četvrtak, 22. rujna 2011.

Neobične narukvice!

Sve je počelo nedostatkom inspiracije i postom "kamenčići, školjkice, špaga" u kojem sam upravo ja nekima od vas probudila inspiraciju, ali nakon tog posta ni ja nisam ostala uskraćena, jer bilo je tu motivirajućih komentara, poput Teinog "...znaš kaj...riješi se cd-a i zgruntaj o narukvici..." u čemu ju je podržala i naša "naplavina" :)))...i tak sam ja počela gruntat!
Dozvoljeno vam je smijati se, ali nemojte pretjerivati, jer ovdje se ipak radi o vrlo ozbiljnom poslu što ćete vidjeti u nastavku :)))
Hm, otkud da krenem? Od skupljanja kamenčića, vrećica, šivanja, peglanja, ljepljenja ili bojanja? Kažem vam, bilo je tu jako puno posla!
Mah, krenut ćemo sa sve četiri slikice ovih neobičnih reciklirajuće-ekološko osvještenim narukvicama!
I baš me zanima koliko bi vas stavilo na svoju lijepu ručicu upravo ovakve narukvice?
Sad ste ih vidjele, pa idemo po redu!
Prvo je trebalo nabrati kamenčiće, ali ne bilo kakvo, nego ono određenih veličina, oblika i boja i to je bio prilično težak posao, jer u gomili kamenja i kamenčića treba naći one prave! U berbi mi je pomogla Mihaela, a nakon toga smo sve lijepo oprale i razvrstale, a to je izgledalo ovako!
Neke od njih sam obojala bijelom akrilnom bojom, a našle smo i zanimljiv oblik čizmice i srca!
Ali samo kamenčići nisu bili dovoljni, jer mi je trebala podloga, a nju sam napravila od najlonskih vrećica (mogla sam ih nalijepiti na neku staru narukvicu i to bi bilo čas posla, ali to mi ne bi pričinjalo toliko zadovoljstva)!!! Dakle, sve narukvice imaju recikliranu podlogu!
Kratki opis postupka: Uzmete najlonske vrećice, izrežete im ručke i zadebljanja (donji dio i sa svake strane) pa ih položite u više slojeva jednu na drugu (širinu i dužine odredite sami, ali imajte na umu da će se prilikom peglanja stisnuti) i umetnete u papir za pečenje pa prelazite peglom (bez pare, na II) s jedne i druge strane dok se sve lijepo ne slijepi (eksperimentirajte)! Slikovni prikaz će vam bolje dočarati kako je to išlo s vrećicom od "mane" (primijetit ćete na nekim narukvicama i tamniju koja je od "dm-a")!
Nakon peglanja višeslojne najlonske vrećice višak sam jednostavno odrezala a rubove sam dodatno prošila šivaćom mašinom!
Ovakva podloga za moju narukvicu je bila pun pogodak, jer izgleda poput prave kože, nije gruba, a opet dovoljno čvrsta!
Na krajevima sam prišila tzv. čičak da se narukvicu ima čime zakopčati, a mogla sam staviti magnetiće, no nisam ih imala!
Zatim sam zalijepila one obojane kamenčiće koje sam na kraju dekupažirala, pa je ovo konačan rezultat neke moje ideje u glavi i rada!
Za drugu narukvicu sam odabrala pljosnato kamenje koje je samo po sebi bilo dovoljno lijepo da ostane takvo kakvo je, jedino sam ih posprejala sjajnim akrilnim lakom da istaknem njihovu prirodnu ljepotu!
(...hehe, nadam se da vidite s unutrašnje strane ženskicu s dm-ove vrećice)
 Zatim slijedi jedna koju sam nazvala muškom jer sam je napravila za malo jaču ruku, birala sam samo crne male kamenčiće, a na kraju sam je dodatno ukrasila špagom tak da je sva nekak muškasta na što se moj suprug jako smijal (sram ga bilo)!
Zatim jedna tanana na podlozi od plastične boce (izrezati širinu kakvu želimo a rubove paliti na svijeću)! Ukrasila sam je kamenčićima iznutra i izvana!
I na kraju jedna čipkasta!
Pripremljenu podlogu (kako sam naprijed opisala) omotala sam čipkastom tkaninom (koja je učvršćena ljepilom) te izrezala cvijet kojem sam u sredinu dodala jedan od onih prekrasnih gumbića o kojima sam vam već pisala kad sam ih dobila od Andree (prilikom kopiranja poveznice do njenog bloga isti nije pronađen, Andrea što se dogodilo?...poveznica stavljena ali nisam sigurna da radi)!
Eto, to je sve što sam napravila na temu narukvice, kamenčića i recikliranog materijala!
Kako vam se čini? Glupo, bezveze, smiješno, nosivo, zanimljivo ili ćete se odmah prihvatiti posla i napraviti nešto poput ovoga?
puse svima i do čitanja :)))

23 komentara:

Docky kaže...

Kao i uvek me odusevljavas tvoim radom. Posebno mi se svidja ova narukvica sa cipkom. Veliki pozdrav.

Nena3110 kaže...

Meni sve narukvice izgledaju prelepo, tvoj trud i Mihaelin doprinos se isplatio.
Rado bih napravila nešto slično, kad budem imala vremena.
Hvala za ovako dobre tutorijale.

Ika Verunica kaže...

