srijeda, 5. listopada 2011.

Heklani tabletići!

Čitajući moj blog sigurno ste primijetili da funkcioniram na način "malo ovog-malo onog", pa su takvi i moji postovi! Započnem raditi nekoliko stvari odjednom, a onda dovršavam kako mi dođe volja, a heklani tabletići koje ću vam danas pokazati su zaista dugo stajali (pogotovo drugi) i došlo je vrijeme da ih dovršim!
Okrugli su mi posebno dragi za raditi, a isto tako ih volim gledati na svojim policama i ormarićima!
Evo kako izgleda na jednom malom stolčiću kojeg mi je nekad davno napravio moj suprug!
Šema ako netko poželi raditi!
I onaj drugi koji je stvarno stajao predugo, možda i godinu dana, a sastoji se od ovih malih kockica koje se spajaju...noćna mora...i beskrajno dosadno...bio mi je plan da napravim jedan veliki stolnjak ali stala sam na ovih 35 kockica i rekla sam dosta! Jedino što mi je poslije palo na pamet je to da ga još okolo opheklam pa će biti ljepši!
Šema za kockice? Ne mogu je naći (djelomično je i to razlog što sam ga odustala raditi), jer ja ne znam raditi bez šeme i divim se onima koje mogu po nečijem radu brojiti očice i napraviti isto! Eto, ako želite, brojite!
Što će biti u slijedećem postu? Hm, ne znam...možda moj ulov s buvljaka s kojim sam više nego zadovoljna!
Lijep pozdrav!

Broj komentara: 20:

Sandra Z kaže...

Svaka ti čast, Sanja, na strpljivosti kojom si radila ovaj tabletić i mali stoljnjak. Sam pogled na šemu za prvi rad me bacio u očaj :))
Ako smijem tražiti izvještaj s buvljaka za idući put? pliiiiiiiiiz? Šalim se, ali voljela bi baciti pogled.
Lijep pozdrav :))

Svjetlana kaže...

Prekrasni su, obožavam heklane stvari, ali nažalost sama to neznam raditi, možda jednog dana.
I da naravno da slijedeći post moraš napraviti o buvljaku, spremam se mjesecima obići Hrelić, pa nikako, pa daj da bar vidim što si ti ulovola.
Pozdrav:)

Unique Hrebina kaže...

Svaka čast... meni to heklanje nikad nije bilo jasno ... al zato imam momka koji je vješt s tim :) heheheheheheheheh

eda kaže...

Ja ću prvo pohvaliti stolić koji je nekad davno napravio Željko... i napomena, odavno nisi pokazivala njegove radove:))
A heklani radovi, ma i ja mrzim monotone i dosadne radove, ma kako lijepi na kraju bili, i radije izabirem nešto lepršavije.. oba su predobra!!

Nena3110 kaže...

Prelepo, Sanja, dopadaju mi se oba, svaki ima svoju lepotu.
A eto:) meni možeš da se diviš, mogu heklane radove raditi na osnovu rada bez šeme, sigurna sam da možeš i ti..samo se malo bolje zagledaj u rad.
Kiss!

Mare kaže...

okruglica mi je jako lijepa:)))....jako volim okrugle i ovalne heklane radove:))....
isto kao i ti nisam oduševljene spajanjem kocaka,to mi je uvijek bilo zamorno i monotono i zato više ni ne gledam takve sheme:)).....
čekam slikovni izvještaj s buvljaka i hvala ti što si me svojom pričom o kupnji potakla da i sama odem u lov:)).....

Good Ghost kaže...

Prekrasno, potpisujem Edu u vezi Željkeca.
I ja mrzim tanki konac i bezbroj dijelova. Što je deblji konac ili vuna to bolje...he he

Ika Verunica kaže...

Divni heklani radovi.I meni su draži okrugli.
Pravo da ti kažem ima sto godina da nisam heklala...

Anonimno kaže...

Draga imaš zlatne ruke, svaka čast!
Obožavam ručne radove a tebi stvarno idu.

Kiss:)

Tatjana kaže...

Svaka čast Sanjo!Ja to ne bih uspijela ni brojati,a kamoli raditi!

Јасна kaže...

Pozdrav,Sanja! Radovi su ti jako lepi i drago mi je što od danas pratim tvoj blog! :) Pored dobrih ideja imaš i veoma vredne ruke, što dokazuju ovi tabletići!

Biljana kaže...

Svaka cast Sanja, ti si zaista svestrana, tabletici su prekrasni, okrugli mi je favorit.
Sve pohvale suprugu, stolic je super!
Pusa:-))

by pure kaže...

stvarno si svestrana, nema šta. heklati ne znam, i nagovaram mamu da mi dođe jedan vikend to sve pokazati (znam da je nemoguće to sve naučiti za jedan vikend, ali od nekud se mora početi) i zaista se divim onima koji to rade tako savršeno. svaka ti čast.

Pipi kaže...

Divim ti se na ovakvim radovima. Kao da ne osecam smelost da ovako nesto odpocnem. Svaka ti cast. Pravi si majstor.
p.s. Navrati obavezno na moj sadasnji trenutni novi post da se upoznamo zvanicno.. vreme je...;)
Pozdrav za sve vas. cmok

gogahr1 kaže...

Super tabletići,a i stol je divan!

A... nakit kaže...

pridružujem se gore navedem komentarima, to mi je uvijek bila nepoznanica, jer sam i vidjela i čula da je pakleno za raditi, stoga sve pohvale!!!

Romana kaže...

Samo to kukićanje, il kak već, je za mene "špansko selo", ali divim se ljudim akoji barataju tim iglicama i sl. Treba imati i živaca, volje i strpljenja za to. Svaka čast!

Unknown kaže...

Okrugli tabletić je super. Tako nešto bih i ja rado pravila, samo da znam kako da čitam shemu. Ma sigurno ima negde da se nauči, moraću jednog dana... :)

Emily kaže...

Jako lijepo!
Zanimljivo, iz iste smo županije, a ja te nađem preko Nadinog bloga! :)))))))
Pozdrav iz Križevaca

Sanja kaže...

:)))) draga Emily...e baš mi je drago da imam nekog i iz svoje županije na blogu...čitamo se :)))