petak, 14. listopada 2011.

Pompon vuna!

Danas ću vam pokazati što sam radila od pompon vune, a za prezentaciju mi je poslužio mucasti fotomodel!
Ovaj mekani i topli šal plela sam prstima, a kako se to radi možete pogledati OVDJE s time da sam ja radila na četiri prsta! Vrlo je jednostavno i brzo! Od jednog klupka vune 50g na ovaj način napravila sam šal odokativne dužine 2,5 m i širine 6 cm!
Pletenje prstima sam prvi puta vidjela kad nam je to pokazala naša Mare na svom blogu "ka-ša sew..." i naravno da sam to morala probati, a prvi radovi su bili od obične vune i izgledali su ovako:
...a kako napraviti pletenicu od dvije vunene kobasice možete pogledati OVDJE!
I još jednom moj fotomodel!
Nakon što sam napravila prstima šal od vune s pomponima, nabavila sam si još dvije klupke bijele vune i željela sam napraviti malo širi šal, ali s obzirom da nemam deset prstiju na jednoj ruci, uzela sam pletače igle br. 3,5 i krenula plesti! Plela sam samo pravim bodom i dobila pompone s obadvije strane šala, gusto zbijene i ovaj šal mi se baš sviđa! Od dva klupka vune napravila sam šal dužine cca 1m i širine 15 cm, početak i završetak sam suzila na 9 očica, a zatim cijeli šal plela sa 13 očica! On izgleda ovako:
Nakon tog šala započela sam plesti još jedan sivi sa 10 očica, širine cca 12 cm....i dok pišem ovaj post odmaram se od pletenja :)))
Između dvije kuglice pompona izradim po dvije očice!
Drage moje, toje to, uživajte u pletenju iglama ili prstima!
Objavi komentar