petak, 14. listopada 2011.

Pompon vuna!

Danas ću vam pokazati što sam radila od pompon vune, a za prezentaciju mi je poslužio mucasti fotomodel!
Ovaj mekani i topli šal plela sam prstima, a kako se to radi možete pogledati OVDJE s time da sam ja radila na četiri prsta! Vrlo je jednostavno i brzo! Od jednog klupka vune 50g na ovaj način napravila sam šal odokativne dužine 2,5 m i širine 6 cm!
Pletenje prstima sam prvi puta vidjela kad nam je to pokazala naša Mare na svom blogu "ka-ša sew..." i naravno da sam to morala probati, a prvi radovi su bili od obične vune i izgledali su ovako:
...a kako napraviti pletenicu od dvije vunene kobasice možete pogledati OVDJE!
I još jednom moj fotomodel!
Nakon što sam napravila prstima šal od vune s pomponima, nabavila sam si još dvije klupke bijele vune i željela sam napraviti malo širi šal, ali s obzirom da nemam deset prstiju na jednoj ruci, uzela sam pletače igle br. 3,5 i krenula plesti! Plela sam samo pravim bodom i dobila pompone s obadvije strane šala, gusto zbijene i ovaj šal mi se baš sviđa! Od dva klupka vune napravila sam šal dužine cca 1m i širine 15 cm, početak i završetak sam suzila na 9 očica, a zatim cijeli šal plela sa 13 očica! On izgleda ovako:
Nakon tog šala započela sam plesti još jedan sivi sa 10 očica, širine cca 12 cm....i dok pišem ovaj post odmaram se od pletenja :)))
Između dvije kuglice pompona izradim po dvije očice!
Drage moje, toje to, uživajte u pletenju iglama ili prstima!

Broj komentara: 20:

eda kaže...

Ajmeeee, koji topli i mekani post!!!
Taman u pravo vrijeme, kod mene još bura buri i baš se mislim kako bi mi dobro došlo nešto toplo oko vrata...
Radovi s ovom pompon vunicom su baš izvrsni, izgleda mi neopisivo mekano i podatno i vjerujem da pletenje ide dosta brzo... dovoljno da krenem u potragu za vunom:))

Nena3110 kaže...

Ovo mi se mnogo sviđa, još sam pomislila na prvi pogled da je i somotska kuca deo rada, a ona maneken:)
Divno si savladala tehniku, bravo, Sanja.
Ponekad poželim da tražim od tebe recept, kako postižeš sve to!
Divim se, iskreno!

Beba Still kaže...

Prelepo ! Ovaj beli šal me je potpuno oduševio .... I iskreno , prvi put čujem za pletenje prstima , ali skroz mi je zanimljivo ....

by pure kaže...

ja ne znam koji mi je ljepši. svi su mi krasni. a o pletenju prstima prvi put čujem. morat ću to isprobati.

Tatjana kaže...

Haaa?Što je ovo?Izgleda fantastično!Ne kapim ništa,ali izgleda fenomenalno!Preslatko!

Pipi kaže...

Radovi su za desetku, ali maneken ti je savrsen..pozdrav

Goge kaže...

Ajme, prije dva tjedna sam kupila jednu štrenicu ove vunice i stalno je mjerkam kako cu i sta cu. Nosila sam je na posao i pokazivala prijama. i one se pitaju kako i sta s tim. A ti mi dajes predobru ideju. Ja sam vunicu kupila u Kauflandu u N.G.
hvala za odlicnu ideju.

nives kaže...

baš su lijepi šalovi, a model ja baš sladak. pozdrav

Biljana kaže...

Bas me je razveselio tvoj post. Fotomodel ti je mrak, a tvoje kreacije sa vunom su savrsene:-))
Dolazi zima, ti si draga spremna:-))

Nataša kaže...

Ja inace nisam neki ljubitelj pompona, ali mi je ovaj beli sal prelep!!! Izgleda tako mekacko i toplo...

kiselbri kaže...

Me encanta esa lana porque se logran resultado muy bonitos.
Felicitaciones amiga por todo lo que haces y compartes.
Saludos desde España.

Anonimno kaže...

Ajme, ovo je predobro. .a tek bijeli šal,predivan. .

Unknown kaže...

Kak je dobra ova vuna. Gdje si ju našla? Vidim u mislima veliki šal u stilu ponča sa puno cofleka. Pozdrav

Sanja kaže...

...i ja sam sama bila iznenađena kako lijepo izgleda...hvala vam...Ružmarinka ovakve vune sad ima više-manje u svim trgovinama s tekstilom, ali je prilično skupa, no ja sam ove našla na akciji u Kauflandu kao i Goge :))))
Nena, nema recepta, puno dobre volje i želje da sama napraviš nešto, malo spavanja i puno rada :)))

Ika Verunica kaže...

Ma vidi ti ovo,pletenina ili "prstenina" izgleda preljepo i tako pahuljasto....

MartaV kaže...

ovaj bijeli je Ufffff!!! već ga osjetim pod prstima :)))

Fikreta kaže...

Već se i na slici vidi da su topli i mekani! Vrlo lijepo.

Romana kaže...

Još sam ja vidjela tu vunu u trgovini i nisam ju kupila jer ne znam što bi s njom, ali sad znam! :))

Nely kaže...

Svaki puta iznova se ne mogu dovoljno nadiviti tvojoj umješnosti..ovo je genijalno kako si napravila,šalovi su prekrasni,baš sam oduševljena ...najljepši pozdrav:)

Jolanda kaže...

Ovo je mrakkkkkk!!!!! Jako dobro izgleda:))