četvrtak, 1. rujna 2011.

Stari crijepovi!

Nabavila sam si nekoliko starih crijepova koje mi je bio poseban užitak raditi! Upravo zbog zuba vremena svaki od njih ima neko karakteristično oštećenje, a to je upravo ono što se ne može kupiti, starost!
Prvo sam ih morala pripremiti za rad, iščetkati grubom četkom i pobrusiti kako bi bili čisti! Željko (suprug) je bio zadužen da izbuši rupe, a Mihaela (kćer) je, kao i uvijek do sada, zaslužna za dobru fotografiju! Hvala im što mi pomažu :)))
U radu sam koristila akrilne boje, uljane boje, bitumen, vosak, crackle, brusni papir, salvete, lak-ljepilo...možda i još nešto, ali trebala bi zapisivati dok radim, no, vjerujte mi, za to nemam vremena, jer kad me krene onda mislim samo na ono što radim!
Salveta na ovom crijepu vam je vjerojatno poznata, imala sam jednu i iskoristila sam je na dva crijepa i jednoj pločici, ali ukoliko se sjećate tih crijepova i usporedite ga s ovim sada, možete zaključiti da nisu isti, jer se trudim svaki napraviti na drukčiji način! Nabavila sam još jednu takvu salvetu i odmah se bacila na posao! Gornji i donji dio sam dorađivala akrilnim bojama, a koristila sam vosak i brusni papir!
Na ovom crijepu sam željela da se vidi i boja crijepa pa sam ga prešla voskom a zatim obojala bijelom bojom ali sam je koristila vrlo malo, nalijepila sam salvete te potom dorađivala akrilnim bojama, bitumenom i uljanim bojama, a zatim sam ga izbrusila!
Ovdje sam koristila i crackle (ne na cijelom), vosak, salvete i opet dorađivanje akrilnim i uljanim bojama i šmirglanje!
I na kraju jedan u potpuno drugačijim bojama...malo veseliji, ali pravi jesenski...ima čak i kestene :)))
Njega sam obojala bijelom akrilnom bojom, djelomično smeđom a preko njega sam nanijela crackle, nalijepila salvetice i doradila sjenčanjem akrilnim bojama (kistom, spužvicom, razvodnjavanjem, dodavanjem i oduzimanjem boje, brisanjem...što god mi je palo na pamet)!
ENDE :))))
Objavi komentar