petak, 21. listopada 2011.

Za ljubitelje fotografije!

Zaljubljenici u dobru fotografiju znatiželjno će gledati i analizirati, a ja sam ponosna na svoju samozatajnu i skromnu kćer Mihaelu koja voli fotografirati cvijeće i dijelove netaknute prirode, lutati ponekad i teško dostupnim krajolicima, sve kako bi uhvatila dobar kadar! Mala ima dobro oko, ali ima i dobar fotić, jer bez kvalitetnog fotoaparata (Canon EOS550D)  i objektiva nema ni dobre fotografije! Uživajte!
LJILJAN
LABUDI

PUŽ NA GRANI
ČAPLJE NA JEZERU U BLIZINI DRAVE


IZLAZAK SUNCA
ZALAZAK SUNCA
A fotografirala je vjenčanje svojih prijatelja pa evo jedne fotke vjenčanog prstenja!

I na kraju se želim zahvaliti Neni koja me razveselila svojom novom kolekcijom bookmarkera, onakvom kakve samo ona zna napraviti, od prešanog cvijeća! Zaista su posebni i bit će mi draga uspomena, hvala Nena od srca! Ukoliko niste posjetili blog ove vrijedne i vrlo kreativne žene svakako posjetite njen blog OVDJE!

Uživajte u vikendu, napunite baterije spavanjem, druženjem ili kreativnim radom :)))

Broj komentara: 27:

Tina kaže...

slike su fantastične,sve pohvale. jako dobro znam sto je potrebno za dobru fotku! moj blog je sad na novoj adrsi a zove se dalmatina art(klika na profil)

Unique Hrebina kaže...

najbolja slikica mi je puž na grani... zakooooon :)

Anonimno kaže...
Autor je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

Jako lijepe slikice:)posebno mi se sviđaju slike cvijeća! I tebi želim ugodan i lijepo proveden vikend:)

Romana kaže...

Meni se fotografije sviđaju, super izgledaju. I baš su lijepi Nenini pokloni.

Sandra Z kaže...

Fotke su fenomenalne! Vidi se da Mihaela uživa u tome, i zaista joj ide od ruke.
Lijep pozdrav :))

Beba Still kaže...

Jao , prelepe fotografije , svaka joj čast ! Izlazak i zalazak su tako romantični ....

gordana kaže...

Prekrasne fotografije,baš za dušu!

by pure kaže...

super su joj fotke!

Olija kaže...

Pohvale kćeri, fotografije su krasne, samo neka se usavršava koliko god može i gdje god može.
Kad ovlada svim trikovima, neće joj biti ravne!

Pozdrav

Suzana kaže...

Svi komplimenti za fotografije-oko je precizno izoštreno. Bookmarkeri su jedinstveni i zato uživaj u njima.

komar kaže...

Po fotografiji se lako vidi tko ima ljubav prema svemu što ga okružuje. Oko i kvalitetna kamera su samo alati :) divno!

Nena! Njeno cvijeće znam i prije ovih naših blogova i ona na svoj način produljuje vijek trajanja ljepote prirode kroz svoje radove.

Hvala Ti na ovom postu!

eda kaže...

Wow, meni se čini da joj već sada nema ravne!! Uz dužno poštovanje prema dobrom fotoaparatu, mislim da ipak treba znati i imati "ono nešto" za napraviti ovako dobru fotografiju...

Nena3110 kaže...

Divne su fotografije.
Bravo za Mihaelu.

mmirandam kaže...

Slike su stvarno prekrasne. I ja se slažem s Edom- talent je ipak najpresudniji za ovakve slikice. Svaka čast, Mihaela!

Nely kaže...

Presretna sam da napokon mogu ostaviti komentar,što mi nije nikako polazilo za rukom u prethodnim postovima i zbog toga sam bila jako ne zadovoljna,ali sa užitkom moram konstatirati da Mihaela ima divan foto talent,koji je tako vidljiv u ovim prekrasnim fotkicama,sa divljenjem gledam i uživam,i želim joj da ovako nastavi,mislim da će biti itekako ostvarena kroz svoje foto uratke kao budući profi...veliki pozdrav:)

Biljana kaže...

Ja sam uzivala gledajuci predivne fotke, sve pohvale Mihaeli:-))

Maki kaže...

divno!

Pipi kaže...

nagledah se lepote i ukapirah odakle tebi puzevi..aha. Znaci moram u goste tamo, u tvoj kraj da skupljam puzeve, inace moram da ih kupujem, kod mene ima samo golaca..hahha ili moje oko vidi samo one gole- nudiste ...hahhha
Ljubim vas, u svakom slucaju Michaela ima odlicno oko, blago tebi.

VolimBoje kaže...

<prekrasne fotke, trenuci ljepote zauvijek uhvaćeni objektivnom...

Mare kaže...

dobar foto aparat je dobar fotoaparat ali dobro oko i ljubav prema lijepom ne možeš kupiti:))....zato hvala mihaeli na uhvaćenim trenutcima,oni su odraz ljepote koju ona vidi u svijetu oko sebe:)...

Nena3110 kaže...

Draga Sanja, žao mi je što imaš puno obaveza i što ne možeš češće na net.
Nadam se da će biti bolje.
Htela sam ti napisati ono što sam propustila u postu, za tutorijal, a to je da sam ja napravila buket od oko dvadeset ruža za pola sata, vrlo je jednostavno i veoma brzo se ruže od listova naprave.
Pišem ti zato što je izgledalo da iskreno žališ zbog nedostatka vremena (o, kako te razumem), pa eto, da znaš da za ovo i ne treba puno vremena, listove sakupiš usput, dok se vraćaš s posla, gazimo po njemu ovih dana.
Kiss!

Fikreta kaže...

Fotografije su divne, a za sve tvoje lijepe radove ti prosljeđujem nagradu koju sam dobila od Nene, ako te zanima mozeš vidjeti na mom blogu.

Unknown kaže...

Mihaela ima jako dobro oko. Izvrsne fotografije

Biljana kaže...

Draga, imas nagradicu na mom blogu:-)

Good Ghost kaže...

Bravo Mihaela, odlične su! Pozdrav cijeloj family

Lucija kaže...

Volim čitati tvoj blog pa sam ti ostavila nagradu na svom.
http://ovojesivalamojamama.blogspot.com