petak, 26. kolovoza 2011.

Moglo bi vas zanimati!!!

U ovom vam postu donosim nekoliko zanimljivih ideja, šema, poveznica i sl., uglavnom, sve što bi kreativce moglo zanimati! Uživajte i sevajte :)))
Dajte mašti na volju i oslikajte kamenčiće, napravite svoje mirisne kugle ili napravite neobičnu futrolu za naočale sa gumbićima :)))

Igrajte se školjkama, kamenčićima i bojama, napravite neobičan i lijep nakit ili dekorativni ukras!
 Znate heklati? Napravite cvijeće koje nikad ne vene!
 Možda će vam se svidjeti upravo ova šema!
 Heklajte žicom i napravite nevjerojatne ukrase ili nakit!
 Zar nije prekrasno?
 Možda vam treba šema....Sarah Key...
...ili note...
...a možda poželite napraviti upravo ovakvu torbu...
...ili ćete reciklirati i napraviti neobične vaze...

...i za kraj jedno pravo osvježenje (čitaj: padam u nesvjest)...zanimljive ideje, ali mi to znamo bolje kaj ne? Stavite naočale i pogledajte cijene!!!

Nadam se da sam vam ovim idejama probudila maštu i da ćemo i vi i ja nešto od ovdje viđenog i same napraviti, jer mi to znamo i mi to možemo!!! 
Pozdrav redovitim čitačima :))))
Objavi komentar