četvrtak, 1. rujna 2011.

Stari crijepovi!

Nabavila sam si nekoliko starih crijepova koje mi je bio poseban užitak raditi! Upravo zbog zuba vremena svaki od njih ima neko karakteristično oštećenje, a to je upravo ono što se ne može kupiti, starost!
Prvo sam ih morala pripremiti za rad, iščetkati grubom četkom i pobrusiti kako bi bili čisti! Željko (suprug) je bio zadužen da izbuši rupe, a Mihaela (kćer) je, kao i uvijek do sada, zaslužna za dobru fotografiju! Hvala im što mi pomažu :)))
U radu sam koristila akrilne boje, uljane boje, bitumen, vosak, crackle, brusni papir, salvete, lak-ljepilo...možda i još nešto, ali trebala bi zapisivati dok radim, no, vjerujte mi, za to nemam vremena, jer kad me krene onda mislim samo na ono što radim!
Salveta na ovom crijepu vam je vjerojatno poznata, imala sam jednu i iskoristila sam je na dva crijepa i jednoj pločici, ali ukoliko se sjećate tih crijepova i usporedite ga s ovim sada, možete zaključiti da nisu isti, jer se trudim svaki napraviti na drukčiji način! Nabavila sam još jednu takvu salvetu i odmah se bacila na posao! Gornji i donji dio sam dorađivala akrilnim bojama, a koristila sam vosak i brusni papir!
Na ovom crijepu sam željela da se vidi i boja crijepa pa sam ga prešla voskom a zatim obojala bijelom bojom ali sam je koristila vrlo malo, nalijepila sam salvete te potom dorađivala akrilnim bojama, bitumenom i uljanim bojama, a zatim sam ga izbrusila!
Ovdje sam koristila i crackle (ne na cijelom), vosak, salvete i opet dorađivanje akrilnim i uljanim bojama i šmirglanje!
I na kraju jedan u potpuno drugačijim bojama...malo veseliji, ali pravi jesenski...ima čak i kestene :)))
Njega sam obojala bijelom akrilnom bojom, djelomično smeđom a preko njega sam nanijela crackle, nalijepila salvetice i doradila sjenčanjem akrilnim bojama (kistom, spužvicom, razvodnjavanjem, dodavanjem i oduzimanjem boje, brisanjem...što god mi je palo na pamet)!
ENDE :))))

32 komentara:

Pipi kaže...

Sanjiceeeeeee, kad vidim ovo dodje mi da idem i ukradem neki crep sa necije kuce. Ovde ima tih kucica malo u planinice, od sad cu malo paziti sta ima okolo kuca takvih. Ako postanem lopov tesko tebi, a ako slucajno cujete da u neku kucu prokisnjava pomislece te da sam ja umesala prste, ali obecavam necu. nemam to srce, znam da ce se neko poajviti i poklonice mi, videcete. A dotle vam se divim na ovome. Odlicni su radovi, odlicniiiiii. A znas sta Sanjce, dobih jednu ideju. Ne znam koja od vas je umesala svoju misao, molitvu i tako dalje, ali ja imam neke salvetice duplikat, pa da ih naslikam ja, pa vam pustim, i izvucemo komentar,, pa isprobamo vasu srecu. Eto, mislicu na to, jer vas volim mnogo, mnogooooo, ima vas vise i ne mogu da se odlucim. Ovako kome padne padne. Kisic i za tebe i za Mihaelu i pozdrav za dobrog i vrednog zeljka...

Pipi kaže...

ej ne mogu da verujem d sam prva napisala komentar.., hahahahha, tralalallal volim vas sveeeeeeee...

Prirodna kaže...

pa to je ludilo, ovaj prvi mi je predobar, onako mraćno mističan, a opet nekako topli, jako mi se sviđa :) :)

Anonimno kaže...

Svi su ti crijepovi lijepi,možda mi je ipak onaj prvi za mrvicu najljepši.
Jako mi se sviđaju i boce iz predhodnog posta.
Pozdrav od melanzane.

rockgranny kaže...

Meni je najljepši ježić s jesenskog crijepa.
A imam i neke stare bijele crijepove, nešto veće od ovih tvojih.Zainteresirana?

Sanja kaže...

Bravo Pipiiii prva si ostavila komentar!!! I nemoj da ljudima prokišnjavaju krovovi :)))
Rockgranny...morat ću te posjetiti :)))
hvala vam

Romana kaže...

Predobro izgledaju. Stvarno ti svaka čast, tako si kreativna i ovi crijepovi ni ne izgledaju kao crijepovi, jer su tako fenomenalno oslikani. Evo, bez riječi sam.

Nena3110 kaže...

Crepovi su divni, i više nisu crepovi, već umetnička dela.
Ovde moram napisati anegdotu nešto što mi se dogodilo proletos, kad su počele cvetati ruže.
Izašla sam u šetnju, pored stazice van dvorišta jedne kuće je veliki grm ruže, koja je imala potpuno zatvorene pupoljke i par otvorenih crvenih cvetova, a pored ruže, gomila polomljenog crepa. Stala sam i buljila u onaj crep, tražeći pogledom neki koji bih mogla uzeti da probam nešto napraviti, ali su svi bili previše polomljeni.
Dok sam tu stajala, pojavila se žena iz dvorišta i rekla mi: Da se niste usudili da mi berete ruže. Ma, nisam ih ni videla :))))

Unique Hrebina kaže...

super su crjepovi... i moja mama je nabavila negdi par komada... znala je reć moja baka ... pet prstiju malo straha :)

Mare kaže...

predobri su ti crijepovi!!!!....prvi mi je poseban,tu salvetu imam već dugo i još ništa nisam radila s njom:(....sad kad vidim kako si ju dobro iskoristila nemam opravvdanja da i ja ne napravim nešto s njom:))....ili da ju pošaljem tebi kad ti tako dobro ide??))....
haha nisi zapamtila šta si sve radila!!!....pa kad muljaš:))))).....meni je svejedno,to ionako nikad ne zapamtim:(......da su fotografije malo veće pokušala bih i smama pogditi:)))....
za zadnji crijep imam ozbiljnu primjedbu!.....sve je tu i bundeve i grožđe i jež ali kakva je to jesen bez kestenja???)))......

