nedjelja, 11. rujna 2011.

Kamenčići, školjkice, špaga!

Iz raznoraznih razloga u nedostatku sam inspiracije i što god da pokušam raditi jednostavno mi ne ide od ruke, pa čak ni pisanje posta! No, ipak sam se natjerala da objavim bar nešto što sam radila za poklon jednoj mojoj dragoj otkačenoj prijateljici :))) Nešto slično sam već radila za sebe, ali bez špage!
Ovako sam krenula:
Na CD sam silinkonskim pištoljem lijepila i nizala kamenčiće i školjkice. Kad je zid bio sazidan, dodala sam špagu, a dno (s obje strane) sam obložila jutom (zalijepila za cd). Na kraju sam sve posprejala sjajnim lak sprejom što se na slici ne vidi jer je fotografirano prije tog završnog izgleda! Ovu svoju višenamjensku kamenu posudu napunila sam bombonima i oslikanim puževim kućicama te sve lijepo umotala u celofan i ukrasila mašnom od lika! Eto, to sam radila i nemam pojma šta ću dalje...možda mi ovaj post i vaši komentare budu pokretačka snaga, kao što je to bilo i do sada...hvala vam :)))

Objavi komentar