ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Motaaaj!

Konačno mi je krenulo :)))
Besciljna šetnja po kući i izvan kuće, u stalnoj potrazi za nečim što ću raditi gledala sam u sunce i zvijezde očekujući odgovor, tražila sam inspiraciju u vašim lijepim radovima i komentarima na prethodnom postu (nešto od toga je u realizaciji) i ništa, nula bodova!!! Eh, onda je Mihaela dobila na poklon od svoje frendice s faksa nakit koji je sama izradila, a za oko mi je zapeo jedan prsten od satenske vrpce i znala sam da će to biti "ono nešto" i prebacila sam se sa off na on! A kako bi to bilo kad to ne bih podijelila s vama, pa krenimo!
Kako nemam satenske vrpce odgovarajuće širine, a i nije mi nešto išlo preklapanje jer mi se vrpca stalno raspadala i ispadala iz ruku,  brzo sam se prebacila s preklapanja na motanje i onda sam motala, motala i motala i zaključila da je to najjednostavnija i najjeftinija izrada cvijeta od tkanine, jer potreban vam je tek komadić bilo kakve tkanine i motanje može početi! Ovakvi cvjetići mogu biti ukras u kosi (na špangi ili rajfu), na čestitci, na poklon-ambalaži, kao broševi, narukvice ili pak prstenje! Ja sam se odlučila za prstenje!
Evo nekoliko primjera!
I onda je nastao još jedan zvjezdasti cvijet!
Ukoliko vas zanima kako se mota tkanina možete pogledati moj video! Inače, za one koji ne znaju, do sada sam objavila dva videa sa svojim radovima, a ovaj video je snimala moja Mihaela svojim fotićem i moram vam priznati da smo se dobro nasmijale kad smo to radile te u više navrata prekidale snimanje radi toga jer je puknuo konac, jer mi je pala perlica, jer se Mihaela smijala itd. da ne nabrajam, ali na kraju smo vrlo ozbiljno prionule poslu i nadam se da se vidi ono što se treba vidjeti i da ćete shvatiti moje "motanje"!

 Svima jedan veliki zagrljaj do idućeg posta kad ću posložiti svoje friško ubrane kamenčiće :))))

Broj komentara: 16:

Tina kaže...

bravo! ruzice su savršene i stavrno jednostavne za napravit,gledala sam tutiće na yt samo sad ja nikako da se pokrenem nekako se osjećem oprano,isprano,centrifugirano....

Unique Hrebina kaže...

baš mi se dopada to vaše motanje... i naravno hvala na videu... ja sve te cvjetiće radim na razne načine... još nisam probala motat... mislim da je vrijeme :)
pozdrav!!!

Anonimno kaže...

ma ti si maherica. ja zasad znam raditi samo jednu vrstu tih ukrasnih cvjetića, ostale su mi nepoznanica!

Noblesse kaže...

wonderfull fabric flowers!

Mare kaže...

kako si krenula s tekstom mislila sam da će biti jedan-dva cvetek (kao što bude npr. kod mene))))....
i tako skrolam ja skrolam i mislim gdje je kraj!!!!.....stvarno si bila u zamahu i vidim da si motala sve u 16:)))......
prstenčići su preslatki,oni s bezobraznim klizećim stenskim trakicama su mi najljepši:)))...
hvala za video,samo mi je žao da nisam bila prisutna kad ste ga radile....ne bi se vi smijale da sam ja bila tamo:))))))....

Prirodna kaže...

hvala puno na tutorialu, imaš prekrasne radove :) :)

Good Ghost kaže...

prekrasno, već na fb oškicala, a sad sam dobila i tutić. Sve pohvale na trudu i volji da to podijeliš s nama
cmokić

Tatjana kaže...

Ovo tvoje motanje mi se jako sviđe.Napravila si slatke stvari,a usudiš se reći da ne znaš,tj. da nemaš inspiracije?Treba te preko koljena pa par puta po turi izlupati!I to dobro!

eda kaže...

Divim se i divim tvojim spretnim prstićima i ovim prekrasnim prstenčićima... ma izgledaju sasvim neobično, originalno, preslatko!!
I hvala vam za video uradak, baš ste odlična ekipa:)))

Tincha kaže...

baš su slatki motani cveteki, a i super ste se zabavile snimanjem videa.

Sanja kaže...

Nevjerojatno!!! Mareeee, zašto ti je najjj baš onaj s klizavom trakom :)))
Tatjana, pa možda bi me stvarno trebalo preko koljena hehe
Hvala cure :)))

Kristina Vukov kaže...

Simpatično! Probala sam i ja da pravim ovakve cvetiće.

Goge kaže...

Prvo sam pogledala slike, zatim video. na kraju sam pročitala i tekst. Taman sam htjela pohvaliti tvoje spretne prstiće, a ti spominješ prekidanje snimanja zbog perlica, konca i drugog. draga Sanja suvereno vladaš iglom i koncem.
Vidjela sam cvjetiće od satenskih vrpci i probala motati. Ispalo je ništa. :(
A kakvo sad kamenje spominješ? Gdje raste to kamenje koje se bere? Sad moram gruntati po noći umjesto da spavam.

Sanja kaže...

haha draga Goge, pa tu blizu mene kamenja ko u priči, blizu je Drava, ali i tzv. šodrana, zato jer ovo područje ima puno pijeska i šodra kojeg stalno kopaju, još malo pa ćemo svi potonuti :)))

Nena3110 kaže...

Savršeno si sve smotala, izgleda prelepo, a važno je i dobro se zabaviti. Sigurna sam da će ovi divni radovi nekome doneti radost.
A da dodaš i školjke, pa to si semo ti mogla setiti, sjajno!

Nely kaže...

Divim se tvojoj umješnosti ,prelijepo sve izgleda,a još uz to divno što ste se zabavile snimajući video,pravi ste tim..veliki pozdrav:)