utorak, 8. studenoga 2011.

Svega pomalo!

Znam, dugo me nije bilo, ali sve mi se čini da se ni ubuduće ništa bitno neće promijeniti, što iz osobnih razloga, što zbog nedostatka vremena, a na kraju i zbog računala koje je otkazalo poslušnost! Uglavnom, ništa posebno nisam niti radila, a i ono što jesam otišlo je u vjetar! No, ipak sam isheklala jednu okruglicu i činilo mi se da sam je radila cijelu vječnost! 
Poučena vlastitim iskustvom želim vam skrenuti pažnju da svakako svoje datoteke (tekstualne, slikovne...) jednom tjedno (ukoliko ih ne želite zauvijek izgubiti) kopirate na usb stick, dvd ili eksterni hard disk, jer meni se dogodilo da mi je "krepao" hard disk i s njim i sve moje slike, podaci i još puno dragih uspomena od kojih neke imam na cd-u ali neke nemam, no, sva sreća da imam svoje blogove i picasa album pa ipak imam bar nešto! I sad kad pomislim na to dođe mi da cmizdrim :(((   Zato, razmišljajte unaprijed i spremajte svoje podatke na dodatni medij i nemojte reći da niste znale, kao što sam ja rekla svojoj kćeri!

Evo šeme ukoliko poželite raditi, a na istom listu papira je još jedna lijepa šema, pa birajte!

A sada idemo na ljepše teme!
Jako me razveselila činjenica da mi se e-mailom javilo nekoliko vas što je znak da ste i vi mislile na mene kao što i ja mislim na vas! 
Osim mejlova razveselile su me ove lijepe i vesele nagradice...
a koje sam dobila od dragih blogerica, svestrane Olije koja izrađuje nakit, šiva, slika, fotografira i još mnogo toga a sve to možete pogledati na njenom blogu "Olija art" i Lucije koja želi sve zaraziti šivanjem i to joj odlično ide, pa svakako skoknite i do njenog bloga "Ovo je šivala moja mama", a nekako mi se čini da je bila još jedna blogerica ali ne mogu se nikako sjetiti koja...sjetih se još jedne (ovo je naknadno dopisano) a to je Biljana za koju ste sigurno svi čuli na ovoj zemaljskoj kugli, jer ta žena radi prekrasan shabby, a u to se uvjerite i sami na njenom blogu "Biljana shabby"....jedan veliki korak sam iza vas, ne radim gotovo ništa kreativno i ne pratim redovito vaše blogove, tek povremeno projurim po naslovima i sličicama vaših postova u google readeru...zato, hvala i svim ostalim blogericama koje su se sjetile nagraditi mene i moj blog!
Zbog nedostatka vremena moram prekršiti pravilo broj 7 i nagradu proslijeđujem svakom blogu iza kojeg se krije upravo ona osoba koja svojim radom, kreativnošću i nesebičnom djeljenju savjeta to i zaslužuje, a to ste sve vi drage moje koje ovo upravo čitate :))))
Pravila igre su slijedeća:
1. Preuzeti nagradu
2. Postaviti link na blog sa kojeg ste dobili nagradu
3. Postaviti sliku nagrade
4. Dodijeliti nagrade na 7 novih blogova i obavijestiti ih o nagradi
5. Napisati 7 stvari o sebi

Sedam stavi o meni:
  • danas plačem, sutra se smijem
  • mogu spavati od podne do podne ili samo par sati
  • volim boje jeseni, kako u prirodi, tako i na sebi
  • volim si uvijek postaviti neke ciljeve u životu pa makar se i ne ostvarili
  • previše pušim i imam sve predispozicije za rak pluća
  • volim lutati šumom i tražiti nešto neobično
  • nesretna sam kad ne radim ništa kreativno
Želim vam puno slobodnog vremena u kojem ćete stići napraviti sve što ste isplanirale, a ja ću vas ljubomorno čitati!
Puse

Broj komentara: 25:

Milita kaže...

Hola, muy bonito y gracias por el esquema. Besiños Milita.

Marija kaže...

