ponedjeljak, 17. listopada 2011.

Prirodni materijali!

Jesen nas daruje svojim plodovima i bila bi prava šteta ne iskoristiti te darove i stvoriti nešto što će biti ukras našeg doma! Ja sam izabrala: kukuruz, grane vrbe, komad starog trsa, piljevinu, koru od breze, grane breze, ljepilo i maštu, a ideju sa izradu sam pronašla u časopisu "Unikat"!
Uzmemo klip kukuruza i "izrunjimo" kukuruz, a klip narežemo na kolutove na koje lijepimo kukuruz u krug u jedan red, dva ili tri, u sredinu možemo dodati zrna papra ili mak i tsl., zalijepimo za odabranu granu i prepustimo se mašti. Evo kako to izgleda u mojoj realizaciji!
Staklenka, špaga, puževe kućice, cvjetovi od kukuruzovine, grana (žilje), papar i cvjetovi od kukuruza!
Na trsu vinove loze!
I jedan aranžman na koji sam posebno ponosna, jer predstavlja kombinaciju različitih tehnika i materijala, a kao što možete primijetiti na donjem dijelu se nalazi piljevina kojom sam bila jako oduševljena gledajući kako je to majstorski napravila Angie, a izradu možete potražiti na njenom blogu OVDJE!
 Pogled odozgora...
 izbliza...
...na cvjetove...
...odispod...naime, radi se o limenci koju sam obukla u piljevinu i brezovu koru, dodala granu i puževe kućice, unutra sam stavila stiropor preko kojeg sam stavila mahovinu i kukuruz, te nataknula cvjetove, a ovaj donji dio ću naravno obući u neki prirodni materijal!
Još jedan pogled i toliko od mene...uživajte u izradi kao što sam i ja!
Do čitanja :)))
Objavi komentar