nedjelja, 2. listopada 2011.

Na temu višnje!

Iako je berba višanja iza nas, napitak se još uvijek može procijediti u prigodnu staklenu ambalažu kako bi znali  da se baš u toj boci nalazi vaš omiljeni slatkasti napitak lijepe crvene boje, a koji se priprema na način da se u staklenku stavi 1,5 kg višnji i 1 kg šećera (red šećera, red višnji) i ostavi stajati na suncu tako dugo dok se ne otopi šećer (povremeno promiješati, 7 do 30 dana), dodati 1-1,5l domaće rakije promiješati i ostaviti oko tjedan dana, pa procijediti i konzumirati ili ostaviti u staklenki na mračnom i prozračnom mjestu pa konzumirati i višnje i višnjevaču (ja volim jesti upravo takve višnje)!
Recept za boce: akrilne boje, salvete, krakle lak, bitumen, konture za staklo, završni lak
Evo dvije boce koje sam radila (jednu za svoju višnjevaču, a jednu za prijateljicu)!

Do čitanja :)))

Broj komentara: 27:

kreativka kaže...

Super su boca, primi veeelike pohvale od mene, jako mi se sviđaju. http://kre-kreativni.blog.hr

Suzana kaže...

Predivne boce, boja stakla ti je savršeno uklopljena u oslikavanje. Super pruge.

Mare kaže...

hm,dakle dolazi zima i s radlera se prelazi na višnjevaču:)))...iz ovako lijepih boca neće biti teško konzumirati dozicu za zagrijavanje:)).....
uz višnjevaču bi ti savršeno išao kolač s kesteno:)))).....

Tina kaže...

boce su savršene! ja volim višnjevaću iako pravu domaću nemam prilike probat.

eda kaže...

I u mojoj konobi prošli tjedan se "ocijedila" višnjevača:))
Boce su ti prekrasne, nema ljepše ambalaže za čuvanje ovih slakih, ženskih napitaka od ovako lijepo oslikanih boca...
Osim super kombinacija boja, vidim tu i puno "smirujućih" točkica koje čine okvir (barem mene to stvarno smiruje, hehe..)
U zdravlje, draga moja:))

ivana kaže...

Boce su jako lijepe i posebne. Imaju patinu i savršena su amblaža za liker.
Meni draža varijanta od višnjevače je s crnim vinom i višnjinim listom koja je do mene došla pod nazivom "šerika"!

Uživaj u druženju i serviranju!

by pure kaže...

ovo ti je savršeno! koji će ti biti gušt to stavit na stol kad ti dođu gosti...moja ujna radi višnjevac, morat ću je iznenadit nečim sličnim, hvala na ideji!

Goge kaže...

Boce su odlične, a bit će još bolje kad u nji naliješ čarobni napitak :))

Biljana kaže...

Iz ovako prelijepo oslikane boce, visnjevaca ce sigurno bolje prijati:-) Pusa

Nena3110 kaže...

O, kako su divne boce!
Volela bih da imam mogućnosti popiti s tobom po jednu čašicu višnjevače, mora da je mnogo bolja iz ovakvih boca, nego iz običnih.

Pipi kaže...

Kako je ovo fantasticno videte ovako gotovo uradjeno. Nikako da se uklopim u ove radove. Prvo slabo se snalazim ovde gde zivim, sa ovakvim lakovima za sada. Ali, imam osecaj da cu uci u neki krug umeca uskoro ovde, pa cu nauciti. Divim se ovim tvojim radovima. ma znam da cemo popiti jednu visnjevacu zajedno kad tad. Upamticu ovo sad sto sam ovde rekla. Interesantno ali ja sve sto kazem ispuni se, prema tome, prostudiraj sama.
Hvala ti za sve divne poruke i hvala ti sto si moja prijateljica-blogerica. Volim te Sanja iz duse iskreno, obozavam te.

Romana kaže...

Moje višnje će ostati bez rakije, a nema potrebe da se trudim tako lijepo ukrašavati bocu, jer ionako se to vrlo brzo pojede - već sad je više od pol smazano. :)

Tatjana kaže...

Ja sam i za bocu i za višnjevaču...tvoju naravno!Boce su posebne,a kakva je višnjevača,ti nam reci ;)!

Anonimno kaže...

Prekrasne boce, izgledaju baš onako kako bi trebale iz tvoje vintage radionice, sve pohvale Sanja!

Lijep pozdrav.

Good Ghost kaže...

Prekrasno si ih sredila, mogu te zamisliti kako s guštom točiš svoju višnjevaču i polako pijuckaš, živjala draga

Tadeja kaže...

Temu si razradila majstorski! :)
Višnjevaču sam napravila, nedostaju mi samo tvoje boce! :)

Olija kaže...

Sanja, boce su divne! Posebno me očarala prva :)

Pozdrav!

A... nakit kaže...

nije još zahladilo, ALI zima će biti žešća taman da se ugriješ ovim divnim "bočicama" ;)

Nely kaže...

Ti si maherica prava,ali prava,znaš koliko puta vratim se ponovno pogledati sve što napraviš,ali stvarno me oduševiš istinski..prelijepe boce,sa toliko ukusa..vjerujem da je ukus te višnjavače onako mmmm prefin iz njih:)

jasna kaže...

Odlično izgledaju, a i motivi su ti baš super.
Sigurno je i višnjevača mljac, mljac...

Sanja kaže...

Tatjana, višnjevača je ukusna, ali ja više volim orahovac :)))
Svima redom hvala na vašim komentarima...hm, znači sviđaju vam se...al sad ću vam priznati da ja baš i nisam zadovoljna učinjenim, jer moglo je i bolje!

Jasminka kaže...

Boce su lijepe, to se vidi, a za višnjevaču ti ne vjerujem na riječ, morat ću doći probati. Pozdrav

Unknown kaže...

Flaše su preljepe, ali treba probati ono unutra...

CREATIVE KHADIJA kaže...

very interesting :)

volimboje kaže...

Boce su ispale fenomenalno, a moj favorit je naročito ova prva!Također, rado bih gucnula ono što je unutra!:))

Unknown kaže...

Višenjvac je zakon! I mi ga svake godine pravimo, samo nemamo ovako lepe flaše. Eto meni zadatka za dogodine! ;)

AZ slikarstvo kaže...

Boce izgledaju savršeno! :)