nedjelja, 20. studenoga 2011.

Decoupage na podlozi od gipsa!

Sjećate se posta pod naslovom "Što raditi s gipsom" u kojem sam si pripremila podosta podloga za dekupaž i eto, konačno sam se uhvatila posla i nadam se da me krenulo, pa krenimo i sa čitanjem ovog posta u kojem ću vam ukratko reći što i kako sam radila, jer smisao mog bloga nije samo predstavljanje onog što sam napravila, nego i želja da podijelim s vama način same izrade, pa makar samo opisno, s obzirom da sve mi dok radimo puno puta zaboravimo slikati "step by step" što bude i najbolji način prezentacije!
Aimeeee, koju sam rečenicu napisala!!! No, ne vraćam se ispravljat, što je napisano, napisano je i točka!
Krenimo mi lijepo s mojim gipsanim odljevcima i božićnom zvijezdom! Cijelu podlogu sam obojala tamnozelenom akrilnom bojom i nakon što se ista osušila cijelu sam natrljala svijećom (običnom bijelom), a naročito rubove, zatim sam sve obojala u bijelu boju, ostavila da se osuši pa prelazila brusnim papirom po rubovima ali i po cijeloj površini, zatim sam zalijepila pomoću lak-ljepila i kista salvetu (od unutra prema van) i to cijelu, tako što sam prvo zalijepila gornji dio i ostavila da se osuši, a zatim sam zalijepila rubove i opet ostavila da se osuši, a potom sam višak salvete izrezala i brusnim papirom uklonila višak!

 Crvena ruža je salveta koja je bila na bijeloj podlozi pa sam je iščupkala. Podlogu sam obojala crnom bojom, površinu sam prošla svijećom, obojala u bijelu boju i lagano prošla brusnim papirom! Zalijepila sam salveticu i ostavila da se sve osuši! Zatim sam nanijela Step1 i Step 2 dvokomponentni lak za pukotine (prvo sam premazala step1, a nakon 20-tak minuta step2) i dobila sam efekt pukotina odozgora. U njih sam utrljala bakreni prah i zelenu uljanu boju!

 I to je to!
Nadam se da vam se sviđa i da će nekima od onih koji vrlo rado čitaju ovakve blogove biti od pomoći opis i redoslijed rada!
Želim vam lijepe snove i dobar početak novog radnog tjedna koji je pred nama!
Kod mene je jako hladno i svaki dan i noć gledam samo maglu...skroz depresivno :(((

Broj komentara: 17:

Pipi kaže...

Step tam, step ovam... kako god ovo je prekrasno...pravo remek delo.. a za izradu..hm.... Pipi je Pipi mozda jednom i nauci..hahha.. hvala ti u svakom slucaju nikad se ne zna,,,, a jako mi se dopada, jako, jakoooooooo...da se zaljubi covek. Da znas da cu imati slatke snove sanjaci ovu lepotu...pozzz

Svjetlana kaže...

Odlični radovi, i super objašnjeno,
i kod mene je magla po cijele dane, ja sam već u depri danima :)

Biljana kaže...

I ja tebi draga zelim lijepe snove.
Odlicno si opisala postupak rada, toga nikad dosta, a decoupage radovi su ti preprelijepi:-)

nives kaže...

baš je lijepo

Magia da Inês kaže...

♡°
º✿
º° ♥✿
Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Gostei...linda decoração de Natal.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

❣✿

eda kaže...

Oooo, kako mi je drago da je i na ovom blogu vjetar otpuhao paučinu!!! I da kroz tu gustu maglu vidiš napraviti ovakve divote, oba rada su baš prelijepa!!!

Mare kaže...

ajme koja rečenica:))).....sva sreća da sam disala dok sam čitala prvu rečenicu inače bih ostala bez daha:))))....
i meni je apsolutno uvijek draže pročitati ili pogledati postupak:)....
moram priznati da sam bila malo zbunjena kod ovoga :
c/p "sam prvo zalijepila gornji dio i ostavila da se osuši, a zatim sam zalijepila rubove"?!....
toliko sam se raspisala o ovom i onom a ni slova o tvojim pločicama:)).....prva mi je jako dobra,shabby se baš lijepo uklopio a druga mi je elegantna u svojoj raspucanoj jednostavnosti:))....
kakvi god da su ti bili snovi želim ti lijep i kreativan dan:)))

Angie kaže...

Daaaa.... sviđa mi se. I hvala ti što ulažeš trud da s nama podijeliš načine izrade jer to uvijek dobro dođe - ponekad kao novo gradivo a nekad kao ponavljanje.

Sanja kaže...

Mare, dobro si pročitala c/p, upravo tako sam radila, položila sam 1/4 cijele salvete znači kvadrat na okruglu podlogu i zalijepila gornji dio, ostatak salvete je visio sa strane dok se gornja površina nije osušila, a naknadno sam zalijepila okolo po rubu tako da sam izbjegla eventualne neravnine i vrlo jednostavno sam uklonila višak...hm, nadam se da sam pojasnila...baš sam trebala slikati taj dio :))))

Miki kaže...

Uvek je lepo naići na objašnjenje o načinu rada.Radovi su odlični.
I ja imam u planu uskoro nešto raditi sa gipsanom pločom,na malo drugačiji način,i to zahvaljujući tvom postu: Što raditi sa gipsom.
Ako bude lepo,postavljam fotografije.:)

Nely kaže...

Draga Sanja,prekrasno sve objašnjeno,meni je uvijek interesantno naučiti ovako nešto novo,zahvaljujući tvojim postovima,izgleda mi prelijepo,uvijek me iznova oduševiš svojim radovima...veliki pozdrav:)

jasna kaže...

I ja volim raditi s gipsom, ali moram priznati da na njemu još nisam radila ni shabby ni 2 k, ali tvoj post me tjera da i to probam.Je li to gotov kalup (kupljen u trgovini) ili si i tu nešto iskemijala?

Sanja kaže...

Draga Jasna, nije kupovni kalup nego plastični tanjur :)))

Lenka kaže...

Preslatko!!!

Good Ghost kaže...

ideš! pogubila sam se tam kod step 1 i step 2 ha ha. Kad sam vidjela početak u kom si spomenula gips ostatak sam jednostavno progutala jer sam mislila da ću tako prije do kraja, ha ha koji sam ja mamlaz...hi hi
Sanjić ovo ti je ispalo savršeno
i ja tebi želim ugodne snove i laku noćiku

Nena3110 kaže...

Divno izgleda, savršeno urađeno.
ja lično ne volim gips...he, he, anegdota iz škole, kad smo za likovno za jedan čas imali rad od gipsa, a kad je ocenjen, radili smo portret, nastavnica mene stavila da poziram, a ona sela u zadnju klupu da i sama slika portret. Svaki čas me opominjala da se ne vrtim.
Kad se čas završio bila je šokirana i shvatila je zašto nisam mogla mirno sedeti, moji drugovi su lomili gipsani rad i zabavljali se mene gađajući:)))
Izvini, možda nije ovome bilo mesto ovde, ali morala sam napisati.
A lek od depresije svi imamo, to su naše ruke i radovi.

Anonimno kaže...

odlično je..jako lijepo.. ja imam samo jedno pitanje.. zašto mi uvijek na staklu ostanu porubi, presavije se salveta..?? nikako da to izravnam.