Sanja, jako mi je žao za hard disk i mnnoge izgubljene slike :( Nama je otišao eksterni hard disk na kojem mi je bilo hrpa slika tako da sam si zacrtala što ćešće pohranjivati slike na photobucket, gmail i bilo koju web lokaciju za koju imam barem neku garanciju da će dugoročno čuvati datoteke...
Svaka čast na okruglci, koliko truuuda :D Spremam se nešto heklati po shemi, a još pojma nemam ni kratice s engleskog iščitati haha

Marija kaže...

*nešto mi lete slova kriva s tipkovnice, č, ć, nn... predugi nokti očito...

CREATIVE KHADIJA kaže...

Interesting :) Thanks for sharing dear :)

Sandra Z kaže...

Predivna je ova "Okruglica". Tako filigranska. Mogu samo zamisliti sate i sate koje si provela nad njom. Ali, trud se zaista isplatio.
Hvala ti na savjetu. Iskreno, sad si me malo zabrinula, ali neka, kad ni sama ne mislim na sve što se može dogoditi s podacima.
Lijep pozdrav :))

Good Ghost kaže...

Draga, žao mi je zbog tvojih podataka na hardu. Ja sve svoje imam gore (naravno na D: particiji). Uvijek postoji način da se podaci izvuku, nadam se da ste dali "pravom" čovjeku na stol.
Tabletić je prekrasan, ja ne volim tanki konac, teško mi manipulirati zato na žalost ne heklam tabletiće.
I na kraju čestitam ti na nagradama....
pusa

Јасна kaže...

Joj, zao mi je zbog nezgode koju si imala sa kompjuterom... Svi mislimo da se 'nece bas nama desiti', a onda eto neprijatnog iznenadjenja :(. Ja nemam obicaj da cuvam 'svoje blago' izvan racunara, ali kad god cujem za ovakvo iskustvo kazem sebi da cu nabaviti eksterni hard. Za par dana me prodje, pa zaboravim. :) Pozdrav!

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!
Está precioso!
Felicitaciones!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

eda kaže...

Baš si prekrasno ovo isheklala, okruglica ti je prelijepa!!
I žao mi je zbog tvojih nevolja sa podacima, mogu zamisliti koja je to tuga kad zauvijek izgubiš drage fotografije i druge podatke:((( Ja nekako jednom mjesečno ažuriram moj eksterni... ma i tada može nešto krenuti po zlu, ali eto uvijek se nadam da neće baš mene:))

Mare kaže...

okruglica izgleda jako lijepo i jasno je na prvi pogled da je rađena tankim koncem i da ima na tisuće lančića zato nije ni čudo da si ju dugo radila:).....
suosjećam s tvojom tugom i nevoljama,ali sad si na žalost na teži način naučila da te naše kutije mogu biti i prijatelji i neprijatelji.....
čestitam ti i na nagradi a ono što si o sebi napisala prod točkom 5 je jako ružno i to više nikada nemoj pisati,ja to ne želim čitati.....

Goge kaže...

odličan heklanac. nije ni cudo sto ti je potrosio vrijeme. ali vrijedi svaka sekunda truda.

Pipi kaže...

Draga Sanja, ja sam slala svoje misli. Cekala sam da ugledam tvoj post, znala sam da ce uskoro biti.
Cemu suza? Ejjjjjjj, pa jedan kompjuter ne moze da sakrije nasu kretaivnost tako sto je popapao slike. IH sta sve tek ces sada napraviti u inat njemu. Proslost su uspomene a sadasnjost gradi nas u buducnosti i gradi nasu decu. ;) Porazmisli malo o tome. Sta ej bilo, bilo je zbog neceg dobrog. Uh da mogu da ti objasnim celi proces i celi zivot u 3 reci, ti bi se smejala iz momenta. Pogledaj mene!!
Zivot krojim sad, proslost ne mozemo ispraviti, ali mozemo ipak...tako sto cemo iz nej uzeti samo lepe uspomene i njih grliti i voleti i koristiti ih za onu obecavajucu buducnost koju dajemo onima koji su tu oko nas.
Odkud ti misao RAK PLUCA-PREDISPOZICIJA...... cccccccccc, najveca glupost koju je medicina izmislila. Jel ti reko neko koliko zadovoljstvo coveka uvelicava? NIje...Medicina to ne ume da kaze!!!!!!!
Zato ne veruj ljudima koji ne umeju da objasne sta ej dobro. Oni su nazalost pali na mom ispitu, klanjaju mi se gde god me vide. Nisam jedini primer...ali medicina menja stavove danas, ali u narodu jos uvek vazi stara SEMA - STRAH... Tu semu odbaci.... ta sema je cela greska covecanstva. Sada nauka radi an tome da te seme odklone. Ja sam u tim projektima svuda... ati veruj meni mocnoj i zaboravi na te gluposti. Radi ono sto volis i shvati da je to tvoje veliko zadovoljstvo koje te cini srecnom i ti mozes bez svega toga, ako ti odlucis da zivis bez toga, a ne da ti neko kaze sta ces i kako ces..pa jos na negativan nacin..samo im reci ODBIJ!!!!!!! Volim teeeeeee! Izvini sto ovako dugacko....ali ja sam dobra vila..... ovo dolazi od celokupne nase sile..im zasto je to tako... ;) cmok

