petak, 7. listopada 2011.

Dragocjenosti s buvljaka!

Za nas kreativce buvljaci su postali prava oaza, mjesto na kojem se uvijek nađe, veliki ili mali, ali jednako dragocjen, komad starog predmeta! U takvim predmetima mi vidimo nešto što netko drugi ne vidi, tj. vidimo ružno pače ali istovremeno vidimo i lijepog labuda :))) Buvljak koji sam posjetila je u mojoj bližoj okolici, ali su rijetke prilike kad ga mogu obići jer sam u to vrijeme na poslu :(
Obilazak je trajao nekoliko sati i još uvijek nisam stigla sve pogledati, a da ne govorim o tome kako sam se više puta vraćala istim osobama da spustim cijenu i evo što sam donijela!
Kapitalac!!! Ogledalo - neoštećeno, okvir od kovanog željeza sa vrlo malo oštećenja i hrđe koje sam sanirala šmirglanjem te posprejala crnom lak bojom u spreju! Kad sam ugledala to ogledalo odmah sam znala da mora biti moje, a platila sam ga 40 kn (početna cijena je bila 60)! Odlično će mi se uklopiti u prostor i već dugo tražim nešto poput ovoga! Voljela bih naći krevet od kovanog željeza za 100 kn...ima li netko :)))
Zatim sa našla dvije stare vješalice koje sam zajedno platila 15 kn! Jeeeeee
Dijelove vješalice s kuglicama na vrhu sam nakon dobrog šmirglanja oblijepila s pik trakom i novinskim papirom (sve osim metalnih dijelova) te sam te dijelove obojala također crnim lakom u spreju kao i ogledalo, a zatim sam oblijepila pik trakom te obojane dijelove i krenula dalje s bojanjem akrilnim bojama!

Shabby, šablona, bijelo i crno!
Ima još par sitnica za popravak, ali sam morala iskoristiti vrijeme kad je Mihaela slobodna da mi poslika, no sve u svemu, to je otprilike to!
I još ona druga vješalica...nju sam radila bijelom akrilnom bojom s time da sam dio za vješanje prošla voskom a gornja boja je tamno zelena... /toliko je tamno zelena da mislim da na slici nećete ni primijetiti da nije crna/prilikom slikanja je vrijeme oblačno a upotreba rasvjete je stvarala ružnu sjenu/...taj dio sam prošla brusnim papirom tako da se ispod vidi bijela boja, uzdužne rubove sam uz pomoć pik trake obojala tamno zeleno, a sa donje i gornje uže strane ovlaš sam prošla istom bojom!
Evo i nje...
To su moje dragocjenosti s buvljaka i baš sam bila zadovoljna nađenim blagom! No, našlo se tu još nekih sitnica, ali o tome nekom drugom prilikom :)))
Uživajte u ovim hladnijim i kišnim danima, udobno se smjestite u svom kutku i prepustite se kreativnosti!

Broj komentara: 29:

Nasmijano nebo kaže...

aaa... bravo!!! baš mi se sviđa ulov. a pogotovo ono što si s njim napravila. jel da koji je to užitak?

Mare kaže...

predobro!!!!....ogledalo je stvarno pravi kapitalac,zavidim:)))))))))...
a vješalice si super uredila,znaš da padamm na crno-bijelo:)).....šablone su mi super,podsjećaju na tvoja srčeka:)...

Svjetlana kaže...

wooow za ogledalo, stvarno kapitalan ulov, a i vješalice si predobro uredila, taman toliko koliko treba, bez suvišnih detalja.

Ika Verunica kaže...

Zavidim ti na buvljaku.
Jeftino si prošla za tako lijepo ogledalo i vješalice, ma super...

by pure kaže...

bravo sanja. zaista ti zavidim na ulovu. i jedva čekam da vidim i ostale dragocjenosti sa buvljaka.

rockgranny kaže...

Ponedjeljak KC? Vidimo se?

Pipi kaže...

I ja ti zavidim na buvlajku..
ovo je bas ekstra lepo,a jos dekor koji si napravila, divno je ispalo. Pozzzz

CREATIVE KHADIJA kaže...

