastičnu kutiju sa pregradama i prozirnim poklopcem

CREATIVE KHADIJA kaže...

very nice! great idea :)

~Aleksandra Paunovic~ kaže...

Odlicna ideja! Ja moje koture sa trakama drzim u kutiji od cipela, a za krace i uske trake ovo je odlicno resenje.Svaka cast!