utorak, 8. studenoga 2011.

Svega pomalo!

Znam, dugo me nije bilo, ali sve mi se čini da se ni ubuduće ništa bitno neće promijeniti, što iz osobnih razloga, što zbog nedostatka vremena, a na kraju i zbog računala koje je otkazalo poslušnost! Uglavnom, ništa posebno nisam niti radila, a i ono što jesam otišlo je u vjetar! No, ipak sam isheklala jednu okruglicu i činilo mi se da sam je radila cijelu vječnost! 
Poučena vlastitim iskustvom želim vam skrenuti pažnju da svakako svoje datoteke (tekstualne, slikovne...) jednom tjedno (ukoliko ih ne želite zauvijek izgubiti) kopirate na usb stick, dvd ili eksterni hard disk, jer meni se dogodilo da mi je "krepao" hard disk i s njim i sve moje slike, podaci i još puno dragih uspomena od kojih neke imam na cd-u ali neke nemam, no, sva sreća da imam svoje blogove i picasa album pa ipak imam bar nešto! I sad kad pomislim na to dođe mi da cmizdrim :(((   Zato, razmišljajte unaprijed i spremajte svoje podatke na dodatni medij i nemojte reći da niste znale, kao što sam ja rekla svojoj kćeri!

Evo šeme ukoliko poželite raditi, a na istom listu papira je još jedna lijepa šema, pa birajte!

A sada idemo na ljepše teme!
Jako me razveselila činjenica da mi se e-mailom javilo nekoliko vas što je znak da ste i vi mislile na mene kao što i ja mislim na vas! 
Osim mejlova razveselile su me ove lijepe i vesele nagradice...
a koje sam dobila od dragih blogerica, svestrane Olije koja izrađuje nakit, šiva, slika, fotografira i još mnogo toga a sve to možete pogledati na njenom blogu "Olija art" i Lucije koja želi sve zaraziti šivanjem i to joj odlično ide, pa svakako skoknite i do njenog bloga "Ovo je šivala moja mama", a nekako mi se čini da je bila još jedna blogerica ali ne mogu se nikako sjetiti koja...sjetih se još jedne (ovo je naknadno dopisano) a to je Biljana za koju ste sigurno svi čuli na ovoj zemaljskoj kugli, jer ta žena radi prekrasan shabby, a u to se uvjerite i sami na njenom blogu "Biljana shabby"....jedan veliki korak sam iza vas, ne radim gotovo ništa kreativno i ne pratim redovito vaše blogove, tek povremeno projurim po naslovima i sličicama vaših postova u google readeru...zato, hvala i svim ostalim blogericama koje su se sjetile nagraditi mene i moj blog!
Zbog nedostatka vremena moram prekršiti pravilo broj 7 i nagradu proslijeđujem svakom blogu iza kojeg se krije upravo ona osoba koja svojim radom, kreativnošću i nesebičnom djeljenju savjeta to i zaslužuje, a to ste sve vi drage moje koje ovo upravo čitate :))))
Pravila igre su slijedeća:
1. Preuzeti nagradu
2. Postaviti link na blog sa kojeg ste dobili nagradu
3. Postaviti sliku nagrade
4. Dodijeliti nagrade na 7 novih blogova i obavijestiti ih o nagradi
5. Napisati 7 stvari o sebi

Sedam stavi o meni:
  • danas plačem, sutra se smijem
  • mogu spavati od podne do podne ili samo par sati
  • volim boje jeseni, kako u prirodi, tako i na sebi
  • volim si uvijek postaviti neke ciljeve u životu pa makar se i ne ostvarili
  • previše pušim i imam sve predispozicije za rak pluća
  • volim lutati šumom i tražiti nešto neobično
  • nesretna sam kad ne radim ništa kreativno
Želim vam puno slobodnog vremena u kojem ćete stići napraviti sve što ste isplanirale, a ja ću vas ljubomorno čitati!
Puse

Objavi komentar