petak, 7. listopada 2011.

Dragocjenosti s buvljaka!

Za nas kreativce buvljaci su postali prava oaza, mjesto na kojem se uvijek nađe, veliki ili mali, ali jednako dragocjen, komad starog predmeta! U takvim predmetima mi vidimo nešto što netko drugi ne vidi, tj. vidimo ružno pače ali istovremeno vidimo i lijepog labuda :))) Buvljak koji sam posjetila je u mojoj bližoj okolici, ali su rijetke prilike kad ga mogu obići jer sam u to vrijeme na poslu :(
Obilazak je trajao nekoliko sati i još uvijek nisam stigla sve pogledati, a da ne govorim o tome kako sam se više puta vraćala istim osobama da spustim cijenu i evo što sam donijela!
Kapitalac!!! Ogledalo - neoštećeno, okvir od kovanog željeza sa vrlo malo oštećenja i hrđe koje sam sanirala šmirglanjem te posprejala crnom lak bojom u spreju! Kad sam ugledala to ogledalo odmah sam znala da mora biti moje, a platila sam ga 40 kn (početna cijena je bila 60)! Odlično će mi se uklopiti u prostor i već dugo tražim nešto poput ovoga! Voljela bih naći krevet od kovanog željeza za 100 kn...ima li netko :)))
Zatim sa našla dvije stare vješalice koje sam zajedno platila 15 kn! Jeeeeee
Dijelove vješalice s kuglicama na vrhu sam nakon dobrog šmirglanja oblijepila s pik trakom i novinskim papirom (sve osim metalnih dijelova) te sam te dijelove obojala također crnim lakom u spreju kao i ogledalo, a zatim sam oblijepila pik trakom te obojane dijelove i krenula dalje s bojanjem akrilnim bojama!

Shabby, šablona, bijelo i crno!
Ima još par sitnica za popravak, ali sam morala iskoristiti vrijeme kad je Mihaela slobodna da mi poslika, no sve u svemu, to je otprilike to!
I još ona druga vješalica...nju sam radila bijelom akrilnom bojom s time da sam dio za vješanje prošla voskom a gornja boja je tamno zelena... /toliko je tamno zelena da mislim da na slici nećete ni primijetiti da nije crna/prilikom slikanja je vrijeme oblačno a upotreba rasvjete je stvarala ružnu sjenu/...taj dio sam prošla brusnim papirom tako da se ispod vidi bijela boja, uzdužne rubove sam uz pomoć pik trake obojala tamno zeleno, a sa donje i gornje uže strane ovlaš sam prošla istom bojom!
Evo i nje...
To su moje dragocjenosti s buvljaka i baš sam bila zadovoljna nađenim blagom! No, našlo se tu još nekih sitnica, ali o tome nekom drugom prilikom :)))
Uživajte u ovim hladnijim i kišnim danima, udobno se smjestite u svom kutku i prepustite se kreativnosti!
Objavi komentar