utorak, 7. prosinca 2010.

Skulpture!

Kao što sam vam pokazala u svom postu pod nazivom "Pripreme traju" Željko je radio na svojim skulpturama i konačno ih je dovršio!
Radio je na drvu višnje koje ima prekrasne godove! Rezao je, pilio, dubio,brusio, šmirglao, okretao sa svih strana, gledao i dotjerivao, dok konačno nije bio zadovoljan. Križ s motivom hrvatskog pletera izrezao je, a zatim ručno dubio i istaknuo pirografom. Rađen je na drvu lipe.
Neću puno pričati, jer stvarno ne znam detalje što radi, čime i kako, a post pišem u kasne sate (kao i obično) i Željko je zaspao pa ga ne mogu pitati  :)))
No, za sada bit će dovoljne slike njegovih prvih skulptura, a slika nekad govori više od riječi!
Ponosna sam na njega što je našao hobi kojim ispunjava svoje slobodno vrijeme, a što je još važnije, on se bolje osjeća!






Nadam se da vam se svidjelo ovako nešto :)))
I sada nadopuna, nakon što se Željko naspavao!
Za prve dvije skulpture možemo reći da su kućni oltari koji su nekad davno krasili svaki hrvatski dom i bili su centar obiteljske molitve. Zadnji rad, križ je simbol vjere, pleter je simbol hrvatske opstojnosti, a bodljikava žica predstavlja sve ono zlo što je preživljavao hrvatski narod od 1945.g. do 1990.g.
To je njegova fiks ideja :)))
A ja? Ja vam radim non-stop, bit će svega i svačega, božićnu čizmu sam danas sašila zahvaljujući Mare koja je dala dobre upute, a meni je stvarno trebalo samo malo slikovnog prikaza da mi nešto klikne u mojoj glavi pa da mi krene :))) I zadovoljna sam, baš je ispala kako sam željela, a vidjet ćete je kad bude gotov Izzyn swap u kojem će moja swapica dobiti baš tu čizmu i pojma nemam šta još...mislim, mislim, smišljam i valjda ću nešto i smisliti :)))
Po stoti put tnx Mare!

Broj komentara: 12:

Tatjana kaže...

Ovo me ostavilo bez komentara,vilicu sam isčašila,a oči hoće iskočiti...kada dođem k sebi,možda nešto pametno izustim...

Mare kaže...

a meni se ovih dana štuca i štuca:)))))......dakle sad mi je jasno da si ti glavni krivac za to:))))....
ovo što željko radi je predobro:))......fantastično je naptavio križ.....moj duboki nakon:))..
pusa:))

eda kaže...

Bravo, majstore!! Nadam se da ovaj rad neće ostati samo na ovom blogu nego da će i on vidjeti neku izložbu, zaista se imaš čime pohvaliti!!

Good Ghost kaže...

wow, Željkec je pravi majstor, no to mi već znamo, ali i ovo mu uspjeva. Ma bravo, svaka čast. Baš se veselim budućim radovima. Pozdrav i puse i jednome i drugome

mihaela kaže...

bravo tata :)

Veronika kaže...

Pohvale za rad... čini mi se i da je Sanja imala prste u nekim detaljima... Ali vi bi mogli imati obiteljsku galeriju...

Tina kaže...

savršeno! sve pohvale majstoru!

Pipi kaže...

tesko je reci ko je od vas dvoje vece savrsenstvo. Ali jedno sam sigurna,Michaela je savrsenstvo na kvadrat, kad su joj roditelji ovako divni i kreativni.Divno je ispalo. Bravo Zeljko.

Jasminka kaže...

Sve pohvale Željku. Križ i pleter su i meni znakovi hrvatske opstojnosti, i u tome se slažem s njim. Pozdrav od Jasminke.

tatjana kaže...

ooohooo... sve pohvale! stvarno je predivno napravljeno... i vidi se da je trebalo puno truda za ovako nešto! svaka čast!

Što se tiče mojih želja... imam jednu - da bude napravljeno od srca... a znam da je ta želja već ispunjena... tako da oko ostalog ne brinite! :)

Sanja kaže...

Prekrasnih li komentara!!! Željko vam se svima puno zahvaljuje :P
...dale ste mu dale vjetar u leđa da nastavi sa svojim skulpturama i da bude još bolji!
Hvala :)))

Maite - vitoma kaže...

Se el trabajo que cuesta realizar escultura en madera, tengo en casa un aficionado al que admiro, y en mas de una ocasión he intentado hacer algo yo, pero no lo he conseguido.
Felicita a Zeljko de mi parte, esta genial su obra.
Besos.