nedjelja, 11. rujna 2011.

Kamenčići, školjkice, špaga!

Iz raznoraznih razloga u nedostatku sam inspiracije i što god da pokušam raditi jednostavno mi ne ide od ruke, pa čak ni pisanje posta! No, ipak sam se natjerala da objavim bar nešto što sam radila za poklon jednoj mojoj dragoj otkačenoj prijateljici :))) Nešto slično sam već radila za sebe, ali bez špage!
Ovako sam krenula:
Na CD sam silinkonskim pištoljem lijepila i nizala kamenčiće i školjkice. Kad je zid bio sazidan, dodala sam špagu, a dno (s obje strane) sam obložila jutom (zalijepila za cd). Na kraju sam sve posprejala sjajnim lak sprejom što se na slici ne vidi jer je fotografirano prije tog završnog izgleda! Ovu svoju višenamjensku kamenu posudu napunila sam bombonima i oslikanim puževim kućicama te sve lijepo umotala u celofan i ukrasila mašnom od lika! Eto, to sam radila i nemam pojma šta ću dalje...možda mi ovaj post i vaši komentare budu pokretačka snaga, kao što je to bilo i do sada...hvala vam :)))

Broj komentara: 30:

jasna kaže...

Baš je posebna i otkačena.Meni se jako sviđa.

Sandra Z kaže...

Ovo je fenomenalno, Sanja :)) I kako objašnjavaš, takva lakoća, ali mislim da treba prilična doza strpljenja za ovako nešto.
Što se inspiracije tiče, nije loše malo i odmoriti. Ideje će već doći. Gle, uskoro će jesen, uskoro će jesenje boje. Sigurna sam da češ ideja imati napretek, a vremena premalo :))
Lijep pozdrav.

Jolanda kaže...

Draga moja, ova košarica me oborila s nogu :) Predivna je i posebna!!!!!!!
A još kažeš kak ti nedostaje inspiracija:))

Biljana kaže...

Draga Sanja,tvoja kreacija je fantasticna. Prvi put vidim posudu napravljenu od kamena, skoljki i spage, svaka cast na ideji, izgleda super:-))
Pusa

Unique Hrebina kaže...

super je... a inspiracija dojde kak i ode... :)

Suzana kaže...

Ja vidim košaricu od kamenčića i školjkica u koji bu dobor došao kakava kolačić. Ako ti se ni to ne da onda prošetaj, nađi se s prijateljicom na kavi, gledaj boje i uživaj u trenutku.

Sandra kaže...

Ma ovo ti je tako dobro ispalo, ne znam šta će tek biti kada dobiješ inspiraciju:) Ja nisam imala inspiraciju, i dobila sam je baš danas, ali nestalo mi je boje pa sam odustala i otišla u šetnju:)

Nena3110 kaže...

Dokazana majstorica da od sitnica koje bi se većini vukle kojekuda, po sistemu: baciti ili ne baciti, napraviš čaroliju.
Bravo, draga moja, mnogo mi se sviđa:)

Unknown kaže...

znaš kaj, ja bi ovo nosila kao narukvicu. ajde zgruntaj kako se riješiti ovog cd-a na dnu, to bi zaista bila idealna narukvica!

arba kaže...

Kad ti netko s mora, tko je totalno zaljubljen u more i sve što uz njega ide i tko je svaki dan na plaži i u pijesku traži i traži, totalno oduševljen ovom tvojom izvedbom, ali ono stvarno me oduševilo, onda svakako moraš naći pokretačku snagu u tome. Draga Sanja, sigurna sam da je inspiracija već došla. Veliki pozdrav!

eda kaže...

I što je rekla otkačena prijateljica?? Nadam se da te izljubila tisuću puta za ovako predivan uradak, ma tako si spretno i zanimljivo ovo složila, svaka čast draga moja...
I znam da je ova tvoja kreacija probudila MOJU inspiraciju:))))
Iako inspiraciju u posljednje vrijeme nalazim na čudnim mjestima:))
A da počmeš razmišljati o božićnim poklonima, hehe, možda te to inspirira?

Marina kaže...

Divna ideja, taman sam si posložila cijelu kolekciju školjaka i sad tražim ideje kako da ih najbolje iskoristim. stavljam ovo na popis ;-))

Luisa kaže...

Hi Sanja. Your project is perfect. I love it. What a lot of patience. Have a good week and magic kisses

LA MAGIA DE LAS IDEAS kaže...

Sanja, I'm taking lots of your ideas with decoupage tecnique. It´s my hobby and i have learnt so much watching your posts. Magic kisses

Prirodna kaže...

kutijica morske sirene, kako čarobno :) :)

Angie kaže...

Eeeeeeeeee, da je meni tako biti bez inspiracije... a ljepote se samo slažu....

Pipi kaže...

