ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Igra sa špagom!

Opet sam na špagi i na bocama :)))) Radi o ekološkom ukrasno-uporabnom predmetu, a u prijašnjim postovima već sam navela kako volim raditi s prirodnim materijalima, a špaga mi je definitivno na prvom mjestu, jer u igri sa špagom potpuno dolazi do izražaja moja kreativnost, a naročito volim kombinirati špagu sa kamenčićima, školjkicama, raznim zrncima žitarica i sl., no o svemu tome u nekom drugom postu!
Ovaj puta heklana špaga! To sam radila prvi puta i dobila ovo!
Na kraju sam špagu učvrstila razrijeđenim drvofixom te ukrasila cvijetom od špage :))) Kak vam se čini?
Zatim je nastala još jedna, pa pogledajte i drugu!
Kratki post, ali sam o špagi već gotovo sve rekla, pa stoga lijep vam pozdrav :)))

Broj komentara: 26:

Suzana kaže...

Svaka čast! Heklati špagu je famozna ideja, ostalo je igra koja je dala super rezultate. Divljenja vrijedno-idem se još malo diviti.

LivesArt kaže...

Radovi sa špagom su ti fenomenalni !

eda kaže...

No, no, i vrijeme ti je da počmeš heklati špagu, čudi me da nisi počela i prije, hehe, sad sam sigurna da ovo neće biti jedini "projekt" jer izgleda - fenomenalno!!!!! I druga mi je lijepa, ali ova prva - savršena!!

ivana kaže...

Jako mi se sviđa kako je ispala ona druga boca.

Nedavno sam vidjela predivne ogrlice sa špagom, nisam kupila jer su bile skupe, ali sam razvila posebno prisan odnos sa špagom...

Prirodna kaže...

ti si prava umjetnica sa tom špagom, ovo što radiš je divno :) :)

Unique Hrebina kaže...

meni je druga flaša nekak ljepša... al to je vjerojatno samo zato kaj na njoj postoji neka pravilnost koju ja jako volim :)

Anonimno kaže...

Svaka čast Sanja, prava si umjetnica sa špagom, sve pohvale!

Jolanda kaže...

Predivne su obe!!!!!!!

kiselbri kaže...

Pero que bonito!!!! beatiful beatiful!!

Nena3110 kaže...

Boce su fenomenalne!
A znam da nije lako raditi, konoplja je gruba, malo pucaju jagodice na prstićima, no rezultat vredi tih muka!

Tatjana kaže...

Stvarno si prava majstorica s tom špagom.Heklanu nisam nikada vidjela,a izgleda mi rahlo,kao da ju je pauk pleo.Možda i je?Sharlotta?

Mare kaže...

mene je isto iznenadio izgled špage....izgleda tako mekano:))...
prva boca mi je definitivno favorit,baš je posebna:))....

Villa-loredana kaže...

Čestitke na prekrasnim radovima i uputama, hvala na posjeti, pozdrav. Loredana

Sanja kaže...

Kako vidim po komentarima, špaga vam se sviđa, jeeee i meni isto...otkrila sam nešto što stvarno volim :))) Hvala vam puno!

Majto kaže...

Nema su tu kaj puno filozofirati! Tko zna, zna! A ti definitivno znaš! Fenomenalna mi je tvoja heklana špaga i grizem prste sada zato kaj ja ne znam heklati! Ovo si fenomenalno izvela svojim čarobnim prstićima! Hm, koja mi je favorit, ne mogu se odlučiti, možda malo ova druga više... ma ne prva :-)))

Anonimno kaže...

Ova druga boca je fenomenalna!!!! Tako je efektno ispala. Jako, jako mi se sviđa. Zbilja ti ide špaga. A špaga je kako si rekla, totalno prirodni materijal i jako dekorativna.Samo ti nastavi da možemo gledati još lijepih radova. PUSA i Lijep pozdrav :)))

Unknown kaže...

Svestrana , moja draga Sanja, ne znam odakle ti toliko snage za sve što radiš, ali sve napraviš fantastično. To me podsjeća na makrame tehniku koju sam nekada radila, ali nemam živaca se ponovo u tome isprobati. Ali ove flaše izgledaju savršeno. Pusa

Unknown kaže...

Pod uticajem svih vas koje volite kanap, nedavno sam i ja eksperimentisala sa njime. Nasmejala sam se jednom detalju na tvojoj drugoj flaši... kad stignem da okačim svoje slike videćeš zašto :)

Super su ti radovi, uvek me oduševe!

Biljana kaže...

Prava mala umjetnicka djela radis od spage, svaka cast, boce izgledaju fantasticnoooooooooo:-)
Pusa

Sanja kaže...

Lyra...haha...možda ovo malo stakleno srce na vrhu čepa :)))) eh, jedva čekam vidjeti šta si radila!

Pipi kaže...

olaaaaa, vec neko vreme pokusavam da ostavim komentar. Nesto me je zezalo, a pisala sam da je ovo savrseno, da si zasluzno crvenela dok sam te hvalila na mom blogu, jer ovo je divno radjeno, majstorski, da mi dodje volja da se isprobam, posto ionako baratam sa flasama. Pozzz i hvala jos jednom.

A... nakit kaže...

super su, druga mi je favorit... :)

Marina kaže...

Ova druga mi izgleda savršeno!

Jasminka kaže...

Kraljica recikliranja, šta drugo da kažem. Super ti je ta ideja sa heklanjem špage. Meni je ipak ljepša ona druga boca, ali samo zato jer ja imam problema s tim da mi sve mora biti simetrično. Liječim se od toga, al ne ide. Budi mi dobro, Jasminka

Nely kaže...

Prekrasno,jednostvno mi ponestaje epiteta za ovakve divote,špagu obožavam,a ovako savršeno izradu na bocama rijetko je vidjeti..najljepši pozdrav Sanjči:)

Sanja kaže...

Puno vam hvala Nely, Jasminka, Marina, A-nakit, Pipi... :)))