Svaka čast na kreativnosti.
Narukvice su bajne a pogotovo ova čipkasta.
I ova muška je baš "muškasta" pa ma šta rekao Željko....

Lenka kaže...

Pa ti si genijalna!!! Potpuno sam oduševljena tvojom idejom i fantastičnim izgledom narukvica :D!!!

Marina kaže...

jako zanimljiva ideja, ova sa špagom mi je najdraža, obožavam kamenčiće i recikliranje, morat ću iskoristiti ovaj tutač za nešto ;)

Anonimno kaže...

Sve su prekrasne ali ona zelena je meni osobno naj!
Svaka čast Sanja,napravila si prekrasne narukvice.

Good Ghost kaže...

E fakat, sve sam već vidla, ali ovo još ne. Izpeglane najlonske vrečice? Mislim da bi ovo trebala patentirati. S tim vrečicama je najveći problem kaj se tiće recikliranja i njihove razgradnje koja je dugotrajna.
Zakaj nebi nosile? kak ne, ja bi sve osim one s cvetekima, ipak sam ja već u zrelim godinama...he he
cmokić

by pure kaže...

e pa ja bi ih sve stavila :) naročito ovu s crvenu.

Suzana kaže...

Osobno bi nosila takve narukvice jer su neobične i super izgledaju. Muška varijanta uz malo makramea dobije potpuno drugi štih i nek se tvoj muž samo smije i pokazuje kaj se dela-to je reklama. Isprobala bi ideje i pokažem rezultate.

bensedin art kaže...

Kradem ideju:)))! Oduševljena sam, stvarno ne znam koja mi je najbolja!

Romana kaže...

Ovo je savršena ideja! Mi smo nekad peglali najlon kako bi si skrojili kabanice (dok ih još nije bilo za kupiti) za polje i kišne dane, tako da mi nije strano peglanje najlona, ali nikad se ne bi dosjetila napraviti narukvice, tako lijepe narukvice! Svaka čast na gruntanju i izgruntanoj ideji!

MartaV kaže...

ja bi nosila sve osim ove sa špagom....špaga baš nikako nije moj stil ;)) ali sve 4 su zgodne i baš im ništa ne fali....ideja je super, kamenčići isto (jedino da ne bude sve skupa preteško)...
Uvijek kad se netko sjeti ovako neke lude ideje se zapitam - zašto se ja toga nikad nisam sjetila???!? :))))
hvala za tut....

Goge kaže...

jako lijepe narukvice. Bas i ne nosim narukvice, ali ova zelena mi je naj.

Andreja kaže...

Unikatne in posebne. Rjava z rožico je moja zmagovalka.

Mare kaže...

opet si od ničega napravila nešto!!!!!!!....meni je misterije kako ti to uspjeva:))....
znala sam da ćeš nešto smisliti s kamenčićima ali nije mi ni na kraj pameti bilo da ćeš raditi narukvice....plus "tpljenje" najlona:)))...
sve zajedno izgleda jako neobično i otkačeno i u svakom slučaju jako nosivo:))....
šaljem pusu i očekujem nešto još neobičnije u sljedećem postu:))))....hehe rukavica je bačena:)...

Angie kaže...

Pa ja ih ne bih nosila... ali samo iz razloga što ne nosim narukvice... Iako, poslije ovog posta, možda promijenim stav o nenošenju narukvica... Predobro izgleda, a ideja je odlična. Kradem. I lajkam.

Tatjana kaže...

E pa Sanja,ja svoju packu širim sa tura i po cijelim leđima.Ovo je nešto najneobičnije što sam vidjela,a uz sve to je i upotrebljivo 100%.Savršeno od prve do zadnje.A ja bih nosila onu na špagu i onu sa ženskicom dm-a na unutarnjooj strani!I još bih putem sakrila,da ne vidiš čizmicu i srce.Bih,majke mi!

Vaša naplavina :o

Sanja kaže...

Drage moje, samo se vi poigrajte kamenčićima, a ja ću vrlo rado pogledati što ste lijepog smislile :)))
Sad idem unajmiti zaštitare koji će čuvati moje kamenčiće od Tatjane :)))
...i idem gruntat o bačenoj rukavici :)))
puse svima

Mare kaže...

zaboravila sam napisati da sam se čula s andreom-lom hobby i da joj je na žalost cijeli blog nestao:(......zajedno sa slikama u picasi:(..

eda kaže...

Ovo je tako ludo dobro, otkačeno, nosivo, ma oduševljena sam pa nabacujem svega i svačega odreda.... bravo i opet bravo, sanja ovo je zbilja odlično!! toliko dobrih narukvica na jednom mjestu!
koju bih nosila... valjda svaku u određenoj kombinaciji... ipak ova čipkasta mi se čini nekako must have...
haha, berba kamenja:))

Jolanda kaže...

Ma ovo je, ovo je....... LUDO, ORIGINALNO,......!!!!!!!
PREDIVNO jednom riječju!!!!!! Ovak nekaj nisam nikad vidjela :))))
Nemogu odlučit koja mi je najbolja, jer svaka je jedinstvena za sebe :))
Pusa i ugodan vikendddd!!!!

Unknown kaže...

Meni su sve narukvice fenomenalne i nosila bih ih još kako!

Keks kaže...

Super su! ova s cvijetićima mi je najljepša, a kja bi se meni sviđala nego najšarenija :)