Sanjice draga,
ma samo pogledaj malo oko sebe. Prvo divno je ovo, zaista i divno i mnogo truda je tu. ZNam ja kako to izgelda, jer znam kako ja to cinim, pruce je isto trud i trud, 95 % truda.
Ako na pocetku pomislimo da ne mozemo nesto, da ne ide, da nemamo inspiracije, onda zaista oduzimamo sami sebi moc. Pogled u vis, okreni se oko sebe. Ako sam ja mogla napraviti soljicu i cvece iz pruca, zahvaljujuci tvojoj soljici???? Pa pogledaj mozda moje zvono, kako rece neko, spremaj se za Bozic. Nacices nacina kako da ga napravis i od cega. Znas kako je nastalo moje prvo zvono i ideja?
Bila u posti da platim racune, zamisli racine, jos da ti ne pricam situaciju tada i sta sve. Svaka nevolja je veliki izazov, ako dozvolimo, jel tako? A ja ugledam zvono zakacemo nasred poste. Sine mi ideja... to, ja cu napraviti zvono, napravicu ga od pruca. I znas da sam toliko bila ustrajna da sam cele noci radila zvono, moji su me nasli ujutru da pletem zvona, a najbolje od toga je sto sam tim stvarcicama prosirila pletenje i vidi sta sve pravim, a tada sam ujedno sve i prodala i zaradila odlicne pare koje su mi bile preko potrebne.
O toga se razvilo umece i od toga sam dosla do mnogih drugih izazova i danas sam ova devojcica koja je pobedila sve izazove u zivotu, a ujedno naucila da upravlja svojim izazovima, kroz zelje, ljubav i volju i zahvaljuci svima i vama ovde. Ja uopste nisam ni pola one osobe koja sam bila pre 2 godine. Sada ima 5 drugih najboljih polovina sebe, a koliko ce njih jos doci u najboljem svetlu. I radujem se sto toliko dobro uticem na svoje dete samo pozitivno, sinoc je doleteo iz Canade i Amerike i evo ga vec predaje. On ili radi vredno ili se provodi. Cas jedno cas drugo i sve moze. Mi smo primeri nasoj deci, jel tako? Tvoja Miki je srecno dete... ljubim... mudrost ispred svega ;) .

Nely kaže...

Draga Sanja,ovo je opet nešto posebno,originalno i prelijepo,iako nam nekada volja nije posebna,ali upravo stvarajući ovakve divote kao što ih ti radiš ,meni svaki tvoj post pruža puno ideja,topline i volje i to je jednostavno predivno,hvala ti na tome..veliki zagrljaj:)

A... nakit kaže...

miriše na ljeto... :)

Tina kaže...

odlično,originialno,mastovito,razigrano,efektno! ja sam prije ovog posta dobila jednu sličnu ideju...

Sanja kaže...

E pa drage moje, pročitala sam vaše komentare, pohvale i prijedloge i priznajem da sam ugodno iznenađena i ohrabrena, a volja će valjda doći sama po sebi, no još mi je važnije to što sam ja nekima od vas inspiracija! Hvala vam! Ljubim vas! Teaaaa, narukvica od kamenčića ti je definitivno luda ideja kakva samo tebi može sinuti...još da se riješim tog cd-a :)))
Pipi hvala na vrlo opširnom komentaru i riječima ohrabrenja :))) Pogledat ću u vis!

Tatjana kaže...

Muljaj,maži,lijepi,struži,šaraj,baraj...koga briga,meni se sviđa.I stvarno probaj narukvice delat!

Tincha kaže...

Ma ni ja nemam volje za ništ, ali guram se... Nadam se da je to samo privremeno. :: A ova posudica koju si napravila je pravo oličenje kreativnosti. Bravo! :)

LivesArt kaže...

uuu školjke, kamenčići , moji omiljeni morski detalji, prekrasno!!!

komar kaže...

Ako nemaš volje, daj si vremena da živiš i s takvim osjećajima... Rad je divan, a post je zanimljiv. Uopće se nigdje ne vidi da si ovo radila sa dvije lijeve ruke - kamenčiči, školjke, špaga - osjećam more u zraku!Ti nemaš volje, ja nemam vremena... Ma sve se mijenja, nekad je to dobro, ili nam se ne sviđa - ali je ipak tako - pozdrav!

Olija kaže...

Jako mi se sviđa ova košarica! Odlična ideja.
Pozdrav!

Unknown kaže...

Bok, Sanja. U kojoj ti dimenziji radiš. Inaš ideje svaka čast.Luda kombinacija

CREATIVE KHADIJA kaže...

Love this idea :)
A wonderful creation !!
Following your blog with Love *(*

Snežana kaže...

Predivno...kamenčići su cool skroz,dosta toga što radiš već dugo gledam na Fejsu i uvijek dobijem inspiraciju:) Hvala na tome i glavu gore :) cmok

Keks kaže...

Jako lijepo i romantično. Baš smo imali pospremanje i pitala sam se što ću sa starim CD-ima, hvala ti na ideji. :)