petak, 26. kolovoza 2011.

Moglo bi vas zanimati!!!

U ovom vam postu donosim nekoliko zanimljivih ideja, šema, poveznica i sl., uglavnom, sve što bi kreativce moglo zanimati! Uživajte i sevajte :)))
Dajte mašti na volju i oslikajte kamenčiće, napravite svoje mirisne kugle ili napravite neobičnu futrolu za naočale sa gumbićima :)))

Igrajte se školjkama, kamenčićima i bojama, napravite neobičan i lijep nakit ili dekorativni ukras!
 Znate heklati? Napravite cvijeće koje nikad ne vene!
 Možda će vam se svidjeti upravo ova šema!
 Heklajte žicom i napravite nevjerojatne ukrase ili nakit!
 Zar nije prekrasno?
 Možda vam treba šema....Sarah Key...
...ili note...
...a možda poželite napraviti upravo ovakvu torbu...
...ili ćete reciklirati i napraviti neobične vaze...

...i za kraj jedno pravo osvježenje (čitaj: padam u nesvjest)...zanimljive ideje, ali mi to znamo bolje kaj ne? Stavite naočale i pogledajte cijene!!!

Nadam se da sam vam ovim idejama probudila maštu i da ćemo i vi i ja nešto od ovdje viđenog i same napraviti, jer mi to znamo i mi to možemo!!! 
Pozdrav redovitim čitačima :))))

23 komentara:

Suzana kaže...

Baš inspirativan post, spremila sam shemu Sarah Key, počela sam vesti i tko zna? Kak to meni sporo ide....

Karmen kaže...

Svašta lijepog si nam ponudila. Obožavam prelistavati takve časopise a i imam poveću hrpu. Torba mi je totalno otkačena i rado bi ju nosila.

Anonimno kaže...

Torba je prekrasna a tek Sarah Key,napravila si odličan i zanimljiv odabir.

Lijep vikend ti želim:)

Prirodna kaže...

ajme, ti si anđeo, sve sam spremila i jedva čekam da nešto od toga napravim, tebe onda objavljujem kao izvor inspiracije :) :)

Jolanda kaže...

Hvala ti draga, ima ovdije svašta-nešto i za mene :))
Pusa i ugodan vikend

Goge kaže...

Odličan post. posebna mi je liličasta torbica. već sam pogledala tutić kako se radi. hvala.

Tina kaže...

hvala na odličnim idejama

Romana kaže...

Uuu, kako zanimljivo.. Sad ja to sve idem pogledati i prosurfati! :) I ove vazice od sijalica su mi davnih dana zapele za oko kad sam pokušavala u njima posaditi mini terarij.

VolimBoje kaže...

sve je sejvano i u nestrpljenju očekujem i iduće ovakve postove!:))

Pipi kaže...

Ja cu da vam citam note za sada, dok vi vredno radite...pozzzz

LivesArt kaže...

Hvala, volim pregledavati ovakve postove , uvijek me inspiriraju bar da nešto slično pokušam napraviti!

Keti kaže...

Odlično i korisno!!! Ideja sa žaruljama? VRH!!! To ću sigurno isfurati :)))

Majto kaže...

Ajme! Koliko otkačenih ideja na jednom mjestu! Žarulje su mi naj!!! I torba! Sve je mrak! Ma zakon, hvala ti Sanja!

Nena3110 kaže...

Još radova za gledanje i divljenje, a i za planiranje...
Divne ideje Sanja, ti si zaista neumorna.
Odaću ti tajnu, ja satima sedim i gledam na netu, gledam, i gledam, divim se, čuvam linkove radi ideja, mogla sam za to vreme svašta napraviti, ali mi se ne da.
Zato se divim tebi i ostalim devojkama, kojima vrućina ne ubija volju za rad.
Bravo!

Anonimno kaže...

Hvala na idejicama, zbilja si se potrudila, a za kamenčiće, netko mi je ukrao ideju!? Ma lijep pozdrav i tebi draga, volimo te čitati :)))

Unknown kaže...

Koliko lepišarenih sjajnih ideja na jednom mestu! Hvala ti!

Tatjana kaže...

Svega si nam ovdje ponudila.Žarulje-vaze već imam na papiriću "napraviti",a šema Sarah Key je upravo ono što mi treba!Hvala lepa!

Olija kaže...

Sve mi se sviđa i super je inspiracija ovaj tvoj post!
Probat ćemo nešto i napraviti :)
Pozdrav!

Nely kaže...

Predivan odabir Sanja,sve mi je prekrasno i zanimljivo,ali Sarah Key je moj favorit oduvijek..lijep pozdrav:)

Marina kaže...

Odličan post, hvala na divnim idejama :)

eda kaže...

Pozdrav redovitim čitačima, hehe... spadam li ja ovdje ako me nema tjedan dana??
Odličan odabir, od svega po malo, ideje su zbilja izvrsne!! Ova žica me posebno zagolicala...

Angie kaže...

Ahhhhh.... svega si nam poklonila, hvala ti.... e da mi je ova Sarah Kay došla svojevremeno pod ruku.... ali zatrebat će opet....

Andreja kaže...

Super. Hvala da si tole delila z nami.