nedjelja, 9. listopada 2011.

Skockana srca!

Kako bih malo odmorila oči od crvene boje, a znate da najviše volim baš srcolike oblike, odlučila sam napraviti srca od plavo-bijelog kockastog materijala i skockati ih dodavanjem heklanog obruba i ukrasiti još ponekim detaljem! Što mislite o ovoj kombinaciji?
Evo ih redom od najvećeg do najmanjeg, pa dva grupnjaka!
S obzirom da je vrijeme prilično zahladilo neka vas bar na tren ugriju ova srca :)))
Do čitanja!

Broj komentara: 27:

Ika Verunica kaže...

E jesi ih skockala svaka čast.
Srčeka su toliko preslatka da sam odmah dobila želju da i ja skockam nekoliko komada....

Sandra Z kaže...

Meni je baš dobro došlo ovo grijanje tvojih srca. Meni si i ova plavo-bijela jako zgodna. Pa ne mora uvijek biti sve crveno, kockasto.
Pozz:))

gordana kaže...

Prekrasno su ti i ova srca sa kombinacijom plave boje i čipkice,naravno!

Tina kaže...

prekrasna su srčeka a meni se najvise svidilo ono prvo

by pure kaže...

moram ti priznat da sam ljubomorna na tvoj hekleraj. ne znam čime su punjena ova tvoja srca, ali su izvrsna ideja za ormare ako su punjena lavandom. bravo za ideju!

Pipi kaže...

Danas mi je sve plavo, i ja radila nesto plavo, susi se upravo. A tvoje plavo skockasto je bas u lepom fazonu, pa jos cvetic... vau... poz

Unknown kaže...

imam samo jednu riječ: bombon!

Sanja kaže...

Hvalaaaa...i by Pure, punjena su vatelinom :)))

Keks kaže...

Imaš pravo, odmor su za oči, svako je posebno na svoj način! Preeelijepo!

Anonimno kaže...

Prekrasna su, nisam ih još vidjela u plavoj boji ali zašto ne, ne moraju uvijek biti crvena! Sve pohvale draga Sanja na ideji, stvarno su ti radovi divni šta je, je:)

Lijep pozdrav:)

rockgranny kaže...

Meni se više sviđaju plava od crvenih, ali to i nije čudno jer ja najviše volim plavu boju.
Ova su baš cooooooooool

Goge kaže...

preslatka srčeka. jako si lijepo opheklala rubove.

Karmen kaže...

Sviđaju mi se, naročito s ovako puno detalja... radiš 100 na sat i uživaš a vjeruj mi i mi dok ovo gledamo. Pusa

Mare kaže...

evo meni je toplo oko srca bez obzira što su srčeka plave hladne boje:)).....
pedobra su mi,toliko su "cute" da bi ih povješala na sebe:)....
i naravno da si u svojoj maniri odmah napravila seriju,da možeš svoje srce podijeliti na što više ljudi:)).....

Good Ghost kaže...

jeeee, plavo je in...he he ma koja se samo ljepota krije u ovim plavim srdašcima. Bravo

Nasmijano nebo kaže...

zašto bi srca uvijek morala biti crvena. srca su lijepa i kada su plava, zelena... u cijeloj priči bitno je srce. zar ne?

Tatjana kaže...

Meni je ovo tako dobroooooo!Tako nježno i slatko.

A... nakit kaže...

all I need is love... lijepi...

eda kaže...

Koja divota!!! Draga Sanja, kako ti to slatko napraviš, svaki put pomislim, e ova su mi najljepša!!
Stvarno djeluju nježno, nježno, ma preslatka su:))

Romana kaže...

Baš su pravo skockani i sviđaju mi se i u plavoj nijansi. :)

ivana kaže...

Draga Sanja, srca za ozbiljno postaju sve ljepša i ljepša!!!

Griju dušu, nema što, a mogla bi, komotno, i neku vješalicu (lol)!!!

nives kaže...

baš su slatka ova srca,nalikuju na komadiće neba, pozdrav!!

Biljana kaže...

Mene su ugrijala:-) volim tvoja skockana srca, jedno ljepse od drugoga, plava boja i kocke su bas super!

Majto kaže...

Zaljubila sam se na prvi pogled!!! U ova tvoja predivna srčeka koja obaraju s nogu i griju u ove hladne dane! Srcoliki melem za moju dušu! I oči :-)))

Prirodna kaže...

preslatko :) :) jako mi se sviđa

Simona kaže...

Krasna srčeca.

Nely kaže...

Ohhh kako su divna..ma nemam riječi obožavam kockice,obožavam srčeka,obožavam plavu boju...pre prekrasnooo:)