ponedjeljak, 17. listopada 2011.

Prirodni materijali!

Jesen nas daruje svojim plodovima i bila bi prava šteta ne iskoristiti te darove i stvoriti nešto što će biti ukras našeg doma! Ja sam izabrala: kukuruz, grane vrbe, komad starog trsa, piljevinu, koru od breze, grane breze, ljepilo i maštu, a ideju sa izradu sam pronašla u časopisu "Unikat"!
Uzmemo klip kukuruza i "izrunjimo" kukuruz, a klip narežemo na kolutove na koje lijepimo kukuruz u krug u jedan red, dva ili tri, u sredinu možemo dodati zrna papra ili mak i tsl., zalijepimo za odabranu granu i prepustimo se mašti. Evo kako to izgleda u mojoj realizaciji!
Staklenka, špaga, puževe kućice, cvjetovi od kukuruzovine, grana (žilje), papar i cvjetovi od kukuruza!
Na trsu vinove loze!
I jedan aranžman na koji sam posebno ponosna, jer predstavlja kombinaciju različitih tehnika i materijala, a kao što možete primijetiti na donjem dijelu se nalazi piljevina kojom sam bila jako oduševljena gledajući kako je to majstorski napravila Angie, a izradu možete potražiti na njenom blogu OVDJE!
 Pogled odozgora...
 izbliza...
...na cvjetove...
...odispod...naime, radi se o limenci koju sam obukla u piljevinu i brezovu koru, dodala granu i puževe kućice, unutra sam stavila stiropor preko kojeg sam stavila mahovinu i kukuruz, te nataknula cvjetove, a ovaj donji dio ću naravno obući u neki prirodni materijal!
Još jedan pogled i toliko od mene...uživajte u izradi kao što sam i ja!
Do čitanja :)))

22 komentara:

Anonimno kaže...

Woow... koliko krasnih i maštovitih radova si napravila, sve pohvale Sanja!
A fotografkinji veliki bravo na krasnim fotkama:)

Pozdrav vrijednoj ekipici:)

Svjetlana kaže...

Woooow, prekrasno, stvarno posebno i maštovito, svaka čast na idejama:)

by pure kaže...

Sanja, kreacije su ti fenomenalne! I ta ideja sa kanticom mi je odlična, a tek grana...zaista inovativno.

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Que lindo y original!
Felicitaciones!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

Tatjana kaže...

Hej,pa ovo je stavrno kreativno!Kako li si se samo zaigrala tim jesenskim plodovima i šibljem i granjem i limenkama.Kao iz priče čarobnjak iz Oza.

Suzana kaže...

Baš si se zaigrala bojama i plodovima jeseni. Super su sve ideje, favorit mi je trs sa kukuruznim cvijećem.

Romana kaže...

Vau, oduševljena sam. To imam svaki dan na raspolaganju i nikad se ne sjetim tak nečega. U školi smo radili slike od sjemenki, pa imam na umu napraviti tako nešto, no ovo je puno originalnije i sviđa mi se!

Nena3110 kaže...

Kod tebe uvek prijatna iznenađenja, nešto sasvim novo.
Svi radovi su prelepi i mnogo vremena i strpljenja je bilo potrebno za njih.
Oduševljena sam!

Fikreta kaže...

Fantastično, ali ovde kod mene kukuruzi su pa skoro skuplji od cvijeca :)

Marina kaže...

wow, predivni materijali i izvedba... savršeno :)

Lenka kaže...

Cvetovi od kukuruza su božanstveni :)))

eda kaže...

Hej, ovaj put si nadmašila samu sebe, ovo izgleda ludo dobro!!! Kako si ih samo dobro "izrunjila"!! (jesam li dobro rekla...)
Stvarno sam oduševljena ovim tvojim radovima, na fenomenalan način si iskoristila jesenje plodove i napravila originalne, prirodne i unikatne aranžmane... bravo, draga moja, sve pohvale!!

Good Ghost kaže...

WOW!!!!!
Fenomenalni su, jako efektno. posebno mi se cveteki dopadaju, baš su mi nekak....vidla ih već na fc i bome jedno 5, 10 minuta sam ih gledala kak su mi fensi

Andreja kaže...

Zelo lepo.

Beba Still kaže...

Sve pohvale , zaista prelepo !

goga kaže...

Ideja su ti uvijek super.Tek sam sada zavirila da vidim što radiš,a i ja sam napravila malu jesensku košaricu,nisam te kopirala,ma šalim se.Ideja mi je došla sama po sebi.Pozdrav.

Ika Verunica kaže...
Autor je uklonio komentar.
Ika Verunica kaže...

Draga moja neznam ni sama koliko put sam pokušala komentirati al neide pa neide..
Uglavnom, cvjetići od kukuruza,ma ke ideja, su prekrasni kao i ova limenka,ma prekrasno..
Pozdrav...

Angie kaže...

Oduševljena sam morem ideja koje si pokazala u ovom postu!!! P.R.E.K.R.A.S.N.O.

nives kaže...

....jako lijepo prekrasno svaka cast uvijek se odusevim kada vidim nesto ovako lijepo necijih ruku djelo, prekrasno je, vrlo ste reativni.......

Nely kaže...

Ovakvi radovi izmame jedan veliki uzdah oduševljenja... mislim da od ovoga nema ljepšeg,prirodni materijali sklopljeni u originalne dekorativne predmete...savršeno:)

Mare kaže...

ti si stvarno ono,ono s neke druge planete:))....kako možeš od kukuruza i limenke napraviti ovako nešto!!!.....
volim kad ti mašta radi 100 na sat a ovi cveteki od kukuruza su me potpuno osvojili:)))...