utorak, 11. listopada 2011.

Kockasta srca!

Ipak nisam mogla odoljeti a da ne napravim malu kolekciju crveno-bijelih skockanih srca, ali pretpostavljam da u to niste ni sumnjali :))) No, otkrit ću vam da sam prvo srce od kockastog platna napravila upravo crveno-bijelo i jako mi se svidjelo, ali nisam više imala tog materijala nego plavo-bijelog pa sam zbog toga nastavila raditi upravo plavo-bijela kao što ste vidjeli u prošlom postu. U međuvremenu sam nabavila još crveno-bijelog materijala i naravno da sam ga morala čim prije izrezuckati u srca, sašiti, napuniti vatelinom /punim ih vatelinom zbog toga da se mogu bez problema oprati i u perilici rublja/ i opheklati! Detalji na srcima su stvar trenutne inspiracije i mašte! Ovakva mala srca mogu biti prekrasan viseći detalj u vašem automobilu, mogu poslužiti za ubadanje pribadača i igli, privjesak za ključeve ili nešto četvrto...zamislite ih umjesto kuglica na boru!
Plava su vam se svidjela, a sad da vidimo dal će crvena ipak voditi!
Evo ih :)))
Srca, moja stalna inspiracija!
Puse mojim dragim komentatoricama (valjda se tak kaže)
Objavi komentar