srijeda, 5. listopada 2011.

Heklani tabletići!

Čitajući moj blog sigurno ste primijetili da funkcioniram na način "malo ovog-malo onog", pa su takvi i moji postovi! Započnem raditi nekoliko stvari odjednom, a onda dovršavam kako mi dođe volja, a heklani tabletići koje ću vam danas pokazati su zaista dugo stajali (pogotovo drugi) i došlo je vrijeme da ih dovršim!
Okrugli su mi posebno dragi za raditi, a isto tako ih volim gledati na svojim policama i ormarićima!
Evo kako izgleda na jednom malom stolčiću kojeg mi je nekad davno napravio moj suprug!
Šema ako netko poželi raditi!
I onaj drugi koji je stvarno stajao predugo, možda i godinu dana, a sastoji se od ovih malih kockica koje se spajaju...noćna mora...i beskrajno dosadno...bio mi je plan da napravim jedan veliki stolnjak ali stala sam na ovih 35 kockica i rekla sam dosta! Jedino što mi je poslije palo na pamet je to da ga još okolo opheklam pa će biti ljepši!
Šema za kockice? Ne mogu je naći (djelomično je i to razlog što sam ga odustala raditi), jer ja ne znam raditi bez šeme i divim se onima koje mogu po nečijem radu brojiti očice i napraviti isto! Eto, ako želite, brojite!
Što će biti u slijedećem postu? Hm, ne znam...možda moj ulov s buvljaka s kojim sam više nego zadovoljna!
Lijep pozdrav!

Objavi komentar