Sanja kaže...

halooo??? Mareeee!!!! pa još sam napisala da su tu i kesteni, tu dolje, pri dnu, kod ježića :)))) klikni sliku i povećaj vidjet ćeš da jesu...ili ti trebaju nove naočale :))) Šalu na stranu, draga moja, hvala ti!!!
Nena, super ti je ova anegdota...al stvarno, ko bi povjerovao jednoj ženi da umjesto cvijeća gleda razbijene stare crijepove :))))

Biljana kaže...

Kad ti to radis, onda radis sa ljubavlju i to se vidi, tvojih crijepova nikad dosta:-)

Anonimno kaže...

Predivni su, al treći je definitivno moj favorit. Jaaako mi se sviđa, ustvari ostavio me bez daha i ovako javno objavljujem da je moj. Javim ti se na mail!!!

Mare kaže...

ahaaaaa:)....to su kesteni?.....nisu,kesteni su nešto drugo:)))))...

eda kaže...

Haha, Mare gdje su kesteni?? Prvo sam pomislila da Mare gleda fotke bez naočala...a i ja sam na crijepu tražila ono što sliči na kesten:))
Joj, Sanja, kako su ti dobri ovi crijepovi, mogu samo zamisliti kako uživo savršeno izgledaju!!
Ja jednostavno nemam favorita, jednog bih stavila kod ulaznih vrata, drugog na verandu, a trećeg pored kreveta, da ga gledam prije spavanja... ludilo!!

Anonimno kaže...

Prekrasni su!
Dugo ih nisam radila,sad vidim koliko su oni stvarno lijep i za mene divan ukras na zidu svake kuće.

Pusa:)

Angie kaže...

Obožavam stare crijepove... a u tvojoj izvedbi su posebni...

A... nakit kaže...

ovaj prvi mi je "mrak", baš mi je nekako mističan, fora!

Olija kaže...

Prekrasni su ti crjepovi, moj favorit je treći!
Pozdrav

Tatjana kaže...

Prekrasni motivi prekrasno obrađeni draga Sanja!Malo mi se još uvijek teško ufurati u jesen na ovih 30 stupnjeva gdje samo klima pomaže.Ali pokušat ću...malo ću kaskati za Vama.Pozzz!

Jolanda kaže...

Wow, kak si ti to dobroooooo napravila!!!!! Vjerujem da su "u Živo" puno, puno ljepši:)
Moj no. 1 bio bi prvi crijep !!!!!!

Pusa i ugodan vikend ti želim

Sanja kaže...

no, no - za dvije ljubiteljice kestena u nekim drugim oblicima :))) aj što vas volim
...svima vam hvala na komentarima kojima ste mi dale toliko potreban optimizam...nemate pojma koliko mi to znači...aj volim vas sve :)))

Unknown kaže...

Ne yna se koji je lepoši od kojeg! Stvarno si prava majstorica!

Sandra Z kaže...

Divni, starinski crijepovi koji su dobili novi život.
Lijep pozdrav :))

Nely kaže...

Sanja malo je reći da sam oduševljena viđenim,sa toliko ukusa i pažljivosti uređeni crijepovi zaista su pretvoreni u dragocjena djela..prekrasno i moj naklon tebi:)

LivesArt kaže...

Oduševljena sam, prekrasni su, baš si prava umjetnica!

Sandra kaže...

Draga Sanja, ovi tvoji crijepovi me svaki put ostave bez riječi, a sad sam ostala i bez daha koliko su predobri, da imam takve poslala bih ti jer ti najbolje znaš šta s njima:))

Sanja kaže...

Nije važno da li će itko ikad čitati ove komentare, ali nakon svih vaših komentara moram vam reći da svaki puta kada sam "dolje" vi me podignete "gore"...i zato volim vas i svoj blog, to je mjesto na kojem osjetim da ono što radim nešto vrijedi, da se nekom sviđa i zaista me upravo sve vi najviše motivirate...hvala vam, šaljem vam jedan veliki zagrljaj iako bi upravo danas i meni trebao jedan...

Nely kaže...

Ja sam se vratila i na komentare i ponovno na ove crijepove koji su me fascinirali,predobro,predobro napravljeno,vjeruj imam građevince u susjedstvu ići ću moliti crijep...svakako ti šaljem veliki zagrljaj,i samo tako divno nastavi:)

Sara kaže...

Super ideje i prekrasni radovi :)

Good Ghost kaže...

wow! Odlično si ih sredila, a salvete su ti mrak, osobito prva

eda kaže...

Evo i mene opet, tek toliko da znaš da nas ima koji te opet i opet čitaju i dive se tvojim radovima... a kako i neću kad su crijepovi tako čarobno starinski, prelijepi, unikatni...
I koliko god ti nas voljela, mi tebe volimo još više:))))