utorak, 7. prosinca 2010.

Skulpture!

Kao što sam vam pokazala u svom postu pod nazivom "Pripreme traju" Željko je radio na svojim skulpturama i konačno ih je dovršio!
Radio je na drvu višnje koje ima prekrasne godove! Rezao je, pilio, dubio,brusio, šmirglao, okretao sa svih strana, gledao i dotjerivao, dok konačno nije bio zadovoljan. Križ s motivom hrvatskog pletera izrezao je, a zatim ručno dubio i istaknuo pirografom. Rađen je na drvu lipe.
Neću puno pričati, jer stvarno ne znam detalje što radi, čime i kako, a post pišem u kasne sate (kao i obično) i Željko je zaspao pa ga ne mogu pitati  :)))
No, za sada bit će dovoljne slike njegovih prvih skulptura, a slika nekad govori više od riječi!
Ponosna sam na njega što je našao hobi kojim ispunjava svoje slobodno vrijeme, a što je još važnije, on se bolje osjeća!






Nadam se da vam se svidjelo ovako nešto :)))
I sada nadopuna, nakon što se Željko naspavao!
Za prve dvije skulpture možemo reći da su kućni oltari koji su nekad davno krasili svaki hrvatski dom i bili su centar obiteljske molitve. Zadnji rad, križ je simbol vjere, pleter je simbol hrvatske opstojnosti, a bodljikava žica predstavlja sve ono zlo što je preživljavao hrvatski narod od 1945.g. do 1990.g.
To je njegova fiks ideja :)))
A ja? Ja vam radim non-stop, bit će svega i svačega, božićnu čizmu sam danas sašila zahvaljujući Mare koja je dala dobre upute, a meni je stvarno trebalo samo malo slikovnog prikaza da mi nešto klikne u mojoj glavi pa da mi krene :))) I zadovoljna sam, baš je ispala kako sam željela, a vidjet ćete je kad bude gotov Izzyn swap u kojem će moja swapica dobiti baš tu čizmu i pojma nemam šta još...mislim, mislim, smišljam i valjda ću nešto i smisliti :)))
Po stoti put tnx Mare!
Objavi komentar