nedjelja, 20. studenoga 2011.

Decoupage na podlozi od gipsa!

Sjećate se posta pod naslovom "Što raditi s gipsom" u kojem sam si pripremila podosta podloga za dekupaž i eto, konačno sam se uhvatila posla i nadam se da me krenulo, pa krenimo i sa čitanjem ovog posta u kojem ću vam ukratko reći što i kako sam radila, jer smisao mog bloga nije samo predstavljanje onog što sam napravila, nego i želja da podijelim s vama način same izrade, pa makar samo opisno, s obzirom da sve mi dok radimo puno puta zaboravimo slikati "step by step" što bude i najbolji način prezentacije!
Aimeeee, koju sam rečenicu napisala!!! No, ne vraćam se ispravljat, što je napisano, napisano je i točka!
Krenimo mi lijepo s mojim gipsanim odljevcima i božićnom zvijezdom! Cijelu podlogu sam obojala tamnozelenom akrilnom bojom i nakon što se ista osušila cijelu sam natrljala svijećom (običnom bijelom), a naročito rubove, zatim sam sve obojala u bijelu boju, ostavila da se osuši pa prelazila brusnim papirom po rubovima ali i po cijeloj površini, zatim sam zalijepila pomoću lak-ljepila i kista salvetu (od unutra prema van) i to cijelu, tako što sam prvo zalijepila gornji dio i ostavila da se osuši, a zatim sam zalijepila rubove i opet ostavila da se osuši, a potom sam višak salvete izrezala i brusnim papirom uklonila višak!

 Crvena ruža je salveta koja je bila na bijeloj podlozi pa sam je iščupkala. Podlogu sam obojala crnom bojom, površinu sam prošla svijećom, obojala u bijelu boju i lagano prošla brusnim papirom! Zalijepila sam salveticu i ostavila da se sve osuši! Zatim sam nanijela Step1 i Step 2 dvokomponentni lak za pukotine (prvo sam premazala step1, a nakon 20-tak minuta step2) i dobila sam efekt pukotina odozgora. U njih sam utrljala bakreni prah i zelenu uljanu boju!

 I to je to!
Nadam se da vam se sviđa i da će nekima od onih koji vrlo rado čitaju ovakve blogove biti od pomoći opis i redoslijed rada!
Želim vam lijepe snove i dobar početak novog radnog tjedna koji je pred nama!
Kod mene je jako hladno i svaki dan i noć gledam samo maglu...skroz depresivno :(((
Objavi komentar