Romana kaže...

Lijepa okruglica, svaka ti čast na izradi. A nama se to baš danas dogodilo da smo ostali bez 400GB podataka.. A bit će bolje. No nisu ni CD/DVD-i vječni..
I ja sam bila pušač pa sam se razbolila i bilo je ili zdravlje ili cigareta pa sam odabrala i sad već 6 mjeseci ne pušim. Ali da se nisam razbolila i ja bi ti se pridružila u pušenju. :)

Nely kaže...

Draga Sanja žao mi je zbog kompa,evo i ja se isto tako mučim sa svojim,nadam se da će biti bolje...ovaj heklani rad je prelijep,divim se zaista strpljenju i trudu uloženom u ovakvu divotu...veliki pozdrav ti leti!

A... nakit kaže...

super je ispala okruglica :))

Noblesse kaže...

it's very elegant!

Biljana kaže...

Draga Sanja, bas mi je zao zbog kompa:-(
Okruglica ti je cipkasto preprelijepa:-))
Pusa

Anonimno kaže...

Baš mi je žao šta ti se to desilo sa komjuterom! Tvoja okruglica je divna!:) lijep pozdrav!

Sanja kaže...

Drage moje,
Marija, po onom što si napisala značilo bi da mi se ne isplati ulagati u eksterni hard nego se pouzdati u servise na netu...Good Ghost ma dala sam ga u ruke pravom čovjeku ali otišle su i particija C i D, tako da ni D nije pouzdan...Rea, eto kad se mora može se i bez cigareta, bravo za tebe..Mare, neću više spominjati ništa vezano za toč. 5...Pipi, ti se uvijek naširoko raspišeš ali sve što si napisala niti ne bi stalo u jednu rečenicu, a puno toga si mi rekla i dala do znanja i obećavam trudit ću se i dalje stajati čvrsto na nogama i osmjehom na licu...hvala vam :))))

Tatjana kaže...

O moja Sanja....nisam pametna,ali sam nešto slično i ja naučila...

Okruglica je divna i izgleda kao da si ju radila čitavu vječnost jer je puna neopisivih detalja.Pozdravljam te i drži mi(nam)se!

Nena3110 kaže...

Radujem se što si sa nama, makar povremeno.
Ne znam da li si čula za dropbox, svašta ne netu ima, tu se regisdtruješ, napraviš svoje foldare i čuvaš, dolaziš sa bilo kog mesta, bilo gde da se nalaziš, nije javno kao pinterest, već samo tvoje, taj sajt ti čuva sve što želiš.
Ja sam se registrovala, ali još ništa nisam napravila, odnosno spremila tamo, ne stižem.

by pure kaže...

A tako je uvijek, svi pričaju o tome i nikako da se opametimo... ne tuguj previše, što su slike spram sjećanja koja ti ostaju zauvijek?

Unknown kaže...

I ti si se nalazila u sajber izolaciji, kao i ja.Okruglica ti je divna, kao starinska cipka je.predivno!Ovo sto si o sebi pisala...da li je o tebi ili meni...hahahaha.Pusac sam i ja, nema mi pomoci.Veliki pozdrav!

as 1001 artes do mar kaže...

Olá Sanja,
Lindos teus trabalhos, prinipalmente o arranjo com milho.
Estou te seguindo e gostaria que viesse a conhecer os meus trabalhos.
Ótima semana
Beijos

Unknown kaže...

Prelep vez, prosto savršen! Čestitam na nagradama! :)