Love it..its super NICE :)
keep sharing!

Biljana kaže...

Dragocjenosti su postale onog trenutka, kada si ih uredila. Vjesalice su prekrasne, osvojile su me sablone kao etno srca, bas im pristaju:-))

eda kaže...

E ono ogledalo je stvarno pravi pravcati kapitalac, predobro izgleda!!
A vješalice si fenomenalno uredila, i jedna i druga prekrasna na svoj način, ma odlične su!!

Sandra Z kaže...

yeeeeees, svi u lov na dragocjenosti s buvljaka :)) Meni nema ljepše zabave, zaista. Odlično si tržila i još bolje obradila svoje blago.
Pusa :))

Suzana kaže...

Imaš dobor oko i način pregovaranja oko cijene. Tvoja obrada predmeta je predivna. Crno-bijelo je klasika i vječna elegancija.

Good Ghost kaže...

Odlična kupovina, svaka čast. Ogledalo je wow. I vješalice si dobro sredila

Nena3110 kaže...

Šta učini, draga moja?
ja sam očarana tvojim umećem, a najviše tvojom sposobnošću da vidiš labuda.
Savršeno urađeno.

Tatjana kaže...

Predivno,predivno!Sastavila si predivan komplet. Jako mi se sviđa kombinacija boja i motiva.Ono baš da!

Protestiram za buvljake koji su tako daleko!

ivana kaže...

Vješalice su super kupovina. Bile lijepe i prije, a nakon što si ih pošteno "uhvatila" još su ljepše! Zavidim ti na onoj s kuglicama na vrhu.

Stvarno si pronašla blago!

VolimBoje kaže...

U mojoj okolici na žalost nema buvljaka pa ja stoga samo mogu plakati kad vidim slike ovakvih ulova! Ogledalo je - prekrasno! Toliko je super da mi se čini da ga uopće ne moraš uređivati. A od vješalica si napravila pravu čaroliju!

Prirodna kaže...

obožavam predmete od kovanog željeza, čestitam na dragocijenom ulovu, divno si napravila vješalicu :) :)

Anonimno kaže...

Slažem se, pronašla si blago i od njega napravila prekrasne ukrase za svoj dom!

komar kaže...

Tko kaže da crno bijeli svijet nije lijep?! Ponekad zna biti, kao u ovom kreativnom slučaju :)

Tina kaže...

ulov je odličan! ogledalo je prva liga! hoče li ostai takvo? ja ga vidim u nekoj shaby verziji...

Romana kaže...

Osim što si našla super stvari, još bolje si ih uredila! Sviđa mi se!

gordana kaže...

Super si uradila vješalica!Prava ideja taj buvljak!

Sanja kaže...

Zahvaljujem vam na komentarima...Tina, ogledalo će ostati takvo kakvo je, samo ću obnoviti okvir crnom bojom, jer upravo takvo mi se sviđa...Tatjana drž se svojih naplavina, jer gdje bi ti bio kraj kad bi imala u blizini buvljak :)))
Mare, u pravu si i imaš dobro oko za detalje...upravo mi je to i bila namjera imati šablonu srca :)))
Rockgranny javim ti se mejlom :))))

Nada kaže...

ko nebi voleo buvljake. ja sa njih neznam satima otići. svaka čast na novim detaljima i super si ih sredila :-)

Goge kaže...

Meni se ove stvari koje si kupila ne sviđaju. Mani se gubljenja vremena po buvljacima. Nije to posao za tebe.
To je posao za MENE :))
Šalim se dakako, a i ljubomorna sam. Ne mogu si pomoći. Oprosti.

Sanja kaže...

Gogeeeeee :))))))

Marina kaže...

wow, krasan ulov... ja se stalno spremam na buvljak, ali tako mi se teško u nedjelju rano dić :)

Unknown kaže...

Imaš dobro oko za te stvarčice, svaka čast. Sredila si ih jako lepo, stari vlasnik ih ne bi prepoznao ni u snu!