utorak, 11. listopada 2011.

Kockasta srca!

Ipak nisam mogla odoljeti a da ne napravim malu kolekciju crveno-bijelih skockanih srca, ali pretpostavljam da u to niste ni sumnjali :))) No, otkrit ću vam da sam prvo srce od kockastog platna napravila upravo crveno-bijelo i jako mi se svidjelo, ali nisam više imala tog materijala nego plavo-bijelog pa sam zbog toga nastavila raditi upravo plavo-bijela kao što ste vidjeli u prošlom postu. U međuvremenu sam nabavila još crveno-bijelog materijala i naravno da sam ga morala čim prije izrezuckati u srca, sašiti, napuniti vatelinom /punim ih vatelinom zbog toga da se mogu bez problema oprati i u perilici rublja/ i opheklati! Detalji na srcima su stvar trenutne inspiracije i mašte! Ovakva mala srca mogu biti prekrasan viseći detalj u vašem automobilu, mogu poslužiti za ubadanje pribadača i igli, privjesak za ključeve ili nešto četvrto...zamislite ih umjesto kuglica na boru!
Plava su vam se svidjela, a sad da vidimo dal će crvena ipak voditi!
Evo ih :)))
Srca, moja stalna inspiracija!
Puse mojim dragim komentatoricama (valjda se tak kaže)

23 komentara:

Unique Hrebina kaže...

meni su ova crvena puno ljepša... pogotovo prvo :)

Ika Verunica kaže...

Crveno bijela definitivno...

Beba Still kaže...

Prelepa srca ! Ovo drugo sa dugmadima mi je apsolutni favorit :))

Olija kaže...

Meni se sviđaju i jedna i druga ali mi je ovo crveno s gumbićima apsolutn favorit.
Preslatki su!

Pozdrav

Tina kaže...

ahhh <3 <3 srčeka..... i svaki dan je valentinovo.... malo sa dugmićima,pa ono sa cvjetekom,pa veliko,pa još jedno sa cvetekom... ma neznam vise ni ja! jedino znam da se topim čim ih ugledam!

Simona kaže...

Rdeče bela kombinacija - res lepo. Tudi sama si predstavljam novoletno smrečico, kako bi žarela.

komar kaže...

Kad netko uspije srce skockati :), onda je to pravi posao! Ovo je jako lijepo!

Pipi kaže...

Kocka, kocka, kockica, srce, srce, srculence si ti pravo nase....hvala ti na divnim slikicama, srce mi peva.. ljub...

Svjetlana kaže...

prekrasna su, pogotovo ono s gumbekima:)

Romana kaže...

Iako su i plava srčeka super, bolja su ipak crvena srčeka, ta im je boja primjerenija. :)

eda kaže...

Plava, bijela, crvena, sasvim svejedno, meni su tvoja srca svaka na svoj način savršena... i čini mi se svaki put sve ljepša i ljepša, koliko je to uopće moguće...
i u pravu si, mogu se iskoristiti na mali milijun načina!!

by pure kaže...

svaka čast plavoj boji, ali crvena ti je zakon :) razumijem i zašto je toliko voliš.

Sandra Z kaže...

Crvijeno bijela, vječna je kombinacija, šta je, je! Ali, ja sam za to da se plavima da šansa :)) Baš je u tome draž da budeš drugačiji.
Ma i jedna i druga, tvoja srca, su mi prekrasna.
Pozz:))

Nely kaže...

Ne znam koje mi je ljepše od kojega,prelijepa su Sanja,ova čipkica uokolo daje im romantičnu noticu,,predivno,ja sam prošli Božić srčekima okitila bor,bio je vrlo originalan..veliki pozdrav:)

Anonimno kaže...

Sva srca su predivna, ali definitivno crvena su mi najljepša. .pa crvena je moja boja, valjda zato. .

MICE TORBICE kaže...

Srčeka su prekokrasna u svim varijantama...mjauuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Tatjana kaže...

I crvena i plava!Preslatka,mogla bih napuniti ogromne staklene tegle s njima i nikada mi ne bi bilo dovoljno.Ovo ti je ono pun pogodak,u sridu!

Marina kaže...

predivna su srčeka, favorit mi je ovo sa bijelim cvjetekom u sredini... baš mi je che che :)

Karmen kaže...

Ja potpisujem Edu u cijelosti. I meni se čini da si se toliko usavršila da su sve savršenija...a sviđa mi se i Tatjanin prijedlog kako bi se mogla držati kao ukras, u ogromnim teglama, recimo za zimnicu. U svakom slučaju ko bombončići su.

CREATIVE KHADIJA kaže...

super cute and LOVELY :)

Lenka kaže...

Ne zna se koje je lepše, obožavam ovaj dezen :))

Anonimno kaže...

Ako išta obožavam onda su to crvena kockasta srčeka, divna su!!!

Jasminka kaže...

Prvo srce mi je predivno, ali je očekivano. Plave kombinacije su mi ipak ljepše, neuobičajene, drugačije. Ma pričam gluposti. Sva su mi tvoja srca super. Budi mi dobro i vrijedna i dalje. Pozdrav