subota, 20. kolovoza 2011.

Dvije različite boce!

Jedna je rađena kombinacijom salvetne tehnike i sjenčanja (decoupage+pittorico), a druga je rađena uz pomoć čipke preko kojeg se nanosi akrilni kit! Jedna za gospodu, druga za dame!
Prvo sam bocu obojala bijelom akrilnom bojom na koju sam lak-ljepilom zalijepila izrezane motive sa salveta, polakirala sam i zatim sam sjenčala akrilnim bojama koje sam si sama "zmiksala" i na kraju opet polakirala. Čep sam dodatno ukrasila tako da sam ga obojala u zeleno, a zatim sam od das-mase napravila mali grozd i dva lista koje sam odmah zalijepila za čep i ostavila sušiti nekoliko dana te na kraju obojala!

Druga, za dame,
Krep trakom sam oblijepila područje koje sam željela ostaviti prazno, te sam sa tri strane boce nanijela ovalj reljefni uzorak pomoću čipke i akrilnog kita. Kad se sve osušilo dodatno sam ukrasila konturom za staklo. Zatim sam ponovno nalijepila pik traku a ostale dijelove (kao što vidite na slici) sam posprejala zlatnim akrilnim sprejom!
Lijep pozdrav svima koji s veseljem čekaju svaki moj post :)))

Objavi komentar